Занадто легкий руль
#1
Відправлено 08 грудень 2014 - 00:56
Шарові нові. сальники ричагів. трапеція, маятник. Ззаді на реактивних всі втулки також нові. Розвал-сходження зробив, все як в аптеці.
#3
Відправлено 08 грудень 2014 - 01:08
Добавлено через 2 минуты
скорее всего не правильно выставили углы колес.
перепроверь на другом стенде и как минимум компютерном.
Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)
Добавлено через 2 минуты
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює
#4
Відправлено 08 грудень 2014 - 01:23
Якщо вважати, що редуктор справний і люфти в ньому в межах норми, то скоріш за все проблема все-таки в розвалі/сходженні (точніше - в сходженні). Знайти толкового майстра і перевірити....
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює
#5
Відправлено 08 грудень 2014 - 02:00
До заміни редуктора машина їхала добре (вже на перебраній ходовій). Був люфт на рулі, але коли я його відпускав то траекторію вонане мінялавідносно дорожнього покриття і особливо не гуляла, а тепер навіть від зустрічної фури відкидає на гладесенькому асфальті.
Добавлено через 2 минуты
Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)
Добавлено через 2 минуты
ну і ше моя думка на рахунок неправильного розвалу, машина їде абсолютно рівно, тобто колеса стоять тфу тфу, але тільки наїзжаю на нервність (латка, колія, іт.п.) відразу сама підрулює
Показатель правильных углов колес не только прямолинейность автомобиля.
на прямолинейность влияет схождение.
а вот то что машина гуляет по колее и неровности возможно неправильный кастор или развал.
#6
Відправлено 08 грудень 2014 - 02:27
#7
Відправлено 08 грудень 2014 - 09:57
сошка старая? если сошка новая с редуктором, делай схождение.
Розвал робився до заміни редуктора (так як перебиралась ходова повністю), а проблема появилась вже після нового редуктора (і знову ж робив розвал)
Добавлено через 6 минут
Якщо вважати, що редуктор справний і люфти в ньому в межах норми, то скоріш за все проблема все-таки в розвалі/сходженні (точніше - в сходженні). Знайти толкового майстра і перевірити.
та редуктор супер, майстер на геометрії сказав шо ше не бачив шоб так чотко колеса реагували на найменший рух руля на жигулях. Проблема в тому що найти саме комп"ютерну геометрію на Жигулі у Львові важко, куди не подзвоню кажуть що нема програми на них, єдиний вихід оптика (лазерний)
#8
Відправлено 08 грудень 2014 - 09:59
Ну и от себя: когда заменил редуктор, то тоже некоторое время офигивал от его чувствительности. Потом привык не "выбирать зазор редуктора" при встречных фурах или наезде на препятствие и все прошло. ИМХО на автомате руль дергаешь в попытке выбрать зазор в редукторе, а его там уже давно нет, вот и крутишь колеса и , соответственно, машинку "кидает".
#9
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:01
Показатель правильных углов колес не только прямолинейность автомобиля.
на прямолинейность влияет схождение.
а вот то что машина гуляет по колее и неровности возможно неправильный кастор или развал.
в тому то і біда шо розвал і сходження в мене виставлені, і я сам сидів над майстром шоб він не на"бав мене (лазерна геометрія, тут і дураку буде видно шо точка не на місці стоїть) а кастор то на оптиці не побачиш, та й не кожен теперішній майстер знає взагалі шо воно таке
#10
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:02
90% что проблема именно в нём.
Есть еще вариант- немного отпустить ругулировочную гайку редуктора- сделав небольшой свободный ход - но не вариант что это поможет, тем более что с завода его должны были отрегулировать.
#11
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:16
stasrom1, Шостак спрашивает: редуктор вместе с сошкой менялся или сошка редуктора осталась старая? Если редуктор менялся с сошкой, то езжай на развал.
Ну и от себя: когда заменил редуктор, то тоже некоторое время офигивал от его чувствительности. Потом привык не "выбирать зазор редуктора" при встречных фурах или наезде на препятствие и все прошло. ИМХО на автомате руль дергаешь в попытке выбрать зазор в редукторе, а его там уже давно нет, вот и крутишь колеса и , соответственно, машинку "кидает".
Сошка нова, редуктор так як купив взборі так і поставив. Зазору дійсно нема, так як колеса реагують на найменше відхилення руля, тобто люфта нема взагалі. Може і дійсно це вже на рівні психіки ))
Добавлено через 3 минуты
Сделайте заново развал- не обязательно компьютерный, можно и обычный - главное у других мастеров, а не у тех где Вы делали ранее.
90% что проблема именно в нём.
Есть еще вариант- немного отпустить ругулировочную гайку редуктора- сделав небольшой свободный ход - но не вариант что это поможет, тем более что с завода его должны были отрегулировать.
Напевно лізти регулювати сам редуктор це останнє шо би я хотів робити, так як він новесенький з заводу і люфту ноль.
#12
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:17
Очень может быть. Попробуй проехаться и не "выбирать" зазор. Прям заставляй себя не дергать рулем после проезда встречной фуры. Машину качнет на подвеске, но с траектории она не уйдет, если уходит - к ходовику.Може і дійсно це вже на рівні психіки ))
#13
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:22
Добавлено через 3 минуты
Очень может быть. Попробуй проехаться и не "выбирать" зазор. Прям заставляй себя не дергать рулем после проезда встречной фуры. Машину качнет на подвеске, но с траектории она не уйдет, если уходит - к ходовику.
Не в обіду всім, напевно це найкраща порада ))) Розслабитись)))
#14
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:23
Ну думаю если новый развал не даст толку- тогда можно.Напевно лізти регулювати сам редуктор це останнє шо би я хотів робити, так як він новесенький з заводу і люфту ноль.
Тем более назначить можно маркером исходное положение болта и немного его открутить- на чуть чуть. Назад вернуть потом всегда можно.
У меня когда-то такое было на старом редукторе - я люфт себе убирал в редукторе- так немного пережал скорее всего- и тоже на скорости машина вела себя как ты пишешь, потом буквально немного отпустил- и все стало гуд.
#15
Відправлено 08 грудень 2014 - 10:30
Ну думаю если новый развал не даст толку- тогда можно.
Тем более назначить можно маркером исходное положение болта и немного его открутить- на чуть чуть. Назад вернуть потом всегда можно.
У меня когда-то такое было на старом редукторе - я люфт себе убирал в редукторе- так немного пережал скорее всего- и тоже на скорости машина вела себя как ты пишешь, потом буквально немного отпустил- и все стало гуд.
на вихідних мене чекає 500км пробігу, в одну сторону попробую методику Dizelista))), а якшо всетаки дискомфорт не пройде тоді мабуть попробую чуть відпустити болт
#16
Відправлено 08 грудень 2014 - 11:54
чому це?)колись давно робив геометрію за 70 км від Львова на комп"ютері, напевно прийдеться туди зганяти так як в місті на жигулі вже ніхто не робить
Добавлено через 3 минуты
Не в обіду всім, напевно це найкраща порада ))) Розслабитись)))
Віталік Кастер є туt на форумі,робить розвал сходження,обладнання новітнє,сам робив в нього недавно,на території нового терміналу аеропорту,рекомендую)))
Повідомлення відредагував Drumandbasser: 08 грудень 2014 - 15:27
#20
Відправлено 11 грудень 2014 - 22:19
Более четверти века за баранкой - Звук про-аудио
Теперь уже - новый русский...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів