Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Капітальний ремонт трансмісії (коробка+сцепл.+редуктор)


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 14 серпень 2006 - 11:17

:poz: Всім привіт.

Почну зразу з проблем. :o
Симптоми такі:

1) В коробці явно щось не те з 2-ю передачою, можливо синхронізатор, але в порівнянні з іншими машинками передачі включаються важко
2) на сто, щоб не капало масло, підтянули гайку хвостовика, в результаті чого зявився глухий стук, добре прослуховується коли
котишся на швидкості з викл. передачею
3) інколи чути тихий металевий "дзвін"зі сторони редуктора (от тільки не помню, при наборі швидкості, рівномірній ізді чи при гальмуванні двигуном)
4) є ллюфт між "трійником", який між муфтою і карданом, при перекл. передач в момент відпуск. сцепл. чутно металевий дзвін з-під коробки
5) не рівномірний хід педалі зчеплення (спочатку(1/3) легше, а тоді значно тугіше, в порівянянні з іншими машинами дуже туго)

(зараз на машині коробка-редуктор 06)


В найближчий час (субота, 19 серпня) хочу взять:

1) редуктор 01, перед. число - 4,3
2) коробочка 06, перед. числа: 3,24; 1,98; 1,29, 1; з.х.-3,34 (по причині обмеженого бюджета варіант з 5-ступкою не розглядається :cry: )
3) сцепление Valeo 03495
4) "трійник", який між муфтою і карданом

Робитися паную у Василькові на СТО


У мене такі питання (для макс. практичності іструктуроавності топіка, плз, вказуйте пункт, на який відповідаєте):

1) чи роботи,що плануються, адекватні проблемам, якщо ні - що я упустив?
2) як правильно вибирати агрегати на базарі і на шо звертати увагу?
3) які трабли/нюанси можуть виникати при заміні даних агрегатів
4) все інше, що ви хотіли б додати :D


Передаточные числа Ред.Задн.Моста:
01 - 4,3;
03 - 4,1;
06 - 3,9;
02 - 4,44.
Передаточные числа КПП:
01 - 3,75; 2,3; 1,49; 1; з.х.-3,87.
05 - 3,67; 2,1; 1,36; 1; 0,82; з.х.-3,53.
06 - 3,24; 1,98; 1,29, 1; з.х.-3,34.
КПП 01 и 06 сняты с производства.



Тут [ http://www.apache.nm.ru/KPP+R_ver3.zip ] можна знайти розрахунки по вибору пари коробка - редуктор (коробка + редуктор) => (обороти <-> швидкість), які ми робили з saik'ом 8) Сергієм , розміщені у Apach'а :wink:


Всі результати (само-собою! :twisted: ) будуть обовязково опубліковкані ТУТ


PS:
Зараз машинка стоїть в гаражі сохне після обробки днища(салону) бронзовою мастикою.
Актуальними є питання шумоізоляці і відновлення салону.
Тут () буде ссилочка на відповідний топік :p

#2 SLIP

SLIP

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 2 355 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 06

Відправлено 14 серпень 2006 - 11:47

Jk
А який в тебе об'єм двигуна?
`Судьба была рок-н-ролл, а стала попса...` (С) НС

#3 ДИМОНA

ДИМОНA

    Новичок


  • Пользователи
  • 27 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-липень 06

Відправлено 14 серпень 2006 - 12:55

[quote name='"Jk"']:poz: Всім привіт.


5) не рівномірний хід педалі зчеплення (спочатку(1/3) легше, а тоді значно тугіше, в порівянянні з іншими машинами дуже туго)
для начала прокачай сцепление,утебя в сисьтеме воздух

#4 А.С. 2101

А.С. 2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 335 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-червень 06
  • Авто:1974

Відправлено 18 серпень 2006 - 20:07

JkВопрос 2. Если протекает сальник редуктора заднего моста то подтягивание гайки к сальнику не имеет никакого отношения. Нужно просто поменять сальник. Залить хорошее масло. А зачем менять весь редуктор?.
Вопрос 4. Нужно смазать Фиолом этот тройник и послушать стуки. Если будут продолжаться то тогда можно поменять.
Всего хорошего!

#5 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 23 серпень 2006 - 12:49

А.С. 2101

4. Нужно смазать Фиолом этот тройник и послушать стуки. Если будут продолжаться то тогда можно поменять.

А що таке "Фиол"? І якщо міняти, тільки тей тройнічок чи ще щось? (ну, там щось на кардані)

#6 А.С. 2101

А.С. 2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 335 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-червень 06
  • Авто:1974

Відправлено 23 серпень 2006 - 13:16

Фиол-1 это смазка которая используется для смазки шлицевого соединения эласточеской муфты. Если нет то можно и ЛИТОЛ.
ПРи замене тройничка больше ничего не нужно.
Снимаешь кардан с тройничком и его просто вытягиваешь и став новый и собирай обратно.
Всего хорошего!

#7 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 23 серпень 2006 - 13:21

А.С. 2101
Дякую. Думаю, на цих вихідних таки вийде вирваться в Білу. А чий тройнічок краще брати? ВАЗовський? У нас він десь 90 грн. Довго ходять нові? Чи може на розборці в Білій спитати - може старі надійніші? Як думаєш?

#8 morze

morze

    Основатель


  • Пользователи
  • 858 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-грудень 05

Відправлено 23 серпень 2006 - 13:26

тройник это балерина? ну, хвостовик крепящийся к эластичному сочленению КПП с карданом?
...будущие отцы всегда ждут сына, а дочку все-равно любят больше...

#9 Iari

Iari

    Руководство клуба


  • Супер-модераторы
  • 3 699 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-грудень 05

Відправлено 23 серпень 2006 - 13:32

morze
да про него говорим...

мой диагноз - он не причем, менять не надо, надо прочистить шлицы от старой смазки и намазать новую...

если б там шлицы были слизаны - то он бы прокртуился вокруг вала очень быстро..

#10 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 23 серпень 2006 - 13:48

Короче, ось він : http://www.autocat.r...&group=130#2990 - 2101-2202107.
Значить почистить і змазать...

#11 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 06 вересень 2006 - 23:59

:poz: Знову всім привіт!!!

Зразу хочу подякувати всім за ваші поради - всі вони, від першої і до останньої дуже допомогли мені.

А було все так :D
В суботу, 2 вересня, після довгої попередньої підготовки був здійснений героїчний (з другом на його 06 :kngt: з шумами в коробці)
рейд на автобазар Білої Церкви.

Брав коробку і редуктор у тих самих людей, що й Чумак Саша, попередньо передзвонював їм за номерами з візиточки,
які мені дав Сергій saik. Люди торгують на 25 місці в останньому ряду (під стіною), приїжджають з Умані. На вигляд нормальні хлопці, не бариги, говорять гарно, на перевірку свого товару дають 1 неділю - "якщо щось не понравиться, привозь в наступну суботу - візьмеш інше або забереш горші".

Ціни на коробки і редуктори такі:
коробка 01 - 250 грн,
06 - 350 грн,

редуктор 01 - 300 грн,
03 - 550 грн.



Того ж таки 2 вересня, в суботу взяв:

1) 01 редуктор (по-перше, обмеження по бюджету, а по-друге, об'єм все-таки 1,2-1,3, і коли на машині стоїть пара 06, їй
явно не вистачає динаміки) - 300 грн;
2) 06 коробку (мені більше подобаються розтягнуті передачі) - 350 грн;
3) трохи раніше на автобазарі на Лепсе за координатами Ярослава Iari придбав Valeo 03495, комплект - 280 грн;
4) коробка була вже з еластичною муфтою і "трійничком", тому новий я не купляв, понадіявшись(і, як виявилось, справедливо),
що тей, що разом з коробкою, в нормальному стані.

В середу, 6 вересня, поїхав робитися у Васильків на СТО.
Робився цілий день. Було зроблено:

1) знята коробка;
2) замінено сцепление;
3) замінено редуктор;

попутно:
4) замінений сальник первинного вала коробки - 3 грн;
5) замінена задня хрестовина (ставили за рекомендацією СТОшників GKN) - 35 грн;
6) підшипник правої полуосі (підшипник(російський, 26 грн)) + запорна втулка + сальник полуосі + 2 коротких болти - 36 грн за все;
7) прокладка між колектором і штанами, куча болтиків і гаєчок...

8 )ну і само-собою залитий свіжий ТАД-17и (ВАМП, 80w-90, 3л - 30 грн).

За роботу хлопцям на СТО - 250 грн.


Ітого ремонт коштував:

сцепление - 280
коробка - 350
редуктор - 300
запчастини, які бігав купляв, коли був на СТО - 74
ВАМП ТАД-17и - 30
робота на СТО - 250
транспортні витрати (бензин, білети, їжа) - 86
---------------------------------------------------

Тепер по проблемам: :D
("діагностику" проводив по дорозі додому, в загальному обсязі проїхав після ремонту кілометрів 20)


1) всі передачі включаються нормально, тільки задня на старій включалася, кажись, трохи легше. Коробка наче не шумить,
але в салоні зараз немаї ніякої шумоізоляції і навіть торпеди, так шо двигун реве прямо в салон, можу і не чуть :( ;
2) редуктор наче не стукає і не шумить, але (див. п.1) нада ставить торпеду, стелить шумку і тоді слухати точно;
3) ніякого звону після ремонту не не було помічено ні при вижиманні зчепленя, ні при наборі швидкості, ні при гальмуванні
двигуном :) ;
4) шліци в трійничку на коробці були ретельно вичищені, на кардані злегка протерті тряпочкою, в трійник заложений, кажись,
літол. Ніяких сторонніх звуків не наблюдається (і, сподіваємося, не буде ;) );
5) а от зі сцеплением мене чекало розчарування. Перед цим з педалі я зняв велику пружину (і там ще залишилася ще одна
маленька) щоб трохи полегшити хід педалі. Після заміни сцепления нічого кардинально не змінилося: воно стало йти легше, але
нерівномірність в ході педалі збереглася (спочатку важче, тоді важко (наче переступаємо якийсь поріг), а тоді легко). Да,
буду шукать далі, може десь в циліндрах проблема, для початку попробую просто його прокачати. Тої м'якості, про яку говорив
Ярослав, я не відчув :( А заради цього ж купляв Валео... Може хтось щось підкаже?


Заміна редуктора 06 на 01 дала такий довгоочікуваний результат збільшення тяги на перших передачах і динаміки всієї машини вцілому. Правда, тепер для того, шоб їхати на таких самих швидкостях, приходиться добряче крутити двигун - приблизно на 400
обертів за хвилину більше на всіх передачах , ніж при 06 редукторі, але що вже зробиш... Буду їздити тихіше :)

Ну і тепер про погане :cry:
Після завершення всіх робіт на СТО при виїзді і по дорозі додому чомусь почав нестабільно працювати двигун: машина починає смикатися при навантаженні на двигун (рушаєш, різко даєш газу) - такого до ремонту не спостерігалося. От і думаю тепер: чи не могли вони коли знімали коробку - а вона пагано виходила - двигун добряче стукався об задню стінку моторного відсіка. Да і вставлялася коробка непросто. Вобщем, думаю, чи не моголи воні мені чогось нарушити?
Да і завелась машина після ремонту не зразу, і заводитися стала гірше. От і думаю.

Короче, залишилося 2 проблеми: :o
1) НЕ плавний хід сцепления (як і до ремонту);
2) НЕ стабільна робота двигуна (після ремонту).

Хто що може підказати?

Да, до речі, а що в мене тапер буде показувати спідометр :twisted: ?

#12 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 11 вересень 2006 - 13:13

Вов, а що може бути з подушками?

Двигун і на холостих працює нестабільно, наче ривками, і весь труситься, а на ходу буває аж всю машину наче потряхує.

Правда у мене ще щось у движку стукає (мені на слух сказали, що распред)...

Добавлено SLIP:
Обсуждения не касающиеся трансмиссии перенесены в раздел "Двигатель", тему "НЕ стабільна робота двигуна".

Jk
продовження теми тепер тут...
http://www.vaz2101.k...opic.php?t=1120

#13 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 12 березень 2007 - 01:12

Хочу шоб машинка стала резвее, ну и расход шоб не вырос :oops:
Будет двиг 03, редуктор думаю оставить 2-ечный(4,44), колёса планирую на 15" дисках(т.е. большее будут)
Какую КПП ставить? вот в чём вопрос...
<p>русня-хуйня

#14 Iari

Iari

    Руководство клуба


  • Супер-модераторы
  • 3 699 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-грудень 05

Відправлено 12 березень 2007 - 12:17

если редуктор 4,44, то КПП тебе можно или 4-ст 2106 или 5-ст... это шоб расход не вырос...
а если оставишь родную КПП 2101, то машина еще резвее будет, но и расход поболее тоже...

#15 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 12 березень 2007 - 13:57

Iari

я думаю про 5-ти ступку....
а на 05-й и 07-й какая коробка?(всмысле, передаточные?)
<p>русня-хуйня

#16 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 06 квітень 2007 - 13:43

Знову всім привіт :D

Я продовжую шукати причину неплавного ходу педалі зчеплення.


В понеділок, 2 квітня, була замінена майже вся гідравліка системи зчеплення:

1) ГЦС - ВАЗ, чорний - 84 грн,
2) трубка металева - 6 грн,
3) шланг резиновий зчеплення (кажись, Балабаково) - 19 грн,
4) мідні шайби для ущільнення - 2 шт - 1 грн,
5) фіксатор системи трубок під капотом - 1 грн.

Замінили все без особливих зусиль, правда, стару трубку довелося переламати, а шланг розрізати для прискорення процесу заміни.

Виявилося, що ГЦС стояв Fenox, в системі було багато бруду (бачок і трубку від нього до циліндра промили).

Після заміни педаль стала вижиматися трошки легше, але неплавність ходу збереглася.

Після цього оглянули педальний вузол і побачили там таку картину: замість пальця, на якому закріплений шток зчеплення, була саморобка - переточений болт з отвором для шплінта, на ньому видно сліди значної виработки. Сам шток закріплюється ЗПРАВА від педалі (хоча в книжці - зліва), і отвір там із круглого став овальним....

Я думаю, треба замінити цей палець і шток, але незрозумілими є такі моменти:

1) чи є цей палець окремою деталлю, чи він має бути впресованим в педаль?
2) чомі в книжці він зліва від педалі, а у мене зправа? А як у вас - подивіться, плз...

#17 Iari

Iari

    Руководство клуба


  • Супер-модераторы
  • 3 699 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-грудень 05

Відправлено 06 квітень 2007 - 15:32

Jk
я тебе в аську ответил... :D

#18 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 06 квітень 2007 - 16:20

Iari (14:53:52 6/04/2007)
1) чи є цей палець окремою деталлю, чи він має бути впресованим в педаль?
да он выниматся спокойно
тебе нужно поменять шток, палец и + шплинт там по моему должен стоять...
с какой стороны шток я не помню, но посмотри, чтоб он ровно входил в отверстие под цилиндр...
педальный узел у тебя 2101?? или 2103??

2) чомі в книжці він зліва від педалі, а у мене зправа? А як у вас - подивіться, плз...
это ХЗ... вилимо кто-то хоботился с машинкой и сделал как попало...


Iari (14:54:26 6/04/2007)
а если не поможет и все равно не будет плавности - необходимо снимать КПП и смотреть в сторону корзины сцепления....



#19 Jk

Jk

    Новичок


  • Пользователи
  • 29 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-квітень 06

Відправлено 26 квітень 2007 - 18:29

Короче, діло було так.

Позвонив я Кактусу, і, дуже йому дякую
:wink: , знайшовся у нього майже новий педальний вузол в зборі...

В саму педаль зчеплення нерухомо запресований палець, і на ньому шток кріпиться саме зправа від педалі - по-інакшому ніяк не поставиш - мабуть, в книжці намудрили, і там схема педального узла 03/04/05/06/07, який вже ставиться вакуум.

На самому пальці була виработка десь приблизно 0,5 мм, палець від довгого лежання був нерівномірно поїдений корозією. Його я почистив металевою щіткою на болгарці і відшліфував дуже дрібненькою наждачкою...

Старий шток був розбитий, його люфт з пальцем був десь ~1мм, тому я направився в магазин за новим, де і купив такий за 7 грн. Але коли я поклав поряд свій шток, шток з нового вузла і куплений, побачив, що всі вони різні по довжині!!!

Найкоротший був мій, далі, довший десь на 0,5см другий і третій новий - ще десь на на 1см довший. З цими штоками я об'їздив всі автомагазини і базари Василькова, але всі нові штоки були однаково довгі...

Озброївшись болгаркою, шліфувальним кругом, напильниками і різнокаліберною наждачкою, приступив до "кастомізації" штока. Довжину вибрав таку, яка була у штока №2. Пів-години роботи + перекури - і у мене в руках був результат, причому вийшло дуже непогано.

Короче, я перебрав педальний вузол, все перечистив і наново змазав літолом, приємно для себе зауваживши, шо на головці болта педального вузла було вибито "FIAT 80" і поставив все це на місце. І, само собою, виставив.

Да, шток і правда як для мене вийшов класний по довжині, але, хоч педаль і стала більш зрозумілою і контрольованою, моя проблема не зникла :puppy: ...

#20 А.С. 2101

А.С. 2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 335 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-червень 06
  • Авто:1974

Відправлено 27 квітень 2007 - 19:18

Вероятнее всего у тебя субъективное ощущение неравномерности при давлении на педаль. Никто сводителей не прислушивается как там давит левая нога. Вот как давит правая на тормоз это да.
Всего хорошего!




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика