Перейти до вмісту

Друзі. Прошу вас допомагайте проекту Друк армії. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні! Apache

Фотографія
- - - - -

Глохнет Двиг При Подъеме На Гору


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#41 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 25 липень 2024 - 11:15

де там? в баке?

В насосе. Он "на сухую" не качает. Поэтому фильтр тонкой очистки ставится после электробензонасоса, чтобы воздух не попал.

В какое место подключать обратку?



#42 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 326 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 27 липень 2024 - 10:13

у меня эбн на баке сверху, фильтр грубой очистки до насоса, а тонкой аж под капотом. Впрочем в моём борте всё есть....


  • Ghost in shell подобається це
Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#43 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 27 липень 2024 - 18:40

Впрочем в моём борте всё есть.

Как бы почитать?



#44 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 326 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 27 липень 2024 - 20:03

нуу))) можно поискать)))


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#45 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 326 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 27 липень 2024 - 20:07

http://vaz2101.com/i...-59#entry702666

 

жаль фотки сдохли...


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#46 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 326 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 27 липень 2024 - 20:12

Еще можешь последний пост глянуть там фотка есть свежая


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#47 Ghost in shell

Ghost in shell

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-листопад 06
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 10 серпень 2024 - 07:10

нуу)))

можно поискать)))

Логично сделать вход на бортовик (блог) из профиля пользователя.



#48 Denisio

Denisio

    Новичок


  • Пользователи
  • 36 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-серпень 20
  • Авто:mercedes benz w202, 1998

Відправлено 11 грудень 2024 - 17:16

Судячи з опису, проблема може бути комплексною і включати кілька можливих причин. Ось кілька напрямків для перевірки:

1. Перегрів бензонасоса (запарування палива)
  • Проблема, ймовірно, пов'язана із перегріванням палива в системі через високу температуру двигуна або зовнішнього середовища.
  • Мокра тряпка на бензонасосі може допомогти тимчасово, але це лише симптом, а не вирішення проблеми.

Перевірити:

  • Стан паливного насоса. Якщо насос механічний, перевірте його продуктивність після нагрівання.
  • Ізоляцію паливних магістралей від тепла (можна використовувати термозахист).
  • Заміну на електричний насос, який менш чутливий до перегріву.
2. Довжина штовхача бензонасоса
  • Зазначена довжина (82.2 мм замість 82.5 мм) може впливати на подачу палива, особливо під час нагрівання.
  • Навіть незначне скорочення ходу може спричиняти недостатній тиск палива.

Рішення:

  • Встановіть штовхач із правильною довжиною. Різниця в 0.3 мм може бути критичною.
3. Вакуумні витоки
  • Раніше була пробита прокладка під впускним колектором. Навіть після ремонту, можливі мікротріщини або недостатнє прилягання деталей.
  • Витоки вакууму можуть призводити до збідненої суміші, особливо на холостому ходу або під навантаженням.

Рішення:

  • Перевірте герметичність впускного тракту. Можна використовувати аерозоль (наприклад, стартову рідину) для пошуку місць витоку.
4. Карбюратор
  • Незважаючи на те, що карбюратор був прочищений, можливі приховані проблеми:
    • Забитий жиклер холостого ходу.
    • Пошкодження мембрани економайзера.
    • Неправильне регулювання поплавкового механізму.

Рішення:

  • Спробуйте встановити інший карбюратор, якщо є можливість. Це допоможе виключити проблему із самим карбюратором.
5. Паливні магістралі та бак
  • Бруд у баку або магістралях може призводити до тимчасового блокування подачі палива, особливо на підйомах.
  • Перевірте паливозабірник у баку (можливо, він частково забитий).
6. Система запалювання
  • На перший погляд, це неочевидно, але перегрів котушки запалювання або конденсатора (якщо встановлене контактне запалювання) також може спричиняти нестабільну роботу двигуна.

Рішення:

  • Перевірте котушку запалювання, комутатор і стан контактів у трамблері.
  • Замініть несправні компоненти.
7. Система охолодження
  • Якщо двигун перегрівається, це може викликати "кипіння" палива в карбюраторі або бензонасосі.

Рішення:

  • Перевірте стан радіатора, термостата, вентилятора і помпи.

  • sergg подобається це




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів