Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Минералка или полусинтетика?


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#61 Geser

Geser

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 633 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-грудень 08
  • Авто:Ваз 21011 79г.

Відправлено 26 березень 2011 - 10:21

djurka, есть опыт перехода с минерального на п.синтетику - с давлением все с точностью наоборот. Жиже оно, и все тут.

#62 Gmek

Gmek

    Руководство клуба


  • Пользователи
  • 5 947 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-травень 08

Відправлено 26 березень 2011 - 11:09

djurka, не стоит заморачиваться. По сути ты ничего не выиграешь, а для летнего сезона минералка будет лучше.
-=== Любые запчасти к ВАЗ и иномаркам===-

#63 djurka

djurka

    Рифмоплет


  • Пользователи
  • 3 692 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-вересень 09

Відправлено 26 березень 2011 - 15:28

Geser,
Gmek,
Уже решил сам не заморачиваться. Обнаружил эмульсию на заливной пробке, пошел читать про эту напасть. :bh:

#64 djurka

djurka

    Рифмоплет


  • Пользователи
  • 3 692 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-вересень 09

Відправлено 27 березень 2011 - 09:34

Gmek,А что можешь сказать про Азмол? Можно ему доверять? Как там с подделками?

#65 vet

vet

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 165 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-жовтень 08

Відправлено 27 березень 2011 - 12:45

Небольшое замечание: давайте всетки в этой теме обсуждать минералка-полсинь, а советы и рекомендации по производителям в соответствующей теме, хотя бы во в этой http://vaz2101.org/s...ead.php?t=23990
Спасибо.
Моя цель - наносить пользу и причинять добро.

#66 djurka

djurka

    Рифмоплет


  • Пользователи
  • 3 692 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-вересень 09

Відправлено 27 березень 2011 - 13:24

vet, Оки. Как то провтыкал указанную тему

#67 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 14 квітень 2011 - 12:50

djurka, не стоит заморачиваться. По сути ты ничего не выиграешь, а для летнего сезона минералка будет лучше.

Як інженер-тріботехнік (трібо з латині тертя) можу не погодитися з Вашим твердженням, що на літо краще мінеральне масло.
В народі ходить думка, що напівсинтетика дає тільки легший запуск в люті морози. Це так, але це тільки однобоке сприйняття напівсинтетичних мастил. Вони однозначно кращі за мінеральні. В даних мастил розсунуті температурні межі: як в мінус (при холодах не загустівають), так і в плюс (при високих експлуатаційних температурах не розріджуються). Тому мінеральне мастило при +100 стає "водичкою" і в таких випадках при ХХ 800 і світиться аварійна лампа тиску мастила, а напівсинтетичне тримає тиск і при +120. В мастил є дві характеристики це густина і вязкість. Густина визначається візуально (як воно ллється), а вязкість яку на око і не видно і є тією рятівною соломиною, яка утримує масляну плівку на контакті терття. В мінеральних мастилах вязкість різко падає з ростом температури в напівсинтетичних ця зона розрідження на 20 градусів вища.
Тому особисто я використовую напівсинтетичне мастило, марку з етичних питань не називаю.
І в даному обговоренні майте на увазі, що ми обговорюємо теоретично якісні мінеральні і напівсинтетичні мастила (а на базарі на розлив не надійтися купити якісне мастило).




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика