Я полный привод включал по городу. Со светофора тяжело тронутся...
Dacia Logan MCV laureate
Автор
Andriy1352
, вер 03 2014 05:02
692 replies to this topic
#644
Відправлено 11 грудень 2017 - 08:55
Продовжу. Докупив сайлєнтблоків на передок і взяв про всяк випадок ще шарових, але, як виявилось, шарові на авто після ~16-17000 ще в повному порядку.
Пресувати сайлєнти допомагав батько, бо самому не зручно, а решту робив сам.
Замінив накінечники(один ще нічо так був). Висвердлив лопший гвинтик захисту двигуна і нарізав нову різьбу.
Ще по ходу робіт виявив майже стерті передні колодки(за ними змотався жугулик на логаноколесах)
Закінчив роботу мвйже о 2-й ночі. Сьогодні завіз дитину в школу, хоч вона дуже просила їхати на жигулях, алеж мені хотілось перевірити)
Отже балдьож. Ходова не гримить, зібрана. Їхати приємно і комфортно
*
Пресувати сайлєнти допомагав батько, бо самому не зручно, а решту робив сам.
Замінив накінечники(один ще нічо так був). Висвердлив лопший гвинтик захисту двигуна і нарізав нову різьбу.
Ще по ходу робіт виявив майже стерті передні колодки(за ними змотався жугулик на логаноколесах)
Закінчив роботу мвйже о 2-й ночі. Сьогодні завіз дитину в школу, хоч вона дуже просила їхати на жигулях, алеж мені хотілось перевірити)
Отже балдьож. Ходова не гримить, зібрана. Їхати приємно і комфортно
*
- quitka подобається це
Головне не машина, а водій!
#651
Відправлено 20 грудень 2017 - 08:39
Покатався по місту трохи. На дорогах підсипали, але слизько при різких стартах і зупинках. Їхати на дозволеній швидкості нормально. Fulda хоч і не Nokian, але справляється.
ну і звісно не стримався і в один безпечний поворот зайшов боком
ну і звісно не стримався і в один безпечний поворот зайшов боком
Головне не машина, а водій!
#653
Відправлено 20 грудень 2017 - 10:11
Солекс Делортович,нє)), спеціально ручник смикнув)
Головне не машина, а водій!
#654
Відправлено 31 січень 2018 - 07:46
Пробіг 185000.
Зробив немаленьке ТО.
А саме:
-заміна паска і роліка грм(робив сам вперше)
-заміна помпи(теж вперше)
-заміна роліків паска допобладнання(вперше)
-регулювання шлапаків(вперше)
-замінив передній сальник колінвалу(вперше)
Також підрегулював замок капоту.
Робив все не поспішаючи, читав книжку, курив форуми і ютуб. В принципі нічого складного.
Помпа була в ідеалі, але її люди з такими пробігами по два-три рази замінюють. Завод рекомендує через 120000, ну буде на запас)
Клапани хто як. Одні кожні 15000 регулюють, інші через 60000, а дехто зовсім ні. Тай по мануалу немає пункту обов'язкового регулювання. Тобто як працює добре, то не треба заважати автівці. Я перевірив, трохи більші зазори, але в принципі в допусках було.трохи зменьшив.
Порівняння зручності робіт з жигулем.
Клапани регулювати зручніше.
Пасок грм замінювати легше, ніж ланцюг.
Помпу на жигулю легше.
Сальник колінвалу тут легше.
Пасок допобладнання тут гірше(як і на всіх ПП думаю)
Ще треба підшипник шківа компресора кондиціонера замінити. Він в важкодоступному місці. Його зазвичай демонтують. Але це купа роботи і попадалово на фреон. Декому по місцю вдавалось це зробити. Певно і я так спробую.
Катаємось далі
*
Зробив немаленьке ТО.
А саме:
-заміна паска і роліка грм(робив сам вперше)
-заміна помпи(теж вперше)
-заміна роліків паска допобладнання(вперше)
-регулювання шлапаків(вперше)
-замінив передній сальник колінвалу(вперше)
Також підрегулював замок капоту.
Робив все не поспішаючи, читав книжку, курив форуми і ютуб. В принципі нічого складного.
Помпа була в ідеалі, але її люди з такими пробігами по два-три рази замінюють. Завод рекомендує через 120000, ну буде на запас)
Клапани хто як. Одні кожні 15000 регулюють, інші через 60000, а дехто зовсім ні. Тай по мануалу немає пункту обов'язкового регулювання. Тобто як працює добре, то не треба заважати автівці. Я перевірив, трохи більші зазори, але в принципі в допусках було.трохи зменьшив.
Порівняння зручності робіт з жигулем.
Клапани регулювати зручніше.
Пасок грм замінювати легше, ніж ланцюг.
Помпу на жигулю легше.
Сальник колінвалу тут легше.
Пасок допобладнання тут гірше(як і на всіх ПП думаю)
Ще треба підшипник шківа компресора кондиціонера замінити. Він в важкодоступному місці. Його зазвичай демонтують. Але це купа роботи і попадалово на фреон. Декому по місцю вдавалось це зробити. Певно і я так спробую.
Катаємось далі
*
Головне не машина, а водій!
#658
Відправлено 31 січень 2018 - 08:45
Як грм зроблено з нормального заліза, а не чермета, то він і без компенсаторів не вимагає уваги. Яж писав, в допусках.А что с ними должно случиться? Меняй масло вовремя да заливай не шмурдяк.Ні. Я думаю це не так погано. Невідомо, чи вони стільки відбігають.
В лайносе +280000км агонь.
Как бы понятно, что че там регульнуть те клапана, НОоооо если можно забыть о них.
Звісно, мастило нормальне.
*
Головне не машина, а водій!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів