Tkachik 1 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 Такое чувство, что только у меня в Черновцах есть "Копейка"! :mail: Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
SLIP 2 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 Tkachik Ты что, там же живет знаменитый Edifier! Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Tkachik 1 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 Я новичок! И многого ещё н знаю. Но в скром времени надеюсь стать активным учасником клуба!!!!!!! Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Edifier 81 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 TkachikТы что, там же живет знаменитый Edifier! я аж засмущался :oops: :oops: :oops: Tkachik, привет, земляк! моя аська - 334187436, спишемся :wink: Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Edifier 81 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 ну что, состоялась встреча с Tkachikом, довольно интересное авто :wink: Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
SLIP 2 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 Поздравляю теперь у вас есть "осередок клубу". Скоро будем встречаться областями Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Edifier 81 Скарга Опубліковано: 14 січня 2009 Поздравляю теперь у вас есть "осередок клубу". Скоро будем встречаться областями спс, наш уже 4 штуки :D, ага областями нужно как-то встретися :wink: Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Юра 1 Скарга Опубліковано: 16 січня 2009 ага областями нужно как-то встретися только по-нормальном, а не так как в прошлый раз Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах