Привіт всим хто зайшов!!!Можете привітати, на одну машину яка не пахне бензином стало більше
Хоча зараз такі бензини що також сказати що вони пахнуть не можна....
Постараюсь коротко, .....
Прийшлось звісно трохи докупити запчастинок)))
Плюси які прийшли з установкою ГБОХолостий став наскільки рівний , що просто хочеться сидіти біля машини і слухати як вона працює!!
Ціна на пальне, неможу просто привикнути... Заправився раз, другий , а за третім немає просто куди заправляти!!
Двигун працює набагато мякіше.
Мінуси Ну звісно це обєм багажника дуже зменшився, начебто та полиця ніколи не потрібна була , а тепер дуже чомусь її не хватає...
Навідь прийшлося замінити ящик для інструменту!!
Тепер він ось такий))
З середини оббив білим брезентом...
Але мені сподобався він якось більш пасує до машинки!!
Хочу сказати про динаміку, начебто на певних обертах вона краще , а на певних гірша!!
Був накрутив так редуктор що навідь при їзді ГАЗ В ПОЛ, небуло провалів і динаміка мене дуже дивувала , але коли подивився на це все газовщик то сказав що при такій настройці я невлізу в 20 літрів.....
Також до мінусів можу додати що автомобіль отримав додаткову систему, яку потрібно обслуговувати і підтримувати у відмінному стані!!!
Проблеми які виникли при установці Перше це радянський балон!!!
На ньго не підходять ніякі вент коробки окрім рідних!! Але до рідних непідходять італійські мульти!!!
Получається замкнуте коло!!
Балон був вже куплений і назад вороття вже не було
Звісно почистив та пофарбував
фото мого рукоблудіяНа диво але тримається дуже міцно!!
За донора вент коробки взяв коробку першого покоління яку за копйки купив коли закралась ідея встановити гаЗ!!
Врізка карба То не велика проблема але якщо будете сверлити самі , то беріть сверло не 8,9 а десь 8,5!!
Стінки в Солексі дуже тонкі!!
Коли будете сверлити первічну камеру, дуже старайтесь щоб сверло було рівно по середені отвору в якому проходить шпилька, та шпилька якою кріпиться карб до колектора!!
В іншому випадку будете мати велику проблему!!!
Оскільки стінки Солекса дуже тонкі то після нарізання різьби штуцера, я посадив щей на єбоксидку!!
Заправочне в лючок бензобаку!!!
Історія була ще та!!! Не памятаю вже, але хтось говорив щоб поставити заправочне в лючок , потрібно здвинути бак на пару сантиметрів!!
Велика брехня якщо заправочне ставити повноцінне без подовжувача!!
Добре що в хазяйстві є резинова киянка для укладки тротуарної плитки!!
З баку я познущався як Бог з черепашки!!
Навідь були думки що він потече, але минулось!!
Фото не ставлю бо то кощунство!!
Але заправочник рахую повинен бути тільки там!! Всі інші варіанти рахую дуже не практичними та незручними!!!
Недоробив ще резинку бензобака , але це буде тоді коли буде тепло!!
МагістраліТрубки я взяв пластикові!! Монтуються дуже легко, і говорять що в них не утворюється так називанний графіт!!
Який він я бачив, а чому він утворюється в мідній трубці то я ХЗ... Можливо то окись міді???
З ними майже проблеми не винекло... Але прийшлося переробляти .. А саме неправельно надів штуцери,...
Спочатку потрібно надіти на трубку бонку, а вже потім вставити штуцер в трубку!!
А не навпаки!! Пояснив так газовщик, каже що бонкою може зрізати трубку!! Але я з ним погоджуюсь!!
Підключення та встановлення редуктораПід капотом в Чайки не розгуляєшся.... Прикрутив редуктор до кронштейну бачка склоомивача, а склоомивач, прийшлося перенести аж під повітрянний фільтр!! Вийшло не зручно !! Але заспокоїв себе тим що я наливаю в нього рідину приблизно два рази на рік!! Так що якось переживу!!!
Начебто не велика проблема, але підключення тосолу зіпсувало усі нерви!! Підключити 8мм трубку з 16мм трубкою щоб було гарно без кучі переходніків майже не можливо!!!
Ні звісно на це все можна забити і накрутити кучу хамутів та перехідників і не паритись , але такий варіант не для мене!!
Підібрав на одне зєднання резинову шлангу яку вставив в середену 16 мм , потім все надів на штуцер, та затянув хамутом!! На друге шланги зєднав по такій схемі але в 8 міліметрову зазделегіть вставив трубочку з нержавки та затянув хамутом!!
Вийшло значно окуратніше аніж використання тих самих переходніків які мені пропонували!!
Ось такі справи !!! Можливо щось і забув ,,,,,
Вартість данного переобладнання склала
3 200 грн разом із фарбою для балона та хамутами із нержавійки!!
Правда в цю вартість не входить електороклапан бензину!! Я його не купляв, планую електро бензонасос!!
Про витрату пального поки що не можу нічого сказати(((
А це мій подарунок Чайці
на Днюху!!
Але після того як мій товариш запитав у мене що це за херня, то мені чомусь вони зразу розподобались ... і були продані!!
А це моя обіцянка:multi:
Варіантів було три але зупинився на цьому!!
Якщо стіл із двигуна то стілець має бути із КПП
Описувати процес не буду , все видно на фото!!!
Ось на сьогодні і все!!
Дякую!!
Повідомлення відредагував werty: 10 березень 2016 - 10:39