Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Проблемы с запуском двигателя


  • Please log in to reply
602 replies to this topic

#21 alex_lys

alex_lys

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 066 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 06

Відправлено 27 вересень 2011 - 13:40

.... на карб у меня нет подозрений....,.

А я бы с него и начал. Если движок заводится, то искра уже есть. И попадает она на свечи в нужное время. А вот то, что через 1 сек движок глохнет( а за эту секунду движок успевает сделать 10-15 оборотов) , наводит на мысль что в цилиндрах просто нечему гореть. А в этом виноват карб или бензонасос.
При следующей ситуации завёл-заглох снять корпус воздушного фильтра и крышку карбюратора и посмотреть, есть ли в поплавковой камере вообще бензин ! Чё-то мне сдаётся, что его там не будет.
Я думаю, что не нужно спрашивать у топикстартера: вытянут ли подсос при заводке холодного движка и подкачан ли вручную (рычажком бензонасоса) бензус в карб ???
Если очень хочется, то что нибудь получится!

#22 yurecgod

yurecgod

    Администратор


  • Администраторы
  • 6 164 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-квітень 06
  • Авто:KIA CEED SW 3G

Відправлено 27 вересень 2011 - 14:09

обычно то шо делаешь то и накрывается....думаю если был у карбюраторщика то с карба надо и начинать, притом что карбюраторщиков хороших уже считай нема.

#23 qazo

qazo

    Прохожий


  • Пользователи
  • 5 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-вересень 11

Відправлено 27 вересень 2011 - 18:01

Спасибо всем отозвавшимся,..
Причина устранена.
В очередной раз проверил это:

2. проверь при включенном зажигании наличие "+" на Б+ на катушке.

оказалось, что партачит замок зажигания,
питание на катушку то есть, то нет.
пока крутишь стартер искра есть и двиг запускается..., отпустив ключи, они возвращаются немного назад и искры нет, двиг глохнет.

Для проверки, кинул провод с "+" клеммы АКБ на катушку, двиг запустился и работает...
диагноз установлен..., моя доволен:bp:

#24 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 27 вересень 2011 - 22:28

Рад, что подсказка пригодилась.
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО

#25 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 30 вересень 2011 - 16:18

Всім привіт.
Також проблема із запуском.
Десь тиждень-два тому поміняв акумулятор, поставив Варту, там де купував, мені перевірили напругу всюди, де стосується акумулятора ( не знаю де і що, але виміряли при знайомих ).
Постояв десь 4-5 днів, завівся з разу 3-4-го. Зранку, підсос витягнув, бензонасосом качнув трохи (і до речі, скільки разів потрібно натискати на насос, чи як орієнтуватись? Я десь разів 5-8 роблю, там видно що в бензофільтрі бульбашки вийшли і все, сідаю заводитись), кручу стартер, акумулятор "крутить", чи як це пояснити, звук є, але ні газ не допомагає, ні бензонасос. Але завівся з горем пополам.
Сьогодні вдень все по старій схемі. Підкачав бензонасос трохи, витягнув підсос, вижав щеплення і кручу стартер знову. Два-три рази просто тягне по секунд 5 і я вимикаю запалення. На третій раз я тримав стартер секунд 7, і через кожних 2 секунди двигун ніби подавав признаки життя, ніби буркало і знову тягнуло.. але так і не завівся. Потім раз 5-й я підсос забрав повністю, нажав трохи на газ, і завівся через 2-3 секунди.. потім тримаючи ногу на газу витягнув підсос і почав прогріватись.
У чому може бути проблема?
Я не дуже розбираюсь:
1) що таке "холодний" двигун (тобто чи коли ніч постоїть, чи коли запалення вмикаєш і на шкалі температури води, видно, що вода холодна, навіть після години простою, зараз, осінню наприклад).
2) Я завжди коли він "холодний" витягаю підсос щоб завести і потім по мірі прогрівання закриваю його назад ( Не знаю чи це точно правильно?)
3) Скільки треба після довгої стоянки(кілька днів) бензонасосом качнути? Ну і взагалі в яких випадках треба так підкачувати.. можливо коли холодно чи зимою завжди.. але я так робив коли довго стояв.

Завчасно дякую за відповіді. бо сьогодні через годинку треба їхати, а я якось боюсь, щоб все було добре, бо їду сам, і повертатись буду вночі, щоб завівся нормально.
Можливо я забагато бензонасосом качнув.. чи можливо це все дощова погода.. бо туман і моросить.. якось дуже вологе повітря.. я просто не знаю що це може бути.

___________________________________

Ще додам, коли гарячий двигун, стояв не більше пів години, то заводиться без підсосу з першого разу. А коли більше години стою (сьогодні так було 2 рази і ось ввечері маю третій йти), то з разу 4-5го можливо заведусь.. і то.. коли підсос закрию і з газком.. хоча двигун холодний..


Можливо там іскри немає у свічах.. вибачте, у цьому повний нуль, навіть не знаю як це перевірити, просто читав, що це може бути як одна з причин... Я просто не знаю, які мають бути ознаки несправності свічок..

___________________________________

Ще одне питання: чи може бути, що я переливаю паливо в карб, насосом вручну, і тому воно не заводиться? Бо я якщо стою добу, чи більше 2-3 годин, завжди насосом підкачую паливо, перед тим як запускати.. можливо цього робити не треба? В інструкції написано, що холодний треба так запускати здається..

Повідомлення відредагував AnDruWa: 30 вересень 2011 - 16:53


#26 alex_lys

alex_lys

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 066 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 06

Відправлено 30 вересень 2011 - 18:46

....... Зранку, підсос витягнув, бензонасосом качнув трохи (і до речі, скільки разів потрібно натискати на насос, чи як орієнтуватись? Я десь разів 5-8 роблю, там видно що в бензофільтрі бульбашки вийшли і все, сідаю заводитись), кручу стартер, акумулятор "крутить", чи як це пояснити, звук є, але ні газ не допомагає, ні бензонасос. Але завівся з горем пополам. .

Не трогай педаль !! Или подсос или педаль, иначе зальёш свечи и точно не заведёшся !!

... Підкачав бензонасос трохи, витягнув підсос, вижав щеплення і кручу стартер знову. Два-три рази просто тягне по секунд 5 і я вимикаю запалення. На третій раз я тримав стартер секунд 7, і через кожних 2 секунди двигун ніби подавав признаки життя, ніби буркало і знову тягнуло.. але так і не завівся. ..

Это называется - есть вспышки, но не схватывает.
Может быть сразу несколько проблем:
1. Бензогнасос плохо качает или не качает совсем.
2. не держит поплавок в карбюраторе или есть ещё проблемы в карбе.
3. сбито зажигание. Искра есть но не в тот момент.


..
1) що таке "холодний" двигун .
2) Я завжди коли він "холодний" витягаю підсос щоб завести і потім по мірі прогрівання закриваю його назад ( Не знаю чи це точно правильно?)
3) Скільки треба після довгої стоянки(кілька днів) бензонасосом качнути? Ну і взагалі в яких випадках треба так підкачувати.. можливо коли холодно чи зимою завжди.. але я так робив коли довго стояв.

Я считаю "холодным" движок простоявший больше суток или сутки. Все остальные случаи завожусь без подсоса, но с педалькой газа или вообще без педали, одним зажиганием.
2. Правильные действия.
3. Я качаю бензонасос, пока он качает. Это слышно по звуку бензина в насосе. Как перестал "хрюкать" значит поплавковая камера в карбе заполнена, сработала игла и перекрыла поступление бензина в карб. Бальше качать безсмысленно.

..
Ще додам,(1) коли гарячий двигун, стояв не більше пів години, то заводиться без підсосу з першого разу.(2) А коли більше години стою (сьогодні так було 2 рази і ось ввечері маю третій йти), то з разу 4-5го можливо заведусь.. і то.. коли підсос закрию і з газком.. хоча двигун холодний..

1. это отлично.
2. в этом случае подсос противопоказан. только педаль и поглубже. Движок не холодный, а тёплый и самый лучший для заводки.

..Можливо там іскри немає у свічах.. вибачте, у цьому повний нуль, навіть не знаю як це перевірити, просто читав, що це може бути як одна з причин... Я просто не знаю, які мають бути ознаки несправності свічок..

Причин может быть несколько:
1. плохо качает бензонасос и при запуске движка, когда нужно много бензина его не хватает. Нужно проверить и сделать профилактику бензонасосу.
2. Карбюратор может переливать или недодавать бензина. Когда последний раз он чистился, регулировался и профилактировался? Обратиться к хорошему карбюраторщику для профилактики и настройки. Карб - прибор тонкий и сложный и без опыта к нему лучше не лезть.
3. Проверить состояние трамплёра и особенно - контактов прерывателя. Настроить зазор контактов и зажигание.
4. Проверить , почистить и при необходимости заменить свечи. Здесь в форуме есть тема про состояние свечей. Вот нашел:
http://www.vaz2101.o...ead.php?t=17477.
Если есть друг-приятель-сосед-родственник шарящий в авто - пригласить на помощь. Не имея опыта самому это всё сделать будет сложно.

Повідомлення відредагував alex_lys: 30 вересень 2011 - 20:30

Если очень хочется, то что нибудь получится!

#27 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 30 вересень 2011 - 20:00

Зажигание- 100%(и подсос,может регулировка,и иглу проверить,но главное- искра!)

#28 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 30 вересень 2011 - 22:26

) що таке "холодний" двигун (тобто чи коли ніч постоїть, чи коли запалення вмикаєш і на шкалі температури води, видно, що вода холодна, навіть після години простою, зараз, осінню наприклад).


Двигатель холодный когда он холодный... иначе быть и не может, сколько он простоял это уже другой вопрос

2) Я завжди коли він "холодний" витягаю підсос щоб завести і потім по мірі прогрівання закриваю його назад ( Не знаю чи це точно правильно?)

Не знаю правильно или не, но зимой так и делал, в принцепи в холодную пору года так вроде и надо запускать... а когда прогрееться - убирать подсос, тут все прально

3) Скільки треба після довгої стоянки(кілька днів) бензонасосом качнути? Ну і взагалі в яких випадках треба так підкачувати.. можливо коли холодно чи зимою завжди.. але я так робив коли довго стояв.

Вот и прально, когда долго стоял, бенз мог уйти с камеры в карбе, это не знаю с чем там может быть связано, скорее с усталостью карба и его деталей. Я качал как упоминали сверху - до определенного булька, тоесть он попадал в карб уже (бензин). Когда ты качаешь вручную, ты делаешь то же самое, что сделал бы стартер, крутя двигатель, который приводил бы в движение бензонасос... тоесть когда будешь заводить после подкуачки вручную меньше прийдеться крутить стартером - менше садить его. У меня была похожая фигня, только бывало так, что куда то приеду и не могу потом завести гарячий двиг... постою, потом педальку в пол и заводиться - карбюратор сначала думал, потом подрегулировали - стало легче, а зимой в мороз совсем не мог завестись. В итоге обнаружилось что порвалась мембрана бензонасоса. Я заменил сразу его полностью на плунжерный (пекарски( тут не буду спорит плунжерный он или не, мнений много, что он серавно мембранный, просто другой конструкции - хз, не спец, но летом не разу не залип в жару)) - помогло на ура, в тот же день и зажигание выставил на СТО по блымалке, сам решил не париться в холод... проверил насос легко, снял патрубок сапуна, поднес зажигалку на заведенном двигателе и получил факел - бенз херячил в картер, от сюда был и повышеный расход и плохо качал насос.

Вот , я все сказал, от сюда можно сделать кое какие выводы, может и не оно, но может и поможет.
Тут кажный тебе по своему опыту будет розказевать как и я, но одну вещ мне один чувак сказал когда то - "в жигулях все просто, либо нет бензина, либо искры" - плюнул бы ему глаза...:multi:Дерзай

Круче черной бехи можно только ладу


#29 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 30 вересень 2011 - 23:59

alex_lys, USSRMoto, 02universal, Дякую за поради, щось буду вирішувати!

А сьогодні після того як написав повідомлення, авто простояло біля 2-3х годин, завів з підсосом, без газу і насосу, з першого разу. Потім знову годинки 3 постояв, і знову так само з першого разу. (раніше якщо я включав запалення і бачив, що "вода" холодна, стрілочка повністю впала, то в такому випадку я підсос витягував, це коли стояв не довго, до 2-3х годин). Потім востаннє ввечері стояв годинку, двигун був ще трохи теплий, я витягнув підсос на половину, і не завів, потім опустив його і завів з першого разу.
Висновок за сьогодні: як користуватись підсосом і що таке коли двигун "теплий", "холодний".
Ну і те, як користуватись і коли бензонасосом.
Якщо надалі будуть виникати ще якісь проблеми, то буду знову звертатись.
А поки усім дякую!
________________________________________

1) Бензонасосом треба качнути після довгої стоянки. Такою вважається стоянка у який термін? Я вважав, що більше 2-х днів, тому тоді треба качнути перед запуском.

2) Я їжджу не часто, тому авто може стояти 2-5 днів. В такому випадку, гірше не буде, якщо перед запуском качати насосом паливо? А далі з підсосом заводитись.

Тобто на скільки я розумів до цього моменту.
- Якщо я стою до 2-х діб, я лише витягую підсос і з першого-другого разу заводжусь.
- Якщо я стою 2 і більше діб, я качаю бензонасос, витягую підсос і заводжусь також з першого-другого разу.

Тому питання №3) : чи варто качати насос той, чи у яких випадках треба, а коли не варто?
Можливо взагалі, такий термін як в мене може стояти авто, в середньому 3 дні, не вважається довгою стоянкою і бензонасос зайвий. Тому мені цікаво, якщо він нехай і зайвий, то чи не погіршує запуск двигуна його "зайве" використання?
Просто не дуже розумію, як і коли ним користуватись. Так як розумів, я описав вище, підправте, що не так.

Завчасно дякую, і вибачте, що задаю такі питання, але просто більше нікому.

Повідомлення відредагував AnDruWa: 01 жовтень 2011 - 00:27


#30 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 01 жовтень 2011 - 09:47

От подкачки насосом(вручную)- хуже не будет,должна завестись быстрее! Единственный случай- когда игла не держит(не закрывает),может заливать карб.Проверка- после подкачки вручную(раз 10-15)- снять шланг после насоса и попытаться в него дунуть- воздух проходить не должен.

#31 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 01 жовтень 2011 - 12:27

Такою вважається стоянка у який термін?

Ну у меня это неделя, и то если акум свежий - не парюсь...

Я їжджу не часто, тому авто може стояти 2-5 днів. В такому випадку, гірше не буде, якщо перед запуском качати насосом паливо? А далі з підсосом заводитись.


Не, хуже не будет точно.

чи варто качати насос той, чи у яких випадках треба, а коли не варто?


Тут надо прочувствовать, нету конкретно отведенного времени... у кажного по разному, я и через неделю, и через две могу стартером только дергать... тут вопрос в том, а сколько у тя акум выдержет... если выдержет пока закачает, то можно и не лезть в ручную подкачевать...

Круче черной бехи можно только ладу


#32 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 03 жовтень 2011 - 10:27

Як не одне, так інше.
Вибачаюсь, що так часто пишу, але вперше стикаюсь з такими проблемами.
Хоча і навчався водінню зимою (грудень-січень), але тоді проблем із запуском не було, оскільки майстер сам в гаражі запускав, а я вже сідав у прогріту.
Сьогодні зранку вийшов завчасно за пів години до пар, дивлюсь, що дуже холодно і аж іній на вікнах. Читав, що в таку погоду (і зимою також), перед запуском треба "взбодрити двигун", можна це зробити ввімкнувши дальнє світло на кілька секунд, я ввімкнув десь на секунд 20-30. Витягнув підсос, кручу стартер, а він подає лише "пожовані" звуки, такі як подавав, коли у мене акумулятор сів. Але тут я знаю що не сів, бо йому і місяця немає + лампочки на панелі не тухли, так як було коли сівший був.
Потім ввімкнув світло, музику ще на хвилинку.. знову не завівся, такі ж пожовані звуки.. Одним словом просидів хвилин 15, пробував завести разів 4-5, і як висновок : не завів і запізнився.
Повертався додому через годинку-півтори, якраз трохи сонечко вийшло, трохи температура піднялась, але не суттєво. Ну думаю спробую завести. Сів, витягнув підсос, без ніякого дального світла, з першого разу завів.
Крутнув стартер, десь секунди 2-3 такі ж пожовані звуки, а на 4-5-ту секунду запустився двигун нормально.

На скільки я зрозумів, це просто через те, що акумулятор замерз, тоді виникає наступне питання: Як його взагалі зимою запустити? :bn: Але це риторичне питання.
Хочу почути пару порад, Як в таких ситуаціях бути і як прогріти акумулятор, чи що робити взагалі?
Взяв авто я у квітні, тому я ще навіть і зимою не їздив на ній, тому це для мене перші такі "морози".

#33 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 03 жовтень 2011 - 10:35

часто пишу

за это денег не берут.
Я покупал машину зимой и с этим навозился... самый просто способ - забирать акум с собой на вечер в квартиру/дом, в тепло вообщем... зимой со старым приходилось так делать, новый правда нормально заводил при -15 - -20 градусов.
У меня была недавно похожая проблема, фары работают, все нормально, пока стартер не проверну - оказалось клема просто окислилась немного... провода зажимались в клему пластинкой, под ней и образовалась кака... почистил - все отлично, до этого и на пробои проверял и стартер перебирал... или плохая масса на двигло. Я когда ключ поварачевал - у меня вообще все тухло... это как варант когда уже совсем все плохо, так что советую проверить на такую паразитину. А вообще зимой сам с потугами заводился, когда было за -25 ночтью... так что забирай акум с собой и попробуй дозарядить. При коротких поездках он просто не успевает геной дозаряжаться - проверено.
Забыл.. с акумом прально - прогреть его надо, но на секунд 30 то наверно долго... хотя... где то была тема про холодный запуск, поищи, почитай...

Круче черной бехи можно только ладу


#34 alex_lys

alex_lys

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 066 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 06

Відправлено 03 жовтень 2011 - 10:46

AnDruWa,
Это ещё не зима и аккумулятор ещё не замёрз !!! А как же заводиться будешь, когда на улице будет -25 утром ???? И 30 сек для разогрева - много, достаточно 10 сек фарами. Затем всех потребителей (фары, музон, печку, габариты) отключить и заводиться.
Просто аккумулятор подсел. Нужно обратить внимание на систему зарядки, проверить напругу на клемах при разных оборотах: на 1000 и на 2000, вначале без нагрузки а потом с нагрузкой - фары, мафон, печка. Если ниже нормы - искать причину и устранять. Если напруга в норме - просто аккум подсел и нуждается в зарядке. Очень полезно для здоровья и долгой жизни 2-3 раза в год, на смене сезона, заряжать аккум от внешнего зарядника слабым током длительный период. Я ставлю на ночь с током в 2 А и аккуму уже 5 лет и на переплавку он не просится.
Если очень хочется, то что нибудь получится!

#35 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 03 жовтень 2011 - 11:56

USSRMoto, На рахунок клем: Я коли ставив новий акум, мені "бувалі", дальнобійники, в яких і 2101 є, казали, що треба вирізати шматочок тканини (назву не пам`ятаю, товстенька така), змочити її маслом і надіти на + і -, а потім вже надівати клеми. Вони так і зробили, самі вділи і заводився нормально здається.
Тому питання: можливо це марно так зробили, що ту тканину змочену в масло оділи на + і - ? можливо там якраз та "кака" утворилась і воно погано проходить? Казали, що так окислюватись буде не так часто. Але ніколи такого не чув. Що скажете на цей привід?

alex_lys, За зиму я взагалі не знаю, а коли купував акум, мені казали, що перед кожною зимою заряджати його. Але бачу, краще дійсно 2-3 рази на рік перед новим сезоном (весна-осінь-зима).
І навіть якщо він не сівший, все рівно треба поставити хоча б на добу на 2А? Гірше не буде?

І дякую, буду знати що і 10-ти секунд вистачить фарами. А перед запуском, все вимикав, значить правильно.
Будуть питання, буду звертатись ще. І напевне буду думати щось, на рахунок того, щоб акум додому забирати наніч, але це вже коли будуть дійсно морози, а поки буду пробувати так запускатись.

#36 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 03 жовтень 2011 - 12:16

USSRMoto, На рахунок клем: Я коли ставив новий акум, мені "бувалі", дальнобійники, в яких і 2101 є, казали, що треба вирізати шматочок тканини (назву не пам`ятаю, товстенька така), змочити її маслом і надіти на + і -, а потім вже надівати клеми. Вони так і зробили, самі вділи і заводився нормально здається. Тому питання: можливо це марно так зробили, що ту тканину змочену в масло оділи на + і - ? можливо там якраз та "кака" утворилась і воно погано проходить? Казали, що так окислюватись буде не так часто. Але ніколи такого не чув. Що скажете на цей привід?

Да не думаю что из-за этого, но хотя вероятность есть.. попробуй если не будет заводиться снять тряпочку и на накинуть напрямую клемы на акум, а у меня даже не там была кака.. ща покажу если фотки найду
Не, фоток не осталось... ну вообщем там провода зажимаються в подковку саму у меня на "+" плстиной, под ней все и произошло... я думал уже второй раз стартер снимать... потом чего то туда ткнулся и нашел... так что смотри на окисление... при повышеной влажности и пониженой температире это ка вариант

Повідомлення відредагував USSRMoto: 03 жовтень 2011 - 12:19

Круче черной бехи можно только ладу


#37 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 04 жовтень 2011 - 11:34

Одним словом - (_._)
Ні клеми, ні насос, ніфіга не допомогло + впридачу взагалі не завівся і я так розумію, що акум сів, хоча новий.. я в шоці. Звуки пожовані, не заводиться, ні з підсосом, ні без, ніяк.
Називається планував вчитись їздити, а не шукати поломки, чому не їздить...
Як виясниться, що саме, відпишу у темі, а поки дістала мене та машина вже. Не думав, що буде такий страх кудись поїхати і не завестить, навіть якщо акум новий. Значить щось інше, можливо стартер, чи ще щось "жре" більше ніж потрібно.. Але це скільки треба жрати, щоб за такий короткий час посадити новий акум..
Я тупо ніякий... :(

І ще: зараз щей десь +15+20, тому це не від холоду вона не завелась вчора, бо такі ж звуки були.

#38 alex_lys

alex_lys

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 066 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 06

Відправлено 04 жовтень 2011 - 14:11

AnDruWa,
Спокойно, без паники, не боги горшки лепят !!!
Судя по посту, -планировал учиться ездить - значит опыта нет и нет навыков. Нужно пригласить друга-соседа-приятеля-соседа друга или приятеля соседа, который немного разбирается в авто и Жигулях в частности. Ничего невероятного и сверхестественного там нет, просто нужна помощь со стороны.
Севший аккумулятор нужно зарядить и для пробы - завести "с толкача" - это отбросит все проблемы со стартером, но если исправна и отрегулирована система подачи бензина и система зажигания.
На всякий случай: включить 4-ю передачу, выжать сцепление и включить зажигание. Двое друзей сзади расталкивают машину до некоторой скорости, а ты постепенно, очень медленно, отпускаешь сцепление (но не сразу полностью). Как только движок начинает схватывать, дать ему немного бензинчика педалью (но немного). Должна завестись.
Если очень хочется, то что нибудь получится!

#39 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 04 жовтень 2011 - 14:23

Проверь еще провод массы на двигатель, вроде как где то снизу под днищем к корпусу КПП крепистся, или попробуй к двигателю кинуть провод, только кидать надо толстый, как от акума на кузов или стартер, любой другой не выдержет... тоже как вариант, но акум заряди полюбому, мож действительно просто сел... у меня чего то пол года акуму, но тоже очень быстро начал садиться... раньше на сигналке могла месяц стоять, ща через недели две никик не крутит

Круче черной бехи можно только ладу


#40 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 04 жовтень 2011 - 14:32

AnDruWa, не міг теж завести машину. Довго про мучився, даний форум допомагав порадами але так і не завівся. І теж іскра була і все подавалося і окремо працювало, а в комплекті не хотіло. Допомогло просто поставити інший трамблер і все, хоч той що стояв був робочим з новими контактами і нормально працював. Так що спробуй взяти інший трамблер і постав. Надіюсь що допоможе. Якщо стандартні підказки не допомагають то пора переходити до не стандартних.




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика