Как закрепить баллон?
#42
Відправлено 24 лютий 2015 - 21:14
є така шняга
задній електроклапан з"єднаний з усіма клапанами системи, в мене їх три: балон, фільтр газовий та редуктор.
дріт котре йде до балона то все з"єднав спереді, спаявши всі маси до купи і кинув на кузов одну , ззаді окрему масу не робив, бо немає змісту
білий дріт не чіпав, просто обрізав його і все )
Добавлено через 1 минуту
Я так і думав, що всі плюси, які ідуть на клапан газу, клапан редуктора і клапан мультиклапану в один зв'язати. Але в багажник я наростив дріт на плюс на мультиклапан, а білий дріт хочу підключити через те що на кнопці є рівень газу.
І ще одне не можеш в двох словах пояснити як кріпити балон. А то у мене є дві ленти і два уголки. Якщо я правильно зрозумів то уголки я кріплю ближче до перегородки з салоном і закріплюю за них ленти. Потім ставлю балон (виставляю кут 30 градусів щодо мультиклапана) і в полці багажника (з сторони багажника) сверлю дві дирки і кріплю балон остаточно.
Повідомлення відредагував Voker: 24 лютий 2015 - 21:22
#43
Відправлено 25 лютий 2015 - 00:31
рівень газу тобі не обов"язково. я звик вже за пів року )привіт.
є така шняга
задній електроклапан з"єднаний з усіма клапанами системи, в мене їх три: балон, фільтр газовий та редуктор.
дріт котре йде до балона то все з"єднав спереді, спаявши всі маси до купи і кинув на кузов одну , ззаді окрему масу не робив, бо немає змісту
білий дріт не чіпав, просто обрізав його і все )
Добавлено через 1 минуту
Я так і думав, що всі плюси, які ідуть на клапан газу, клапан редуктора і клапан мультиклапану в один зв'язати. Але в багажник я наростив дріт на плюс на мультиклапан, а білий дріт хочу підключити через те що на кнопці є рівень газу.
І ще одне не можеш в двох словах пояснити як кріпити балон. А то у мене є дві ленти і два уголки. Якщо я правильно зрозумів то уголки я кріплю ближче до перегородки з салоном і закріплюю за них ленти. Потім ставлю балон (виставляю кут 30 градусів щодо мультиклапана) і в полці багажника (з сторони багажника) сверлю дві дирки і кріплю балон остаточно.
ем. завтра постраюся зробити фото кріплення лентів і закину сюди
#45
Відправлено 18 березень 2015 - 10:49
Не хотел лентами портить кузов. Держит отлично и обошлось в 50 грн, в то время как ленты стояли 200.
#47
Відправлено 18 березень 2015 - 11:44
All!@nce,
А оно выдержит резкое торможение?? всетаки 100 кг на двух крючках- стремно, тем более там метал тонкий.
Выдержит ) Я уже проверял несколько раз) Баллон упирается в каркас стенки багажника, плюс дополнительно сделал упоры из дерева. Метал у меня еще нормальный, 72 год как ни как )
Ну и там вроде как не 100 а 35, хотя при торможении конечно нагрузка идет нормальная
А цепи только держат баллон от ухода назад. С моими 75 лс цепи справляются.
#49
Відправлено 18 березень 2015 - 12:14
All!@nce,
40 кг- это вес только самого баллона + газа там еще если полный- 50 кг- итого почти 100 кг.=)
Балон 40 литровый, весит 18кг. Ну и 32 литра газа будет весить 32*0,5=16. Итого 34. Но при торможении будет возможно и целых 100 нагрузки, с этим не спорю
#52
Відправлено 18 березень 2015 - 14:06
А крутиться балон не будет? У пластин площадь соприкосновения больше, а у цепи меньше и если балон будет крутиться могут обломаться или перегнуться трубки, измениться градус балона и т.д. со всеми вытекающими...
Не будет) Цепи пропущены через ПХВ трубки (видно на фото если присмотреться). Сделано это именно для того чтобы он не крутился. Уже ездит так с осени и сидит мертво.
#53
Відправлено 18 червень 2015 - 09:47
Спасибо
#54
Відправлено 18 червень 2015 - 10:23
- Jammm подобається це
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів