Ні. Підкажіть. Якраз потрібно поиіняти втулки на сошці, а то вже так розбились, що стукає на кожній ямі. Вперше знімаю колонку.
Процесс замены рулевого редутора
#62
Відправлено 23 липень 2017 - 15:35
Там дуже важко шліци роз'єднуються - між валом сошки і сошкою. Краще від'єднати наконечники тяг, а шліци вже ззовні якось розбивати. Вал руля треба від шліців черв'яка тільки від'єднати - викрутити, витягнути стяжний болт і потягнути за руль на себе. Може і не раз смикнути - поки злізе.Як будуть тяги і вал відчеплені - скрутити гайки з трьох болтів і витягнути болти. Прийдеться рулем крутити в один і другий кінець - будуть упорні лапи мішати.
Самі втулки потрібно не тільки поміняти, а і розвернути пізніше спеціальною регульованою розверткою - щоб підігнати потрібний діаметр. Інакше вал сошки може і не залізти.
А чому вирішив колонку міняти - не регуюється вже?
#68
Відправлено 23 липень 2017 - 17:47
Там дуже важко шліци роз'єднуються - між валом сошки і сошкою. Краще від'єднати наконечники тяг, а шліци вже ззовні якось розбивати. Вал руля треба від шліців черв'яка тільки від'єднати - викрутити, витягнути стяжний болт і потягнути за руль на себе. Може і не раз смикнути - поки злізе.Як будуть тяги і вал відчеплені - скрутити гайки з трьох болтів і витягнути болти. Прийдеться рулем крутити в один і другий кінець - будуть упорні лапи мішати.
Самі втулки потрібно не тільки поміняти, а і розвернути пізніше спеціальною регульованою розверткою - щоб підігнати потрібний діаметр. Інакше вал сошки може і не залізти.
А чому вирішив колонку міняти - не регуюється вже?
Регулювальний болт ще не повністю закручений, але коли їдеш і при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.
За райбера для втулок, то я в курсі. Спочатку потрібно колонку зняти. Дякую.
#69
Відправлено 23 липень 2017 - 18:01
Навряд чи це рульовий редуктор. У нього, при повернутому рулі, збільшується зазор між роликом валу сошки і черв'яком. Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху. Ще посмикай двома руками за руль - вздовж валу туди-сюди. Деколи стукає шліцове з'єднання валу і черв'яка.
при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.
Найкраще - провести повну діагностику всієї ходової. Може стукає наконечник, або шарова, чи балка відкрутилася. Там багато всяких болтів і гайок, які можуть відкрутитися.
#70
Відправлено 24 липень 2017 - 20:45
Навряд чи це рульовий редуктор. У нього, при повернутому рулі, збільшується зазор між роликом валу сошки і черв'яком. Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху. Ще посмикай двома руками за руль - вздовж валу туди-сюди. Деколи стукає шліцове з'єднання валу і черв'яка.
при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.Найкраще - провести повну діагностику всієї ходової. Може стукає наконечник, або шарова, чи балка відкрутилася. Там багато всяких болтів і гайок, які можуть відкрутитися.
Та це точно втулки сошки червячного з'єднання. Я залазив в яму і зі всієї сили тягнув за сошку і було чути стукіт.
#71
Відправлено 24 липень 2017 - 20:51
зі всієї сили тягнув за сошку і було чути стукіт
Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху.
Якщо зняти кришку,побачиш, що регулювальний болт (шляпка) з регулювальною шайбою заходять в паз в торці валу сошки. Тою шайбою і забирають шат вздовж осі того валу.
Хоча, при сильному зносі втулок, буде шат валу поперек осі. Але тоді регулювальний болт закручений практично до кінця.
Щоб подивитися знімати редуктор не потрібно - досить відкрутити 4 болти і зняти кришку.
#72
Відправлено 24 липень 2017 - 21:18
#74
Відправлено 28 липень 2020 - 11:31
Как я снимал рулевой редуктор и вал, может кому пригодиться) Полный процесс снятия!
https://www.youtube....remc9GyWAoibs_Q
#75
Відправлено 29 липень 2021 - 22:35
Всем привет. Я тоже заменил редуктор и вал. Точно так тяжело выходил вал с редуктора. Поставил все новое заводское. И через время определил, что с редуктора протекает масло через переднюю крышку. Не верхнюю, а через переднюю. Посмотрел литературу, а там прокладки нет. Только регулирующие пластины. Что предлагаете сделать?
#77
Відправлено 07 жовтень 2022 - 16:26
Как я снимал рулевой редуктор и вал, может кому пригодиться) Полный процесс снятия!
Большое спасибо за полезное видео!!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів