Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Занадто легкий руль


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 00:56

Всім привіт. Я переплюнув всіх ))) Найбільша проблема Жигулів це важкий руль, в мене ж все навпаки )) Поміняв редуктор на 2107, новий, оригінальний ВАЗ. Руль став просто неймовірно легкий, паркуюсь одним пальчиком. По місту одне задоволення. Але при їзді по трасі потіють руки і трясуться колінка, так як машина міняє траекторію від любої нерівності на дорозі. І то на крейсерській 90-100,більше я її не мучаю. Вот думаю як почнуться колії снігові то буде взагалі не весело, так як часто їзджу по трасі. Підскажіть шо їй можна зробити.

Шарові нові. сальники ричагів. трапеція, маятник. Ззаді на реактивних всі втулки також нові. Розвал-сходження зробив, все як в аптеці.

#2 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 08 грудень 2014 - 00:58

скорее всего не правильно выставили углы колес.
перепроверь на другом стенде и как минимум компютерном.

#3 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 01:08

До заміни редуктора машина їхала добре (вже на перебраній ходовій). Був люфт на рулі, але коли я його відпускав то траекторію вонане мінялавідносно дорожнього покриття і особливо не гуляла, а тепер навіть від зустрічної фури відкидає на гладесенькому асфальті.

Добавлено через 2 минуты

скорее всего не правильно выставили углы колес.
перепроверь на другом стенде и как минимум компютерном.


Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)

Добавлено через 2 минуты
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює

#4 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 08 грудень 2014 - 01:23

...
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює

Якщо вважати, що редуктор справний і люфти в ньому в межах норми, то скоріш за все проблема все-таки в розвалі/сходженні (точніше - в сходженні). Знайти толкового майстра і перевірити.

#5 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 08 грудень 2014 - 02:00

До заміни редуктора машина їхала добре (вже на перебраній ходовій). Був люфт на рулі, але коли я його відпускав то траекторію вонане мінялавідносно дорожнього покриття і особливо не гуляла, а тепер навіть від зустрічної фури відкидає на гладесенькому асфальті.

Добавлено через 2 минуты


Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)

Добавлено через 2 минуты
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює


Показатель правильных углов колес не только прямолинейность автомобиля.
на прямолинейность влияет схождение.
а вот то что машина гуляет по колее и неровности возможно неправильный кастор или развал.

#6 Shostak

Shostak

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 504 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-листопад 07
  • Авто:Ford Taurus, Pontiac Grand Am

Відправлено 08 грудень 2014 - 02:27

сошка старая? если сошка новая с редуктором, делай схождение.
караоке системы, звук: http://livemusic.in.ua

#7 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 09:57

сошка старая? если сошка новая с редуктором, делай схождение.


Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)

Добавлено через 6 минут

Якщо вважати, що редуктор справний і люфти в ньому в межах норми, то скоріш за все проблема все-таки в розвалі/сходженні (точніше - в сходженні). Знайти толкового майстра і перевірити.


та редуктор супер, майстер на геометрії сказав шо ше не бачив шоб так чотко колеса реагували на найменший рух руля на жигулях. Проблема в тому що найти саме комп"ютерну геометрію на Жигулі у Львові важко, куди не подзвоню кажуть що нема програми на них, єдиний вихід оптика (лазерний)

#8 Dizeli-t

Dizeli-t

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 838 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 09:59

stasrom1, Шостак спрашивает: редуктор вместе с сошкой менялся или сошка редуктора осталась старая? Если редуктор менялся с сошкой, то езжай на развал.
Ну и от себя: когда заменил редуктор, то тоже некоторое время офигивал от его чувствительности. Потом привык не "выбирать зазор редуктора" при встречных фурах или наезде на препятствие и все прошло. ИМХО на автомате руль дергаешь в попытке выбрать зазор в редукторе, а его там уже давно нет, вот и крутишь колеса и , соответственно, машинку "кидает".
Мир делится на умных и глупых, а глупые – на религиозные кланы и политические партии.

#9 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:01

Показатель правильных углов колес не только прямолинейность автомобиля.
на прямолинейность влияет схождение.
а вот то что машина гуляет по колее и неровности возможно неправильный кастор или развал.


в тому то і біда шо розвал і сходження в мене виставлені, і я сам сидів над майстром шоб він не на"бав мене (лазерна геометрія, тут і дураку буде видно шо точка не на місці стоїть) а кастор то на оптиці не побачиш, та й не кожен теперішній майстер знає взагалі шо воно таке

#10 Stalker-3

Stalker-3

    Член клуба


  • Неактивированные
  • 5 285 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 08

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:02

Сделайте заново развал- не обязательно компьютерный, можно и обычный - главное у других мастеров, а не у тех где Вы делали ранее.
90% что проблема именно в нём.
Есть еще вариант- немного отпустить ругулировочную гайку редуктора- сделав небольшой свободный ход - но не вариант что это поможет, тем более что с завода его должны были отрегулировать.
Вышел сталкер на крыльцо А в руке его - кольцо. А кольцо-то непростое - Из гранаты вынутОе...

#11 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:16

stasrom1, Шостак спрашивает: редуктор вместе с сошкой менялся или сошка редуктора осталась старая? Если редуктор менялся с сошкой, то езжай на развал.
Ну и от себя: когда заменил редуктор, то тоже некоторое время офигивал от его чувствительности. Потом привык не "выбирать зазор редуктора" при встречных фурах или наезде на препятствие и все прошло. ИМХО на автомате руль дергаешь в попытке выбрать зазор в редукторе, а его там уже давно нет, вот и крутишь колеса и , соответственно, машинку "кидает".


