Помогите настроить карбюратор СОЛЕКС 21041-10
#1
Відправлено 29 липень 2012 - 22:56
мотор 2103- 1.6л.
Гтж1-107,5 (в стоке 102.5)
Гтж2-120 (в стоке 120)
Гвж1-155 (в стоке 135)
Гвж2-135 (в стоке 155)
диффузоры - 24/26
С такими жиклёрами добился более - менее нормальной езды
Но расход: трасса - 8,5 , город - 10-11
Я понимаю что показатели расхода не самые плохие , но хотелось бы меньше.
Тем - более что езжу как пенсионер, а меньшего расхода небыло никогда.
Двигатель 1,6 ,только с капиталки пробег 250 км.
До капиталки устанавливал в первую камеру(так как езжу в основном на ней) Гтж 102,5 и 100 - машина не ехала а расход оставался большим.
Ставил Гтж1- 110 - ехала хорошо, но расход - 12 л. по городу
Вторая камера не работает как до капиталки так и после, В смысле она открывается и работает нормально но машина при открытии 2 камеры больше гудит чем едет , тоесть разгоняется очень вяло.
В общем по ощущениям машина не едит на такой расход.
У друга 21063 с 053 солексом 1.6л. убитым мотором жрёт меньше и едет намного лучше моей.
А при открытии 2 камеры чувствуется уверенный набор оборотов.
Я ничего не имею против такого расхода как у меня сейчас, но машина должна быть резвее, и как заставить работать 2 камеру.
Помогите пожалуйста решить эту задачку,или при текущем расходе добавить динамики, или при имеющейся динамике уменьшить расход.
#2
Відправлено 29 липень 2012 - 23:17
#4
Відправлено 30 липень 2012 - 08:04
если р.вал стандартный или даже 21213,ГБЦ не доработана то лично моё мнение диффузоры великоваты для старпёрлайк езды.
#5
Відправлено 30 липень 2012 - 09:06
#7
Відправлено 30 липень 2012 - 16:35
Звідси - http://www.daaz.ru/faq60.htm774. Вопрос:(06/01/10)У меня 2141 УФА 1.5л под 92 бензин с бесконтактным зажиганием. Стоит карбюратор 21041-1107010-10 с трубкой под вакумник я знаю что он идет для двигателя 1.8л и 76 бензин! Как его можно переделать и что для этого нужно купить что-бы настроить под мой двигатель или купить другой карбюратор?
Ответ:Карбюратор 21041-10 имеет диффузоры 24х26 мм. Хорошего результата по ездовым качествам и расходу топлива с ним не получить. Вам следует приобрести карбюратор 2140-1107010-20.
Добавлено через 39 минут
Щоб не говорити тільки цитатами, пару слів від себе. Карбюратор розраховується для оптимальної роботи з двигуном певного об'єму. І можливий діапазон відхилень досить вузький. На що впливає діаметр дифузора? На швидкість потоку в ньому. На що впливає швидкість потоку в дифузорі? На розрідження створюване в ньому. На що впливає розрідження в дифузорі? На кількість палива, що поступає через паливні жиклери і на якість суміші що формується. Фактично, швидкість потока в дифузорах це основна характеристика карба, від якої танцюють всі інші параметри. На швидкість потоку впливає і об'єм двигуна. От ми і підійшли до головного. Карб з індексом 21041 розраховувався для двигуна з робочим об'ємом від 1,8л. Так, він буде працювати і на двигунах з меншою кубатурою. Також він непогано буде давати жару при динамічному стилі їзди і частих розкрутках. Але в звичайному режимі оптимуму ви не досягнете.
#8
Відправлено 30 липень 2012 - 16:48
Добавлено через 12 минут
Звідси - http://www.daaz.ru/faq60.htm
Добавлено через 39 минут
Щоб не говорити тільки цитатами, пару слів від себе. Карбюратор розраховується для оптимальної роботи з двигуном певного об'єму. І можливий діапазон відхилень досить вузький. На що впливає діаметр дифузора? На швидкість потоку в ньому. На що впливає швидкість потоку в дифузорі? На розрідження створюване в ньому. На що впливає розрідження в дифузорі? На кількість палива, що поступає через паливні жиклери і на якість суміші що формується. Фактично, швидкість потока в дифузорах це основна характеристика карба, від якої танцюють всі інші параметри. На швидкість потоку впливає і об'єм двигуна. От ми і підійшли до головного. Карб з індексом 21041 розраховувався для двигуна з робочим об'ємом від 1,8л. Так, він буде працювати і на двигунах з меншою кубатурою. Також він непогано буде давати жару при динамічному стилі їзди і частих розкрутках. Але в звичайному режимі оптимуму ви не досягнете.
Все це я розумію,але продовжуючи логічний хід думки виходить що і при таких дифузорах повинна бути можливість настроїти карб так щоб він робив нормальну суміш на всіх режимах
#9
Відправлено 30 липень 2012 - 16:55
Там не все так просто. Залежність розрідження від параметрів дифузора і швидості потоку нелінійна. Тобто є певний мінімальний об'єм двигуна, після якого не вдається загнати карб в оптимальний режим.Все це я розумію,але продовжуючи логічний хід думки виходить що і при таких дифузорах повинна бути можливість настроїти карб так щоб він робив нормальну суміш на всіх режимах
Перевірив в тому числі і на практиці.
#12
Відправлено 30 липень 2012 - 17:26
Бо почитавши форум так нічого не зрозумів, одні радять 21053,або 21073. Інші ставлять 21083 і кажуть що розход по місту 8 л. і машина літає.
Інші кажуть що на класичному моторі меньше 10л. по місту неможливо зробити
КОМУ ВІРИТИ?
Якщо думати логічно то перша камера повинна бути з малим дифузором, тоді буде нормальна динаміка та розход в міському режимі, тобто на обертах до середніх. А на високих обертах потрубно закачати велику кількість повітря, тому тут потрібна велика друга камера.
Але чомусь ніхто не точить 2 камеру до , наприклад 28 чи більше , при цьому не трогаючи 1 камеру.
Можливо я тут пишу якийсь маразм, то ви мені вибачте.
Просто намагаюсь розібратись в питаннях відповіді на які я не знайшов ніде.
Добавлено через 14 минут
З ємульсійними трубками також не зрозуміло,навіщо наприклад e трубці ZD глушити отвір, якщо для задньопривідних ВАЗів трубки йдуть не заглушені, при цьому трубки ZC , як для передньо, так і для задньопривідних заглушені ?
Я зовсім запутався.І відповіді на всі ці питання не можу знайти ніде.
Якщо хтось мене просвітить ,або хоч ткне носом туди де ці питання висвітлюються, буду дуже вдячний.
#13
Відправлено 30 липень 2012 - 18:28
Откуда такие данные? Если сделать сток(рекомендовано), и он как следует не заработает, то тогда уж что то предпринимать. По твоим данным карб работать не будет. В стоке ГВЖ1-135(ZD, но можно и 23 за неимением), а ГВЖ2-155(ZC). У меня в такой конфигурации едет не плохо, но появился провал на малых оборотах, если нажать на газ. ГТЖ1 увеличил до 105. Сейчас вроде бы неплохо, хотя сильно пока не катался, езжу в основном на газу.Гтж1-107,5 (в стоке 102.5)
Гтж2-120 (в стоке 120)
Гвж1-155 (в стоке 135)
Гвж2-135 (в стоке 155)
диффузоры - 24/26
До этого на этом же карбе было: ГТЖ1-112,5, ГВЖ1-155, ГТЖ2-122, ГВЖ2-135.
В этой табличке приведены данные всех солексов. И есть методика их доработок.http://ahlen-auto.na.../engine_crb.htm
#15
Відправлено 31 липень 2012 - 09:27
Это я пробовал разные конфигурации. Взято за основу 073-й, у него первая камера тоже диффузор 24.Звідки жиклёр 112.5?
Я не выбивал, но в продаже не смог найти ГВЖ 135 с трубкой ZD, потому трубку переставлял с 155-го. Карб 2141 имеет нестандартные жиклеры, которые в продаже найти почти невозможно.Шаріки з ємульсіонних трубок вибивати, чи ні
#19
Відправлено 31 липень 2012 - 14:42
#20
Відправлено 31 липень 2012 - 22:09
Добавлено через 16 минут
Сейчас рылся в инете и попалась интереснейшая статья по настройке солексов. Делюсь ссылкой с одноклубниками:
http://www.vazclub.c...rov-soleks.html
Добавлено через 32 минуты
Еще добавлю:
Ряд топливных жиклёров ГДС: 107 (или диам. 1,07мм ), 109, 112, 120, 125, 128, 130, 135, 140, 150, 157, 162.
Ряд воздушных жиклёров ГДС: 140 (или диам. 1,40мм), 150, 170, 190, 200.
Повідомлення відредагував Anndreykov: 31 липень 2012 - 22:11
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів