:poz:
Знову всім привіт!!!Зразу хочу подякувати всім за ваші поради - всі вони, від першої і до останньої дуже допомогли мені.А було все так :D В суботу, 2 вересня, після довгої попередньої підготовки був здійснений героїчний (з другом на його 06 :kngt: з шумами в коробці)
рейд на автобазар Білої Церкви.
Брав коробку і редуктор у тих самих людей, що й Чумак Саша, попередньо передзвонював їм за номерами з візиточки,
які мені дав Сергій saik. Люди торгують на 25 місці в останньому ряду (під стіною), приїжджають з Умані. На вигляд нормальні хлопці, не бариги, говорять гарно, на перевірку свого товару дають 1 неділю - "якщо щось не понравиться, привозь в наступну суботу - візьмеш інше або забереш горші".
Ціни на коробки і редуктори такі:
коробка 01 - 250 грн,
06 - 350 грн,
редуктор 01 - 300 грн,
03 - 550 грн. Того ж таки 2 вересня, в суботу взяв: 1)
01 редуктор (по-перше, обмеження по бюджету, а по-друге, об'єм все-таки 1,2-1,3, і коли на машині стоїть пара 06, їй
явно не вистачає динаміки) - 300 грн;
2)
06 коробку (мені більше подобаються розтягнуті передачі) - 350 грн;
3)
трохи раніше на автобазарі на Лепсе за координатами Ярослава Iari придбав
Valeo 03495, комплект - 280 грн;
4) коробка була вже з еластичною муфтою і
"трійничком", тому новий я не купляв, понадіявшись(і, як виявилось, справедливо),
що тей, що разом з коробкою, в нормальному стані.
В середу, 6 вересня, поїхав робитися у Васильків на СТО.
Робився цілий день. Було зроблено: 1) знята коробка;
2) замінено сцепление;
3) замінено редуктор;
попутно:
4) замінений сальник первинного вала коробки - 3 грн;
5) замінена задня хрестовина (ставили за рекомендацією СТОшників GKN) - 35 грн;
6) підшипник правої полуосі (підшипник(російський, 26 грн)) + запорна втулка + сальник полуосі + 2 коротких болти - 36 грн за все;
7) прокладка між колектором і штанами, куча болтиків і гаєчок...
ну і само-собою залитий свіжий ТАД-17и (ВАМП, 80w-90, 3л - 30 грн).
За роботу хлопцям на СТО - 250 грн.
Ітого ремонт коштував:
сцепление - 280
коробка - 350
редуктор - 300
запчастини, які бігав купляв, коли був на СТО - 74
ВАМП ТАД-17и - 30
робота на СТО - 250
транспортні витрати (бензин, білети, їжа) - 86
---------------------------------------------------
Тепер по проблемам: :D
("діагностику" проводив по дорозі додому, в загальному обсязі проїхав після ремонту кілометрів 20) 1)
всі передачі включаються нормально, тільки задня на старій включалася, кажись, трохи легше. Коробка наче не шумить,
але в салоні зараз немаї ніякої шумоізоляції і навіть торпеди, так шо двигун реве прямо в салон, можу і не чуть
;
2)
редуктор наче не стукає і не шумить, але (див. п.1) нада ставить торпеду, стелить шумку і тоді слухати точно;
3)
ніякого звону після ремонту не не було помічено ні при вижиманні зчепленя, ні при наборі швидкості, ні при гальмуванні
двигуном
;
4)
шліци в трійничку на коробці були ретельно вичищені, на кардані злегка протерті тряпочкою, в трійник заложений, кажись,
літол.
Ніяких сторонніх звуків не наблюдається (і, сподіваємося, не буде
);
5)
а от зі сцеплением мене чекало розчарування. Перед цим з педалі я зняв велику пружину (і там ще залишилася ще одна
маленька) щоб трохи полегшити хід педалі. Після заміни сцепления нічого кардинально не змінилося: воно стало йти легше, але
нерівномірність в ході педалі збереглася (спочатку важче, тоді важко (наче переступаємо якийсь поріг), а тоді легко). Да,
буду шукать далі, може десь в циліндрах проблема, для початку попробую просто його прокачати. Тої м'якості, про яку говорив
Ярослав, я не відчув А заради цього ж купляв Валео... Може хтось щось підкаже?Заміна редуктора 06 на 01 дала такий довгоочікуваний результат збільшення тяги на перших передачах і динаміки всієї машини вцілому. Правда, тепер для того, шоб їхати на таких самих швидкостях, приходиться добряче крутити двигун - приблизно на 400
обертів за хвилину більше на всіх передачах , ніж при 06 редукторі, але що вже зробиш... Буду їздити тихіше
Ну і тепер про погане :cry:
Після завершення всіх робіт на СТО при виїзді і по дорозі додому чомусь почав нестабільно працювати двигун: машина починає смикатися при навантаженні на двигун (рушаєш, різко даєш газу) - такого до ремонту не спостерігалося. От і думаю тепер: чи не могли вони коли знімали коробку - а вона пагано виходила - двигун добряче стукався об задню стінку моторного відсіка. Да і вставлялася коробка непросто. Вобщем, думаю, чи не моголи воні мені чогось нарушити?
Да і завелась машина після ремонту не зразу, і заводитися стала гірше. От і думаю.
Короче, залишилося 2 проблеми: :o
1) НЕ плавний хід сцепления (як і до ремонту);
2) НЕ стабільна робота двигуна (після ремонту).
Хто що може підказати?
Да, до речі, а що в мене тапер буде показувати спідометр :twisted: ?