Сошка нова, редуктор так як купив взборі так і поставив. Зазору дійсно нема, так як колеса реагують на найменше відхилення руля, тобто люфта нема взагалі. Може і дійсно це вже на рівні психіки ))

Добавлено через 3 минуты

Сделайте заново развал- не обязательно компьютерный, можно и обычный - главное у других мастеров, а не у тех где Вы делали ранее.
90% что проблема именно в нём.
Есть еще вариант- немного отпустить ругулировочную гайку редуктора- сделав небольшой свободный ход - но не вариант что это поможет, тем более что с завода его должны были отрегулировать.


Напевно лізти регулювати сам редуктор це останнє шо би я хотів робити, так як він новесенький з заводу і люфту ноль.

#12 Dizeli-t

Dizeli-t

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 838 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:17

Може і дійсно це вже на рівні психіки ))

Очень может быть. Попробуй проехаться и не "выбирать" зазор. Прям заставляй себя не дергать рулем после проезда встречной фуры. Машину качнет на подвеске, но с траектории она не уйдет, если уходит - к ходовику.
Мир делится на умных и глупых, а глупые – на религиозные кланы и политические партии.

#13 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:22

колись давно робив геометрію за 70 км від Львова на комп"ютері, напевно прийдеться туди зганяти так як в місті на жигулі вже ніхто не робить

Добавлено через 3 минуты

Очень может быть. Попробуй проехаться и не "выбирать" зазор. Прям заставляй себя не дергать рулем после проезда встречной фуры. Машину качнет на подвеске, но с траектории она не уйдет, если уходит - к ходовику.


Не в обіду всім, напевно це найкраща порада ))) Розслабитись)))

#14 Stalker-3

Stalker-3

    Член клуба


  • Неактивированные
  • 5 285 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 08

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:23

Напевно лізти регулювати сам редуктор це останнє шо би я хотів робити, так як він новесенький з заводу і люфту ноль.

Ну думаю если новый развал не даст толку- тогда можно.
Тем более назначить можно маркером исходное положение болта и немного его открутить- на чуть чуть. Назад вернуть потом всегда можно.
У меня когда-то такое было на старом редукторе - я люфт себе убирал в редукторе- так немного пережал скорее всего- и тоже на скорости машина вела себя как ты пишешь, потом буквально немного отпустил- и все стало гуд.
Вышел сталкер на крыльцо А в руке его - кольцо. А кольцо-то непростое - Из гранаты вынутОе...

#15 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 10:30

Ну думаю если новый развал не даст толку- тогда можно.
Тем более назначить можно маркером исходное положение болта и немного его открутить- на чуть чуть. Назад вернуть потом всегда можно.
У меня когда-то такое было на старом редукторе - я люфт себе убирал в редукторе- так немного пережал скорее всего- и тоже на скорости машина вела себя как ты пишешь, потом буквально немного отпустил- и все стало гуд.


на вихідних мене чекає 500км пробігу, в одну сторону попробую методику Dizelista))), а якшо всетаки дискомфорт не пройде тоді мабуть попробую чуть відпустити болт

#16 Drumandbasser

Drumandbasser

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 193 Повідомлень:
  • Реєстрація 05-березень 13

Відправлено 08 грудень 2014 - 11:54

колись давно робив геометрію за 70 км від Львова на комп"ютері, напевно прийдеться туди зганяти так як в місті на жигулі вже ніхто не робить

Добавлено через 3 минуты


Не в обіду всім, напевно це найкраща порада ))) Розслабитись)))

чому це?)
Віталік Кастер є туt на форумі,робить розвал сходження,обладнання новітнє,сам робив в нього недавно,на території нового терміналу аеропорту,рекомендую)))

Повідомлення відредагував Drumandbasser: 08 грудень 2014 - 15:27


#17 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 12:24

чому це?)
Віталік Кастер є ту на форумі,робить розвал сходження,обладнання новітнє,сам робив в нього недавно,на території нового терміналу аеропорту,рекомендую)))


можна його мобільний в приват ? наперід дякую.

#18 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 08 грудень 2014 - 13:18

На развал. И заставить максимальный кастор сделать на сток рычагах, да развал до -1градуса, да проверить зад.

#19 stasrom1

stasrom1

    Новичок


  • Пользователи
  • 17 Повідомлень:
  • Реєстрація 03-квітень 12

Відправлено 08 грудень 2014 - 14:59

можна його мобільний в приват ? наперід дякую.


дякую. буду пробувати доводити до досконалого.

Добавлено через 15 минут
домовився на завтра зранку КАСТЕР регулювати. Потім відразу вискочу за місто на обкатку. Обов"язково відпишусь кому цікаво.

#20 Горный Мастер

Горный Мастер

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 288 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-листопад 11
  • Авто:ВАЗ-21041 1,6i

Відправлено 11 грудень 2014 - 22:19

Для первисного аналізу кастору, треба врахувати залежність - чим краще авто тимає траєкторію на дорозі, тим важкіше його крутити "на місці" та навпаки - з цього й вибирають "золоту" середину кастору.

Более четверти века за баранкой - Звук про-аудио
Теперь уже - новый русский...





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика