Потрібна допомога щодо міні ремонту двигуна 1,3
#1
Відправлено 28 березень 2016 - 10:52
Комплектація двигуна: об'єм 1,3, блок 11, стоїть БСЗ та газова установка. Двигун кручу до 3,5 - 4 тисячі.
А тепер суть питання!
Значить ситуація наступна:двигун після капіталки пройшов 17 тисяч і почав солідно їсти масло, за 3 тисячі після заміни рівень впав від максимального до мінімального на щупі. Перед заміною масла було те саме. Двигун не димить, компресія коли заміряли 9.5 всюди.
Грішу на кольца і сальники.
Чи допоможе це? Чи потрібно ще на щось звернути увагу? Ясно що без розбору двигуна нічого не буде ясно! А також хотілось би, щоб на низах двигун був трішки резвіший, ніж зараз. Оскільки на бензині він звір, а на газі трішки не то, але це лікується регулюванням редуктора. І чи дасть щось установка розпредвалу від 21213 та КПП 5 ступки від полонезу!
#2
Відправлено 28 березень 2016 - 10:55
а яке масло? бо якщо б їла масло то і диміла б, може дуже в угар йде?
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#4
Відправлено 28 березень 2016 - 10:58
а так можна спробувати замінити сальники клапанів, але все одно машина б трохи диміла якщо сальники....
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#6
Відправлено 28 березень 2016 - 11:02
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#8
Відправлено 28 березень 2016 - 11:52
9.5 це вже капіталка, певна річ якщо перевірено усе. Клапана, як що не щільно прилягають, так само компресія буде меньшою. Сальники клапанів дубові або драні, або просто по відлітали разом з шийками направляючих,...досить одного, масло буде жерти...Але це все почалось після інтенсивної експлуатації авто, плюс дане масло уже не один рік використовують друзі і знайомі і лише хороші відгуки, тай дане масло не з теперішніх розливів, а фірмове з загашника. Я щось сумніваюсь, що справа в маслі!
#10
Відправлено 28 березень 2016 - 12:26
якщо ваш буде зношенний і з люфтом, то можна брати 213-йА на рахунок розпредвалу 21213?
ну не зовсім, коли 8 і нижче, тоді вже так.9.5 це вже капіталка,
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#12
Відправлено 28 березень 2016 - 14:06
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#14
Відправлено 29 березень 2016 - 07:49
Полностью все точилось, шлифовалось, подгонялось, запчасти новые?
На каком пробеге началась интенсивная эксплуатация?
Интенсивная эксплуатация это какая из дома на роботу или такси,грузы вози
Повна, блок розточувався, колінвал шліфувався, клапана притирались, розпредвал, поршні, кольца, вкладиші і тд все нове. Інтенсивна експлуатація мається на увазі ізда на великі відстані і крутіння двигуна до 4 тисяч. Масло почала серйозно брати після 10-4 тисяч після капремонту, тобто тисчя 5-6 назад, спочатку думав жене з під сальників, але усе поміняв всюди сухо і долив масло, а воно знову кудись щезає, ще грішу на газ, але вона не повинна брати масло ні на газу ні на бензині
#15
Відправлено 29 березень 2016 - 07:53
це якщо чесно то для двигуна нормальна робоча зонаі крутіння двигуна до 4 тисяч.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#17
Відправлено 29 березень 2016 - 08:05
ніфіга подолбного, це двигуну в натяг, потоім наблюдаємо на випускних клапанах отаке чудощо наші мотори люблять режим то 3 тисяч
я б все ж таки міняв би масло, і шо шо бренд? он у товариша мотул був залитий, теж на газу їздить, доливав його постійно, хоч не диміла і не текло ніде, угорало просто
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#18
Відправлено 29 березень 2016 - 10:51
Це повна туфта! старі мотори вазів слабі тільки якістю запчастин, та відсутністю їх належаної цементації. Компресія в моторі повинна бути,... ступінь стискання помножена на 1.3 якщо меньше після кап ремонту то треба запитати у моториста як він клапана притер. При умові що і розточка двигуна зроблена нормально...Тобто 8.5х1.3=11.05 не меньше. Масло не повинно стікати повністю, а залишати по собі тонкий шар масляної плівки. За пару днів все мае бути таким як пару годин тому, уявить що ви пофарбували,... ну наприклад перо гусяче для поплавка, червоною фарбою, вот так само масло вашого двигуна мае триматися за метал.Та от я теж так думаю. Але знайомий моторист який на наших моторах зїв не один зуб, каже, що наші мотори люблять режим то 3 тисяч, а якщо вище, то починають брати масло!
Emissions На рахунок компресії 9.5 потрібно знати через що вона виникла. В любому разі машина їхати буде але ККД буде меньший, я їздив і на 8...і навіть 6 атм було и масло не їло тільки клапана були на біту схожі. Вже після того як почав вистрілювати щуп масла, зупинився на ремонт
Добре при 9.5 не капіталка а ремонт...
#19
Відправлено 29 березень 2016 - 16:27
По поводу компрессии 9,5 маловато после капремонта тут два варианта либо клапана зажаты или кольцам хана. Большой расход масла могут давать масло съемные колпачки, слетел один или два вот тебе масло и уходит.
Повідомлення відредагував ORION: 30 березень 2016 - 12:15
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів