Разный вылет колес относительно оси симметрии кузова
#1
Відправлено 19 травень 2012 - 21:04
Правда развал-схождение еще не делал. машина не гнилая.
Буду благодарен советам.
#3
Відправлено 19 травень 2012 - 22:48
Не зрозуміло, про що йде мова. Зроби фото, або нормально опиши словами. Приклад опису: "Верх лівого колеса ближче на два пальці до арки крила, ніж правого. Руль стоїть рівно, авто на рівній поверхні"....и заметил что правое колесо выглядывает больше чем левое.
Крило не вгнуте?
#5
Відправлено 19 травень 2012 - 22:57
#10
Відправлено 22 травень 2012 - 12:12
#15
Відправлено 23 травень 2012 - 19:02
що тобі поганого зробило твоє авто, що ти над ним так знущаєшся???Автомобиль полностью залит антикорозийкой и т.д передок не ржавый. все нормально с ним.
Диски разварки 7.5ж. резина 175\50\13.
Фото постараюсь сделать завтра.
Сейчас авто не стоковое. Передок опущен на очень много, 4см от балки до земли.
#16
Відправлено 24 травень 2012 - 13:52
Давай не будем так резко мне указывать что делать. Я сам знаю что да как.
Костя_911
Над кем я издеваюсь?
_________________________________
Я же задал вопрос давай те не отходить от темы. Всю критику в ЛС.
________________________
Сорри сегодня в гараж не попаду фото будут на днях.
#18
Відправлено 24 травень 2012 - 17:30
Даже и ниже-выше быть не может. Одинаковые -- значит одинаковые.Всмысле больше? Если резина и диски одинаковые то кроме как ниже или выше оно быть не может.
сравни длину рычагов правых и левых, положение балки.В общем если смотреть с верху то левое колесо у меня в арке, а правое выглядывает на 2см примерно. Крыло не гнутое, новые крылья.
Короче геометрию левой-правой стороны нужно сравнить
#19
Відправлено 24 травень 2012 - 20:44
Слушай во первых никто не плачется это РАЗ(!) а во вторых просто спросил почему так.
USSRMoto
Завтра постараюсь сделать фото=)
2-ешник
на выходных все померяю, а завтра будут фото.
Да и флуд типа зачем сделал и т.д не имеет никакого смысла в этой теме. Я же не говорю что у тебя колхозная машина и т.д (ничего личного)
#20
Відправлено 25 травень 2012 - 01:47
Можна я спробую трішки пояснити ситуацію, без обзивання і конфронтації як такої? По-перше, власне мені дуже імпонують лоурайдери, правильно зроблений рет-лук і т.п. Але треба розрізняти шоу-кар і авто для повсякденної їзди. Якщо ти робиш перше - питань немає. Якщо друге, то осмілюся зробити висновок на основі доступних вхідних даних (4см від балки до землі), що підвіска в твоєму випадку не працює. Так, якісь рухи вона здійснює, але переїхати через окурок для неї вже солідна робота. Відповідним чином, все навантаження іде на кузов, який в наших авто по замовчуванню треба берегти. Тому попередні коментатори і говорять про "издевательство над машиной" і таке інше. Згаданий стан підвіски явно нештатний і по всіх критеріях, простіше кажучи, аварійний. Це треба було явно вказати в початковому повідомленні, щоб народ голови ломав в правильному напрямку....Да и флуд типа зачем сделал и т.д не имеет никакого смысла в этой теме. Я же не говорю что у тебя колхозная машина и т.д (ничего личного)
По темі, черговий раз підтримаю попередників і повторюся - треба міряти кузов і шукати косяки в плані розташування балки відносно кузова. Для початку постарайся поміряти положення коліс відносно балки (щоб відв'язатися від кузова). Якщо все рівно - отоді вже міряй кузов, контрольні розміри широко доступні.
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів