Теж цікаво!)
Є ще старий метод. В торці шестигранника ковпачка сверлиться отвір і нарізаєш М6. Коли ланцюг натягнув звичним способом, туди закручуєш болтик з контргайкою - підпираєш шток натягувача. При бажанні можеш тим болтиком сильніше натягнути ланцюг. Ще порада - з торця болтика спиляй різьбу і трошки заточи його на конус. Міліметрів до п'яти, бо йому торець розклепує.Винайшов новий спосіб натяжки ланцюга старим натягувачем.
Насчет натяжителя. Регулирую так.. Нужен помощник. Колпачек натяжителя снять. Так вот помощник крутит мотор кривым стартером, а ты пальцем упираешся в шток и чувствуеш как он ходит туда сюда. Ну детали такие, несоосности и тд. Так вот ловиш момент когда шток максимально утоплен и затягиваеш колпачек. Цеп натянута, но в пределе.