Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Процесс замены рулевого редутора


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
72 ответов в этой теме

#61 kisilam

kisilam

    Новичок


  • Пользователи
  • 32 сообщений
  • Регистрация 14-Август 16
  • Откуда:Жолоби
  • Авто:Ваз-21063 & Ваз-2121

Опубликовано 23 Июль 2017 - 15:05

Ні. Підкажіть. Якраз потрібно поиіняти втулки на сошці, а то вже так розбились, що стукає на кожній ямі. Вперше знімаю колонку.



#62 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 3 650 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 23 Июль 2017 - 15:35

Там дуже важко шліци роз'єднуються - між валом сошки і сошкою. Краще від'єднати наконечники тяг, а шліци вже ззовні якось розбивати. Вал руля треба від шліців черв'яка тільки від'єднати - викрутити, витягнути стяжний болт і потягнути за руль на себе. Може і не раз смикнути - поки злізе.Як будуть тяги і вал відчеплені - скрутити гайки з трьох болтів і витягнути болти. Прийдеться рулем крутити в один і другий кінець - будуть упорні лапи мішати.

Самі втулки потрібно не тільки поміняти, а і розвернути пізніше спеціальною регульованою розверткою - щоб підігнати потрібний діаметр. Інакше вал сошки може і не залізти.

А чому вирішив колонку міняти - не регуюється вже? 



#63 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 644 сообщений
  • Регистрация 31-Август 08
  • Откуда:Киев
  • Авто:21043

Опубликовано 23 Июль 2017 - 16:08

Гайку сошки нужно срывать на авто а то как снимешь не открутишь.
Но по опыту, я бы сразу купил новый рулевой редуктор.
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#64 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 3 650 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 23 Июль 2017 - 16:33


Гайку сошки нужно срывать на авто а то как снимешь не открутишь.
Та і саму сошку бажано похитати  "с пристрастием" - а ну ж злізе.

#65 Zir

Zir

    Нас там нет


  • Пользователи
  • 3 449 сообщений
  • Регистрация 10-Январь 11
  • Откуда:Украина
  • Авто:Ваз 2105

Опубликовано 23 Июль 2017 - 17:18

Газом нагрIть, куда вона дiнеться. А так може довго морочиться прийдеться. 


....


#66 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 3 650 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 23 Июль 2017 - 17:25


Газом нагрIть
Йому ще й автоген під машину - щоб спалив її.

#67 Zir

Zir

    Нас там нет


  • Пользователи
  • 3 449 сообщений
  • Регистрация 10-Январь 11
  • Откуда:Украина
  • Авто:Ваз 2105

Опубликовано 23 Июль 2017 - 17:35

Ну нашо ж пIд машину, спочатку зняти. Автоген есть не в каждого, так я за то шоб сразу продумати цей варIант до кого можна звернутися, а не бiгати потом як сраний вiник. По моему в любому мiстечку вистачае всяких промзон та СТО, або в кого дома е.


....


#68 kisilam

kisilam

    Новичок


  • Пользователи
  • 32 сообщений
  • Регистрация 14-Август 16
  • Откуда:Жолоби
  • Авто:Ваз-21063 & Ваз-2121

Опубликовано 23 Июль 2017 - 17:47

Там дуже важко шліци роз'єднуються - між валом сошки і сошкою. Краще від'єднати наконечники тяг, а шліци вже ззовні якось розбивати. Вал руля треба від шліців черв'яка тільки від'єднати - викрутити, витягнути стяжний болт і потягнути за руль на себе. Може і не раз смикнути - поки злізе.Як будуть тяги і вал відчеплені - скрутити гайки з трьох болтів і витягнути болти. Прийдеться рулем крутити в один і другий кінець - будуть упорні лапи мішати.

Самі втулки потрібно не тільки поміняти, а і розвернути пізніше спеціальною регульованою розверткою - щоб підігнати потрібний діаметр. Інакше вал сошки може і не залізти.

А чому вирішив колонку міняти - не регуюється вже? 

Регулювальний болт ще не повністю закручений, але коли їдеш і при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.

За райбера для втулок, то я в курсі. Спочатку потрібно колонку зняти. Дякую.



#69 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 3 650 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 23 Июль 2017 - 18:01


при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.
Навряд чи це рульовий редуктор. У нього, при повернутому рулі, збільшується зазор між роликом валу сошки і черв'яком. Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху. Ще посмикай двома руками за руль - вздовж валу туди-сюди. Деколи стукає шліцове з'єднання валу і черв'яка.

Найкраще - провести повну діагностику всієї ходової. Може стукає наконечник, або шарова, чи балка відкрутилася. Там багато всяких болтів і гайок, які можуть відкрутитися.  :)



#70 kisilam

kisilam

    Новичок


  • Пользователи
  • 32 сообщений
  • Регистрация 14-Август 16
  • Откуда:Жолоби
  • Авто:Ваз-21063 & Ваз-2121

Опубликовано 24 Июль 2017 - 20:45

 


при повернутому рулі наїжджаєш на нерівності то тоді чути характерний стук.
Навряд чи це рульовий редуктор. У нього, при повернутому рулі, збільшується зазор між роликом валу сошки і черв'яком. Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху. Ще посмикай двома руками за руль - вздовж валу туди-сюди. Деколи стукає шліцове з'єднання валу і черв'яка.

Найкраще - провести повну діагностику всієї ходової. Може стукає наконечник, або шарова, чи балка відкрутилася. Там багато всяких болтів і гайок, які можуть відкрутитися.  :)

 

Та це точно втулки сошки червячного з'єднання. Я залазив  в яму і зі всієї сили тягнув за сошку і було чути стукіт.



#71 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 3 650 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 24 Июль 2017 - 20:51


зі всієї сили тягнув за сошку і було чути стукіт

Залізь знизу і посмикай за сошку вверх-вниз. Якщо є шат - це знос регулювальної шайби на тому болту зверху.

Якщо зняти кришку,побачиш, що регулювальний болт (шляпка) з регулювальною шайбою заходять в паз в торці валу сошки. Тою шайбою і забирають шат вздовж осі того валу.

Хоча, при сильному зносі втулок, буде шат валу поперек осі. Але тоді регулювальний болт закручений практично до кінця.

Щоб подивитися знімати редуктор не потрібно - досить відкрутити 4 болти і зняти кришку.



#72 andre34

andre34

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 762 сообщений
  • Регистрация 02-Май 11
  • Откуда:Кременчуг
  • Авто:ВАЗ 2102

Опубликовано 24 Июль 2017 - 21:18

Всетаки скорее всего втулки там не причем. Ну не знаю, если в редукторе была вода с грязью то может быть, а так сносу им нет. Тем более их поменять еще та задача, и где взять ремонтные? То что продается сейчас не выдерживает никакой критики. Имхо стоит редуктор снять (советы выше были) и посмотреть. Если реально износ, втулок, а тем более подшипников ( точнее дорожек на червяке, они обычно выкрашиваются ) то скорее всего ремонт смысла не имеет. Проще и дешевле купить б/у у гарному стані. Ну а если повезет, то замениш сальники, может подшипники и будет он дальше бегать. В общем нужно вскрытие :), и сразу определится где взять сьемник сошки, автоген, кувалду и прочее.( в свое время сошку снять так и не смог, не долго думая срезал, благо была запасная) Далнейшая разборка без проблем.

#73 igor

igor

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 873 сообщений
  • Регистрация 24-Июль 10

Опубликовано 26 Июль 2017 - 20:50

Недавно менял сальник на редукторе. Сошку грел газовой горелкой. Пламя направлял от корпуса в сторону снятой гайки сошки. После нагрева снялась легким ударом молотка.


2102 - 76года выпуска




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика