+100500Просто, коли болти, а не шпильки, то ЦО має співпадати, інакше замахаєшся попадати в різьби
Центровочные Кольца Для Литых Дисков
#22
Відправлено 10 березень 2018 - 00:44
MaksS,нормально на Логані штампи знімались. А центровочні пластикові кільця на легкосплавах успішно трудяться тисяч 100.
Просто, коли болти, а не шпильки, то ЦО має співпадати, інакше замахаєшся попадати в різьби
Знаю по своєму Символу, що на передній вісі диски сидять дуже щільно. Так як я їх знімаю при переході з зимової гуми на літню і навпаки, тобто 2 рази на рік, то після відкручування гайок колесо залишається на місці, треба по ньому постукати зверху-знизу, справа-зліва, щоб зрушити його з місця. З задніми менше мороки.
Я вісім років пропрацював на офіційному автосервісі Renault і бачив багато авто, на яких не було центрувальних кіл під не оригінальні легкосплави. Здебільшого такі авто приїжджали з притензіями, що у них гарантійне авто, колеса відбалансовані, а все одно є вібрація, давайте - шукайте і ремонтуйте. При перевірці колес на балансувальному стенді, вони дійсно були здебільшого відбалансовані правильно. Але після встановлення штампів з іншого авто, які центрувались по ЦО, всі вібрації зникали. Після цього клієнт їхав купувати центрувальні кільця під свої легкосплави. І, о чудо, на його колесах теж зникала вібрація.
До речі, балансувальні станки використовують за основу саме ЦО диска, а не отвори кріплення. Тож, моє ІМХО, ЦО важливе і диск має центруватись по ЦО.
#24
Відправлено 10 березень 2018 - 01:17
До речі, балансувальні станки використовують за основу саме ЦО диска, а не отвори кріплення.
А вот и нет. Так просто быстрее балансировщику, меньше хлопот, больше денег. И в основном прокатывает. На легкосплавах почти всегда, на штампах лотерея. А жигулевские (мы ж помним на каком мы форуме?), так и вообще прямо запрещено рихтовать/балансировать при зажиме за ЦО. И это тоже факт.
#25
Відправлено 10 березень 2018 - 10:31
Я почему создал эту тему, первые метры пути,есть чувство что едеш на овальных колесах,(гойдает вверх-вниз) но потом проходит и ни как не проявляет себя.Колеса отбалансированы, неравномерного износа покрышки нет.
Есть два варианта, или диски криво посажены на ступицу,или как утверждает мой батя говноРосава стала "квадратной"
#26
Відправлено 10 березень 2018 - 19:10
Резина то может стать квадратной, но в наших краях наврядли. Там мороз нужен под 30, может больше. Вот тогда покрышка реально пару км кривая, потом отгревается . Ну а так, поддомкрать колесо да посмотри. На диск допуск помойму до 1 мм биение, на резину не знаю, но думаю у росавы и побольше будетЕсть два варианта, или диски криво посажены на ступицу,или как утверждает мой батя говноРосава стала "квадратной"
- optimus prime подобається це
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів