HDRinge 812 Скарга Опубліковано: 6 лютого 2020 Всем привет!!! И так, весна совсем скоро, а значит традиционно будем устраивать встречу в честь Дня рождения 2101 Дата: 25го апреля 2020года (суббота). По старинке? Парк Пушкина - Парк Дружбы народов? Как в прошлом году? Кто что думает? 1 2-ешник відреагував на це Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Largo 1 Скарга Опубліковано: 8 лютого 2020 Привет! Я новичок в клубе - принимайте , буду рад встрече . 1 HDRinge відреагував на це Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
HDRinge 812 Скарга Опубліковано: 10 лютого 2020 Привет! Я новичок в клубе - принимайте , буду рад встрече . всегда рады новым людям!!! Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
R.I.D.I.K 10 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 Собираемся сразу у кости. Там и магазин рядом. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
HDRinge 812 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 Собираемся сразу у кости. Там и магазин рядом. ну не знаю... длинный маршрут получается в прошлом году в парке таааак круто было))) Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
R.I.D.I.K 10 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 Какой маршрут? Сразу с дому едим до кости в гараж. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Emissions 1,500 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 та природы хочется Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
R.I.D.I.K 10 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 Там береза красивая Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Emissions 1,500 Скарга Опубліковано: 13 лютого 2020 Там береза красивая Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах