Мощность при малом расходе
#21
Відправлено 09 серпень 2012 - 13:51
Увеличивай объем. Меньше на тапку давить будешь, чтобы ехать приемлемо, соотв. меньше расход)))) Если стоит инж., стоит подумать в сторону впуска, если строить атмо для города, есть смысл покурить ресиверы с длинными дудками, чтобы сместить момент в зону низких оборотов, есть проги и статьи по просчету длины дудок и объему ресивера, но их крайне мало и они все на англиЦЦком езыге((((
Кста стоковый ресивер имеет ооооч длинные каналы, как раз для города, вот только дудок нет, да и объем наверное маловат. А там как знать... надо просчитывать.
#22
Відправлено 11 серпень 2012 - 12:43
1. Якщо авто для міста і не використовується для гонок (між світлофорами не рахується), то можна поставити вузькофазний низовий РВ + РШ. Цим підніметься момент на низьких і середніх обертах в результаті зменшиться витрата пального.
2.Якщо авто для міста і не використовується для гонок (між світлофорами не рахується) збільшуй об'єм до 1,5 встановлюй ГП 3,9 + РВ 213+ РШ динаміка залишиться таж сама, а витрати пального зменшуться.
Інші більш радикальні зміни приведуть до збільшення потужності при збільшенні витрат пального.
#23
Відправлено 11 серпень 2012 - 14:07
Можно попробовать сделать как Травников (голова спилена на 3 мм, распредвал 21213, новые клапанные пружины, облегченный маховик)
<IFRAME height=315 src="http://www.youtube.com/embed/Aw3XuYQ8KY8?rel=0" frameBorder=0 width=420 allowfullscreen></IFRAME>
#24
Відправлено 15 серпень 2012 - 09:47
Машина для повсягдених поїздок, дето 50% траси і 50% міста.
Июль
Пробег ровно 30 тис. после капиталки, компрессии не знаю не мерил, езжу на 92. А если поставить облегченный маховик то на холостых ( они у меня 880 об.) движок нормально будет работать? Что касается 213 рв то разве расход не увеличится?
В планах перебрать головку, кинуть туда все новое, потому что там стоят старые пружины и на рокерах уже выработка заметна.
А еще у Травникова расход по городу 10,5-11 л.
Повідомлення відредагував seruy: 15 серпень 2012 - 09:50
#25
Відправлено 15 серпень 2012 - 18:36
#26
Відправлено 15 серпень 2012 - 19:00
причём тут рывки???? какое они имеют отношение к маховику? то что на подёмы сдыхать быстрее будет то да. а от просто расточьки каналов прироста заметного не дудет вобще.КВ Тайга, короткий шатун, РВ Тайга + РШ, розточена ГБЦ хочаб 31/29 і ти будеш дуже приємно здивований (потужність зросте відчутне витрати пального практично тіж самі). Маховік для такого використання авто не варто полегшувати. Замаленька інерція, дуже швидко на підйомах буде здихати і в місті буде дуже нервова їзда (газ скинув і ривок, газ добавив і ривок).
да и афтар писал что у него объём 1,2 про кв тайга неможет быть и речи . тк потянит за собой короткие шатуны и поршня трт , ктомуже уже будет 1,5л а это опять расход
топик стартер у тебя расход 8,5 это город? прошу коректировал под 1.2?
у меня 50% трасса 50% город вышел средний расход 6,8л на моторе 1.6
#27
Відправлено 15 серпень 2012 - 20:48
грубо говоря, чем больше коней - тем больше они жрут!Можно увеличить объем до 1,6 л.
Форсировка двигателей 1,2-1,3 заключается главным образом в повышении рабочих оборотов. Спортивный распредвал, расточка каналов ГБЦ - все это делается для того, чтобы мотор легко крутился и эффективно работал при 7-8 тысячах оборотов. Но на таких оборотах об экономии топлива даже нет смысла говорить.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#28
Відправлено 15 серпень 2012 - 21:06
Якщо ви вивчали теорію машин і механізмів то напевне знаєте, що маховік зглажує всі нерівномірності роботи двигуна і зменшення ваги маховіка приведе до такого результату - ривки. Якщо не вивчали то: менша вага дає можливість більш швидкому набору обертів звідси і ривок. Менша вага маховіка при скиданні газу не дає плавно скидати оберти, а двигун надмірно швидко гаситься звідси і ривок. Всі спорт-авто з облегшеними маховіками страдають данним ефектом. Але там це необхідно швидкий набір і досить сильне гальмування за рахунок двигуна.. Якщо ви б уважно читали, то я вказав, що розточка каналів в поєднанні із збільшенням об"єму. Для вашого відома, що при використанні КВ 21213 використовуються, або стандартний поршень+короткий шатун, або стандартний шатун+поршень ТРТ ну ніяк не короткий шатун і поршня ТРТ.
Автор взагалі запитав про збільшення потужності при тих же витратах пального. Чим можна досягти цих показників про це ми і пишемо, хтось пропонує турбу, хтось збільшення об"єму. Запропонуйте Ви щось відмінне від цих варіантів. Чи Ви може скажете наскільки нютонометрів підніметься момент при зміні ПО під об"єм 1,2 не змінивши нічого в двигуні? Я особисто змінив об"єм з 1,3 на 1,6 і супутні переробки в ГБЦ, то я можу сказати, що потужність динаміка зросли, а витрата пального по місту залишилася майже таж сама, а на трасі суттєво впала.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів