Викладаємо налаштування карбюратора і запалення
#1
Відправлено 03 вересень 2015 - 13:22
Бажано в наступному вигляді : конфігурація двигуна (об"єм, распредвал, канали ГБЦ)
Карбюратор чи інжектор (модель, дані по таруванню)
Запалення (трамблер чи електроніка) з орієнтовними кутами НУОЗ, МУОЗ.
Створив тему бо для того, щоб знайти, хоч приблизно, від чого відштовхуватись потрібно перелопачувати сотні сторінок форумів.
#2
Відправлено 03 вересень 2015 - 13:32
головка фрезерована 1мм
карбюратор Солекс дифузори 21/23, жиклери 95/165, 95/125, хх-клапан з Озону
в карбюратор врізані газові штуцера, які трохи зменшують площу дифузорів
УОЗ +15грд, на газу норм, а на бензині тільки прогріваю, ну можу до заправки доїхати
середній розхід(може бути плюс-мінус пару літрів)
бензин 9л/100км
газ 10л/100км
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#3
Відправлено 03 вересень 2015 - 14:10
Двигун 1.5 , низ сток, ГБЦ шліфована на 2 мм канали 33*30, клапани т-подібні, розподільчий вал ОКБ 680.
ОЗОН 2107 , дифузори 23*25, малі дифузори обидва на 4.5, пневмопривід 2 камери,
жиклери : 140/170 1-ша камера
145/190 2-га
носик УН 45 (8мл палива за 10 качків)
Запалення: БСЗ , комутатор AD7+
НУОЗ 15 градусів, відцентрове МУОЗ 31 гр, пружинки м"якші стокових ( жорстка спрацьовує на 9 гр по трамблеру) важки стандартні.
Вакуумне випередження: розпилений паз до 5 мм (24 градуси по КВ), пружинка в допомогу штатній (від пришвидшувального насосу) спрацоьвує на середині ходу, в шланзі, біля карба, жиклер перехідної системи розсверлений до 0.9.
Добавлено через 29 минут
Ще на ці й же комплектації стояв ОКБ 14
жиклери : 135/170 1-ша камера
157/190 2-га
носик УН 40 (6,5 мл палива за 10 качків)
Запалення: БСЗ , комутатор AD7+
НУОЗ 15 градусів, відцентрове МУОЗ 36 гр, пружинки стандарт( жорстка спрацьовує на 10 гр по трамблеру), важки стандартні.
Вакуумне випередження: розпилений паз до 5 мм (24 градуси по КВ), пружинка в допомогу штатній (від пришвидшувального насосу) спрацоьвує на середині ходу, в шланзі, біля карба, жиклер перехідної системи розсверлений до 0.9.
Повідомлення відредагував Golandetc: 21 вересень 2015 - 17:58
#4
Відправлено 03 вересень 2015 - 14:16
Двигун 1.5 довгоходний
Низ - блок 2101, шатуни 129, вал 21213
Верх - голова 2101 сток, вал 21213 (СЖ 9,33)
БСЗ, УОЗ 13-15
Карб Озон 05 (сток) + мех. 2 камери + проставка ГБО
Росхід бензин 8-10, газ 10-12
#5
Відправлено 03 вересень 2015 - 14:23
Верх - голова 2101 сток, вал 21213 (СЖ 9,33)
а, голова 01, понял
Повідомлення відредагував Emissions: 03 вересень 2015 - 14:46
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#6
Відправлено 03 вересень 2015 - 14:52
голова фрезерована?
а, голова 01, понял
Можно было и нужно было пильнуть голову но во время ремонта не думал что поставлю в будущем газ, вот и упустил этот момент
#7
Відправлено 03 вересень 2015 - 14:56
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#11
Відправлено 12 вересень 2015 - 21:08
не жадні,просто мотору для нормальной работы вполне достаточно стандартного карба с стандартными жиками и рекомендованым заводом уровнем бензина.И обычного трамблера без лишних люфтов и выставленного по мурзилке.всі жадні, або просто не знають що у них в машині та як?
#12
Відправлено 12 вересень 2015 - 23:34
быгыгы, классический двс может бОльше выдавать чем с завода, при чем с малыми доработками которые никак не повлияют на ресурс, бадум-тс.просто мотору для нормальной работы вполне достаточно стандартного карба
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#16
Відправлено 15 вересень 2015 - 08:35
9.33 сж по подсчетам появилась? это довольно хорошо, я так понял поршня без лунок?
Поршни 2108 с лунками. Но надо было ставить таки без)
#18
Відправлено 06 жовтень 2015 - 23:02
коленвал 21213,маховик 4.8 кг,бсз угол опережения 15-20грд,солекс 083 пиленный 24*24 ,верхняя подача газа (через комфорку,проставку)
редуктор ат 07 ,
кпп 5ст старого образца (2006 г.в) гп 3.9
Расход газа до 10 литров в городе ,если не плестись
расход бенза в агресивном стиле 12-13 литров
Замеры дурости
на газу
0-100км/час 15сек (на бензе чуть чуть живее)
2-я в пол 90 км/час ,тахометр почти лежит,больше не крутит
максималка по трассе 5 человек в машине 5-я передача 160 (больше я думаю и не поедет,хотя и не пробовали)
#20
Відправлено 25 жовтень 2015 - 21:44
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів