VAZ 2103 Andriy1352
Автор
Andriy1352
, сер 03 2014 17:53
11078 replies to this topic
#23
Відправлено 04 серпень 2014 - 00:34
За час володіння авто було замінено майже все, дещо не раз, вього не опишеш, так що питання можна задавати з будь-якого приводу бо в шапці всього не опишеш)
Добавлено через 1 час 2 минуты
Щодо зварювання,- поки повністю замінена підлога, підварені кріплення сидінь, з'єднані передні та задні лонжерони, повністю замінениц лівий поріг з підсилювачем 2мм, вварена ремвставка переднього лівого крила. Наразі правий поріг, права стійка бризковика і праве крило. Що прикро, так це те, що пороги живі, міняні 8років тому, але підсилювачі зовсім згнили.
Добавлено через 1 час 2 минуты
Щодо зварювання,- поки повністю замінена підлога, підварені кріплення сидінь, з'єднані передні та задні лонжерони, повністю замінениц лівий поріг з підсилювачем 2мм, вварена ремвставка переднього лівого крила. Наразі правий поріг, права стійка бризковика і праве крило. Що прикро, так це те, що пороги живі, міняні 8років тому, але підсилювачі зовсім згнили.
Головне не машина, а водій!
#29
Відправлено 04 серпень 2014 - 22:20
Автонаездник, та в неті повно інфи-я сам звідти взяв. Ось поки одна фотка. Залізу в яму зроблю загальний план.
http://vaz2101.com/p...pictureid=14833
робиться просто-брав двоміліметрове залізо збогів буквою Г, щоб до днища прихватитися, а знизу закривав полосою з тогож заліза. Звісно отвори для антикору)
http://vaz2101.com/p...pictureid=14833
робиться просто-брав двоміліметрове залізо збогів буквою Г, щоб до днища прихватитися, а знизу закривав полосою з тогож заліза. Звісно отвори для антикору)
Головне не машина, а водій!
#32
Відправлено 04 серпень 2014 - 22:25
Николай-01, полюбому міцніший буде, правда підлога повинна бути рівною, я свою повністю міняв міліметровим залізом.
Автонаездник, з мінусів то це лишня вага а за деякою інфою з нету типу не так складеться при аварії шо ніби небезпечно але то все в теорії, практичні випадки невідомі.
Добавлено через 1 минуту
Я це ше електродами варив, трійкою. Це зараз є напівавтомат)
Добавлено через 50 секунд
Автонаездник, а для універсала ця мисля ще більш актуальна)
Автонаездник, з мінусів то це лишня вага а за деякою інфою з нету типу не так складеться при аварії шо ніби небезпечно але то все в теорії, практичні випадки невідомі.
Добавлено через 1 минуту
Я це ше електродами варив, трійкою. Це зараз є напівавтомат)
Добавлено через 50 секунд
Автонаездник, а для універсала ця мисля ще більш актуальна)
Головне не машина, а водій!
#39
Відправлено 04 серпень 2014 - 22:34
Николай-01, я бачив як трубу, таку як ти ворота варив, просто тупо приварюють між лонжеронами, але фішка в тому, щоб накрити їх від початку і до кінця, помістивши в короб.
Добавлено через 1 минуту
Автонаездник, соєдінітєль в мене взагалі залізобетонний), точніше три на сторону..
Добавлено через 1 минуту
Автонаездник, соєдінітєль в мене взагалі залізобетонний), точніше три на сторону..
Головне не машина, а водій!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів