Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Створення КПП з зниженим передаточним відношенням


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
43 ответов в этой теме

#1 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 28 Октябрь 2012 - 09:48

Всім нам класиководам гірко визнавати, що зубильце при томуж самому об’ємі і розкручується швидше і бере палива менше. Еволюція трансмісії, а саме КПП на моєму автомобілі ВАЗ 21063 виглядає так:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
1. В базі стояла КПП 2105, якій не вистачало 5-ї передачі і яка була замінена на полонезівську 5-ти ступку. Коробка добра, але величезний розрив між 1-ю і 2-ю передачами не давали динамічного ривка, 1-ша вже кінчилася, а 2-га починається з дуже низьких обертів.<o:p></o:p>
2. Після збільшення об’єму до 1,6 редуктор 2101 був замінений на 2106. Стало трішки краще, але…<o:p></o:p>
3. Наступний крок полонезівські первинний і проміжний вали були замінені на відповідні деталі КПП 2105. А на вторинний вал полонеза були встановлені відповідні шестерні з муфтами від КПП 2105. У проміжному валу нарізана різь М10х1,25 а блок 5-ї та задньої кріпився оригінальним виготовленим болтом-віссю. В результаті в полонезівському корпусі зібраний ряд 2105+5-та полонезівська передача. 1-ша і 2-га значно наблизилися, що стало добре, але 3-тя значно відірвалася від 4-ї. Хоча якщо порівнювати з полонезом то їздити стало комфортніше (особливо в місті). Отже оптимальним було б встановити в даний корпус ряд 2106 (R1), але де зараз знайти цю КПП в гарному стані? Тай хотілося чогось більш цікавого, незнаного, ну хоча б R2. Та знайти цього рідкісного звіра на теренах рідної неньки України не вдавалось. Тому було прийняте рішення виготовити (чи змінити) співвідношення КПП.<o:p></o:p>
4. За основу був взятий ряд 2101, як найбільш прийнятний. Отже - головна пара постійного зачеплення 17/29, 1-ша 15/33, 2-га 20/27, 3-тя 24/21. Для подовження передач було вирішено змінити співвідношення головного зачеплення, а співвідношення передач залишити 2101. Отже шестерні на первинному і проміжному валах були зішліфовані, а на їх місце встановлені шестерні 2-ї передачі. Отже ми отримали досить цікавий варіант КПП.<o:p></o:p>
Постійне зачеплення 20/27<o:p></o:p>
1-ша 2,97<o:p></o:p>
2-га 1,823<o:p></o:p>
3-тя 1,18<o:p></o:p>
4-та 1,0<o:p></o:p>
На даний момент ця КПП встановлена на автомобіль нашого однофорумця Scif ВАЗ 2106 V1,6 ГП 4,1 і вже пройшла перші свої кілометри. Враження неоднозначні, але дуже цікаві. Наряду з тим, що тяга (момент) впала не дуже суттєво, то швидкість зросла відчутно особливо на 3-й передачі. Швидкість замірялася ЖПСом при 4500 об/хв.:<o:p></o:p>
1-ша 40 км/год, 2-га 65 км/год, 3-тя 100 км/год ну а 4-та пряма.<o:p></o:p>
Всі мої висновки і думки, являються виключно моїми, тому вони не є аксіоматичними. Дану КПП ми творили виключно для громадської автівки з такими параметрами: V 1.7, РВ ММ80, ГП 3,9. Це буде високомоментний і середньообертний двигун до 4500 об/хв. Ми вважаємо, що витрати палива повинні впасти, а якщо взяти до уваги встановлення 5-ї передачі відповідно пункту 3, то її передаточне відношення буде 0,695 то це при 3000 об/хв. швидкість 113 км/год. Встановлення даного звіра на високообертні потужні двигуни (більше 120 к/с) поки є ще недоцільним, неперевіреним і пов’язане з міцністю конструкції. Хоча обидві шестерні встановлені на вали по пресовій посадці нагарячу і крутний момент передають кожна через чотири сегментних шпонки, вали особливо первинний прослаблені в шпоночних пазах і як вони поведуть себе при 6000 і вище невідомо. Відразу скажу, що дана КПП творилася як міні бюджетна, у якомога меншій собівартості по максимуму що було в наявності. Було використано і куплено:<o:p></o:p>
1. Корпус КПП 2105 (залишилася рідна).<o:p></o:p>
2. Задня частина (куліса) КПП Полонез (була куплена 4-ри роки тому).<o:p></o:p>
3. Проміжний вал 2101 (новий, ще радянський) куплений 160 грн.<o:p></o:p>
4. Шестерня 1-ї передачі для ряду 2101 (нова) куплена 50 грн.<o:p></o:p>
5. Вторинний вал 2105 був порізаний на донора, звідти взята ведуча шестерня 2-ї передачі (з рідної коробки 2105), яка стала на первинний вал (він залишився з рідної коробки 2105).<o:p></o:p>
6. Ведома шестерня 2-ї передачі (з рідної коробки 2105) взята донорською і з обрізаною муфтою стала на проміжний вал 2101 (куплений).<o:p></o:p>
7. Ну і проведені токарні, координатнорозточні, термічні, круглошліфувальні, плоскошліфувальні, оптикозаточні, електроерозійні (графітним електродом шпоночні пази на валу і проволокою шпоночні пази на шестернях), слюсарні роботи по попереднім розрахункам зайняли би 350-400 у.о., але в моєму випадку це нетарифікувалось.<o:p></o:p>
На нашому і інших дружніх форумах інформацію про таку переробку я не знайшов, але думаю, що не перевилися в нас різні кулібіни, які переробляють щось для власного задоволення. Якщо хоч когось зацікавить такий не зовсім простий шлях самосадмазохизму то я надам більш конкретні данні (геометричні розміри перероблених валів і шестерень, креслення сегментних шпонок, гвинт-вісь 5-ї передачі). Хоча наголошую КПП тільки встановлена і пройшла небагато, але вона дійсно їздить. Шум – щось середнє між вазівською і полонезівською. 5-ту ще не ставили поки їздимо на4-х ступці, але це не проблема. Даю відповідь, чому використовував чотири шпонки+посадка з натягом, а неварив. Зварка на цементованому валу відразу його веде і тут як повезе. А на везіння десь 10% це замало.<o:p></o:p>
Думаю, що використовуючи з такою КПП різні ГП від 4,44 до 3,9 ми можемо встановлювати на будь-який об’єм двигуна.<o:p></o:p>

#2 wertyg

wertyg

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 230 сообщений
  • Регистрация 15-Декабрь 11

Опубликовано 28 Октябрь 2012 - 11:12

сожалею но расход на ПП снижен за счёт:
1 - отсутствует карданный вал.
2 - отсутствуют полуоси. ШРУС значительно меньше по массе полуосей.
3 - изменённая аэродинамика.

1,2 эти массы приходиться приводить в движение(вращение) на что требуется энергия. и чем выше ускорение или скорость вращения тем больше. пренебрегать этим не нужно.

хотя работа проделана не малая конечный результат всё же интересен.

Сообщение изменено: wertyg, 28 Октябрь 2012 - 11:14.
дополнение ускорение\скорость


#3 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 29 Октябрь 2012 - 19:41

Я не мав на увазі обговорювати ті речі на які вплинути не можу - задній привід і аеродинаміку. Але заміною стандартної КПП 2101 на 5-ти ступінчатий полонез і ГП 4,3 на ГП 3,9 я знизив витрати пального рухаючись поза межами міста причому досить суттєво. При швидкості до 90 км/год витрата була в межах 6 літрів. А створюючи КПП з довшими передачами я маю надію що витрати палива впадуть і в міському циклі, але це неголовне. Бо ще дуже приємно бачити як в зубильця передачка закінчилась, а твоя класика ще набирає швидкість і впевнено відривається вперед:)

#4 koan1312

koan1312

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 198 сообщений
  • Регистрация 01-Январь 12

Опубликовано 29 Октябрь 2012 - 19:53

А ще в зубилок сучасніші мотори і трошки менша маса, ніж у Класики.

#5 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 сообщений
  • Регистрация 15-Январь 11

Опубликовано 30 Октябрь 2012 - 23:17

Вже декілька днів їзджу на цій коробці. Враження тільки позитивні.
Дещо впала динаміка,(хоча асфальт шліфанути при потребі можна), але зате як подовжились передачі.
Авто стало більш мяке в русі, передачі близько одна до одної, потрібно менше перемикатись.
Я не знаю чи захочу я пересідати назад на рідну коробку.

3 передача взагалі окрема тема, вона дуже довга і завдяки цьому на ній можна їздити по місту майже не перемикаючись, просто додавши або скинувши газ.

Не думайте що динаміка зовсім пропала, просто машина розганяеться більш плавно, що це компенсуеться непотрібністю декількох перемикань передач, тобто, на стандартній коробці я б вже був змушений ввімкнути 3 передачу, а зараз я ще їду на другій.

Я не знаю чи захочу я пересідати назад на рідну коробку.
Все сказане мною-- мої власні враження, які я отримав на власному авто. На якому були встановлені і полонез і звичайна чотириступка, і звичайна чотириступка з пятою передачою.

Порівнювати класику з іншими машинами не можна! Це машина іншоі категорії. Тому висловлювання про меншу массу, чи потужність двигуна недоречні.

Просто ,якщо можна щось зробити для покращення, будь яких ,характеристик свого авто, я вважаю що це потрібно робити.

#6 Menor

Menor

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 099 сообщений
  • Регистрация 04-Июнь 10

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 00:11

Мне моя стоковая 4-х тоже не нравится, первая слижком уж короткая. Планирую просто на фиат перейти.
А сделали реально удобно, даже не думал что такое делают;)
Если рожденный ползать летать не может, то почему гусеницы становятся бабочками...

#7 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 238 сообщений
  • Регистрация 19-Январь 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:VW Passat B5+

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 06:35

Планирую просто на фиат перейти

там первая еще короче)

#8 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 124 сообщений
  • Регистрация 28-Сентябрь 10
  • Откуда:Киев
  • Авто:21043/ланос.

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 12:53

golden88, +1
Сам хочу свою прицепить 06,там хоть и 4 но валит тожде не хило!

Продажа автосвета,hella,philips,narva.


#9 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 сообщений
  • Регистрация 15-Январь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 21:55

golden88, +1
Сам хочу свою прицепить 06,там хоть и 4 но валит тожде не хило!


Да ,але без 5 передачі це чисто міська коробка.
Тому що 4 все одно пряма і щоб їхати по трасі з нормальною швидкістю, потрібно тиснути на газ , а це розход.
Тому до твоєї 06 (доречі, правильно вона нивовська а не 06) все одно потрібно прикрутити 5 передачу.

Добавлено через 4 минуты

Мне моя стоковая 4-х тоже не нравится, первая слижком уж короткая. Планирую просто на фиат перейти.
А сделали реально удобно, даже не думал что такое делают;)

Ми також довго думали чому ще ніхто так не робить,
Мабудь ми перші?.....Експерементатори :bm::bm::bm:

#10 skolopendra

skolopendra

    Новичок


  • Пользователи
  • 58 сообщений
  • Регистрация 09-Сентябрь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 21:56

дядьки, все упирается в аэродинамику и вес, у меня ЛуАЗ (дико скоростная машина) без тента едет на 10 км/ч быстрее чем с тентом и динамика разнится сильно :) а тент + бейбехи это всего-то килограмм 50 :)

#11 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 сообщений
  • Регистрация 15-Январь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 22:19

На фіаті хороша 2 , вона реально довга.Я майже місяць їздив без 3 (вибивала) , тобто з 2 відразу на 4 і нічого, привик. Потім довго привикав щоб не пропускати її.
А першою можна і не користуватись, вона настільки коротка в полонеза,що дозволяє лише рушити , але їхати на ній це мазохізм. Дуже вона повільна , мотор врознос, а швидкість мізерна.

Я ніколи не пересяду назад на полонезовську коробку.

Інша річ наша звичайна чотириступка, тут перша хоч і коротка, але вона відчутно довша за полонезовську.
Ми з kriyk зпочатку прикрутили до його старої чотириступки 5 передачу з полонеза і я обкатував її.
Стандартна чотириступка, та й ВАЗівська пятиступка,більш еластичні за полонез. Перемикання більш мяке ніж на полонезі.

Добавлено через 2 минуты
Ви мені поясніть!!! Ми тут обговорюємо коробку , чи аеродинаміку та массу авто.
Якщо друге , то поясніть мені як коробка передач впливає на аеродинаміку ???:evil:

Добавлено через 2 минуты
Навіщо ці безглузді висловлювання про фактори на які немає можливості вплинути.
Чи ви пропонуєте прикрутити на жигуля тент ????:bp:

#12 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 22:23

дядьки, все упирается в аэродинамику и вес, у меня ЛуАЗ (дико скоростная машина) без тента едет на 10 км/ч быстрее чем с тентом и динамика разнится сильно :) а тент + бейбехи это всего-то килограмм 50 :)


50 кг це еквівалентно 18-22 кінських сили при вазі автомобіля близько 1200 кг. Хоча хтілось би обговорити КПП.

#13 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 сообщений
  • Регистрация 15-Январь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 22:41

50 кг це еквівалентно 18-22 кінських сили при вазі автомобіля близько 1200 кг. Хоча хтілось би обговорити КПП.



Та ні друже , завтра обговоримо установку тента на жигуля.

Може ну його той люк ?....Тент краще, все таки +10км/год до максималки...:multi::multi::multi::multi:

#14 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 22:52

Доречі спеціально для Scif ми розпочинаємо новий проект КПП на базі ряду 2105 (там 1-ша буде 3,18). Він дуже любить пошліфувати асфальт.:lol:

#15 ПРОХОЖИЙ

ПРОХОЖИЙ

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 723 сообщений
  • Регистрация 18-Июнь 10

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 22:58

была у меня шестерка с моторчиком 2103,кпп 2101,редуктор ваз 2106...динамика и подрыв шикарный!но максимальная скорость не более 125км/ч с натяжкой...

#16 wertyg

wertyg

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 230 сообщений
  • Регистрация 15-Декабрь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 23:12

проект интересный просто кусается очень!

слюсарні роботи по попереднім розрахункам зайняли би 350-400 у.о.


кстати на форуме кто то или продает или обсуждает кулачковую КПП вот там указаны интересные соотношения,первая например 2.8:1 и передач у неё по-моему шесть,не помню а на вскидку не найду.

#17 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 23:26

Я особо "пильно" стежив за тією темою, за щой оримав попередження :multi:. Кулачкова це дійсно спорт і для громадських автівок економічно необгрунтовано (її ціна 2100 у.о ну за стільки її продавали). Ну цей проект виключно для душі, а якщо взяти до уваги що на нашому форумі пропонували R1 5-ти ступку зо 2000 грн і вище то це вже ненастільки зоряна ціна. Ціна складається з технології і тих додаткових пристосувань, які необхідно було виготовити для отримання кінцевого продукту. Поскільки ця тема не ПРОДАЖНА а конструкторська то питання про вартість давайте ніколи не будемо піднімати:ay:

#18 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 сообщений
  • Регистрация 15-Январь 11

Опубликовано 31 Октябрь 2012 - 23:37

проект интересный просто кусается очень!


кстати на форуме кто то или продает или обсуждает кулачковую КПП вот там указаны интересные соотношения,первая например 2.8:1 и передач у неё по-моему шесть,не помню а на вскидку не найду.


Кулачкові КПП:

5-ст: 2,370-1,722-1,431-1,195-1,000 R2,37

5-ст: 2,895-1,895-1,510-1,195-1,000 R2,37

6-ст:2,72-1,976-1,642-1,371-1,147-1,00 R2,37

6-ст:2,7-1,9-1,49-1,26-1,1-1,000

6-ст:2,370-1,722-1,431-1,195-1,000-0,82

Нормальний з цих рядів тільки останній , але він як я розумію без задньої передачі.
Я маю н увазі що він хороший для міста і нормальний для траси.
В усіх інших остання передача пряма що рівняеться стандартній 4 передачі, тому великого сенсу особисто для себе, я вних не бачу.
Навіщо мені на трасі коробка без 5 передачі?!
На нашій" експерементальній " коробці 5 буде 0,69.
Не знаю як вона буде себе вести при такому співвідношенні,тому що на час перших випробувань коробка зібрана чотириступкою,але поставимо побачимо.

#19 wertyg

wertyg

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 230 сообщений
  • Регистрация 15-Декабрь 11

Опубликовано 02 Ноябрь 2012 - 09:41

kriyk, нет это я не к цене а к соотношению. 2.3:1 это практически вторая(КПП2106). не сильная ли пробуксовка сцепления будет при начале движения? возможно(точно) длинна первой передачи будет влиять на ресурс сцепления.

#20 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 03 Ноябрь 2012 - 22:52

Поставили 5-ту передачу. Неоднозначні враження. Але однозначно 5-та виключно для траси. Передаточне відношення 0,69.




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика