Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Апгрейд гальм - роздуми і дії


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 10 листопад 2015 - 23:36

Ні для кого не є великим откровенням, що стандартні гальма класики мяко кажучи не зовсім ефективні. Вічно підклинюючі циліндри зводять на нівець теоретично потужні і надійні передні гальма. Задні нічого особливого, але регулятор гальмівних зусиль приносить теж немало проблем. Доречі в мене його як і в більшості класиководів не було.
Мій процес апгрейда пройшов декілька болісних кроків і можливо викладені Мої думки дозволять іншим уникнути непотрібних дій і витрат. Всі ці дії проводилися з моїм товаришом Scif за що йому сердечно дякую. :az:
1. Стандартні гальма і стандартний ВУТ були зняті і на їхнє місце були встановлені ВУТ 2108 і вентильовані 13-ті гальма 2110 з дисками BREMBO max. Стало краще на швидкості до 90 км/год, але після 90 ефективність різко падала. Система була змінена на діагональну (була прокладена додаткова магістраль). Задні колеса часами перегальмовували.
2. Були встановлені обмежувачі гальмівних зусиль від Ланоса. Досить геморойна установка з рідкісними різьбами, а результат не порадував. Були зняті і продані.
3. Гальма всерівно залишалися на Мою думку не достатньо гострими, я це повязував з низькою продуктивністю ВУТ і ГТЦ. В результаті пошуків був знайдений і куплений ВУТ з ГТЦ від 3.0 Омега В.
Зображення
В чому його особливість – ВУТ двохмембранний а ГТЦ має різні діаметри поршнів: перед 25 мм, зад 20 мм.
Зображення
Цим девайсом я вирішив відразу дві проблеми: збільшив продуктивність і за рахунок різних поршнів змінив силу гальмівного зусилля на зад суттєво в меншу сторону. Гальма відразу стали гострішими і ефективнішими. Мені подобалося все крім перегальмування задом (різко блокувалися колеса при досить різкому натисканні на педаль гальм). Через пару місяців виліз ще один дуже серйозний баг – почало виривати задні гальмівні циліндри (доречі я поставив нові циліндри Lukas TRW, нові колодки TRW, нові барабани і ремкомплект стояночного гальма). За рік 4 шт вирвало, пояснюється значно більшим тиском гальмівної рідини от вони бідні і не витримували. Система з діагональної була перетворена 2-перед, 2-зад.
4. Щоб вирівняти гальмівні зусилля між передом і задом приблизно у співвідношені 1/0,75 були куплені гальмівні диски BREMBO max діаметром 280 мм, а передні планшайби були перероблені відповідно до нового гальмівного радіусу. Супорта залишилися старі 2110.
Зображення
Гальма стали ЗНАЧНО сильніші, але автомобіль дуже сильно клював носом – зад відставав від переда на 50%, а хотілося щоб на 25%. В такому виконанні колодка не повністю притискається до всієї поверхні диска внизу 10 мм не дотирає.
Зображення
Але поскільки на АвтоВазі не посоромилися таку систему використати на Калині-Спорт, отже і нас це не повинно зупиняти. Ну і відповідно гума була замінена на 15 радіус 195х50.
5. Щоб знову вирівняти зусилля перед-зад було куплено супорта відVW B3(B4) і гальмівні диски 2108 BREMBO і колодки цієї ж фірми.
Зображення
Процес установки ЗДГ включає в себе проточку піввісей з заміною опорних підшипників при встановленні нових планшайб.
Зображення
Були виточені 2 перехідника під гальмівні трубки 10х1,25 на 10х1,0.
Зображення
Стояночне гальмо було укомплектоване новим тросом ВАЗ 2121 (він значно коротший від 2101).
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
От зараз я можу сказати з впевненістю, що коли я гальмую то реально поглядаю в дзеркало заднього виду. Все викладене вище являється тільки моїми роздумами і діями і тому не претендують на канонічність.
Всіх хто хоче написати для чого? воно того не варте. ти хворий і т.д іт.п прошу проходити повз і не затримуватися. Дякую за розуміння.
  • Горный Мастер and Andriy1352 like this

#2 GeTo

GeTo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 209 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-вересень 13

Відправлено 11 листопад 2015 - 08:45

Реально молодец!!!
Но одно НО: если чё ты уверен в них?
Пы.сы: если проходить техосмотр,то врятле пройдешь...
ПРЕВЫШАТЬ СКОРОСТЬ-КАК ПОРТИТЬ ВОЗДУХ,нужно понимать где это можно,а где нельзя.©James Daniel May

#3 RusLi

RusLi

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 7 362 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-серпень 06

Відправлено 11 листопад 2015 - 09:04

я так понял на опелевском вуте только 2 выхода? перед зад?

http://hotrod.com.ua

СТО, запчасти

(096,095,093) 513-44-22


#4 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-січень 11

Відправлено 11 листопад 2015 - 10:59

я так понял на опелевском вуте только 2 выхода? перед зад?


Вірно розумієш. На фото видно, що стоять роздвояєвітілі.

Добавлено через 2 минуты

Реально молодец!!!
Но одно НО: если чё ты уверен в них?
Пы.сы: если проходить техосмотр,то врятле пройдешь...


З тим обємом переробок які проведені до зміни гальм, "чесно" ТО нереально вже було пройти.:bm:

#5 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 11 листопад 2015 - 12:06

если проходить техосмотр,то врятле пройдешь

Якщо введуть Евро-5 то його ніхто не пройде.

З таким об'ємом переробок пора уже задуматись про АВС
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#6 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-січень 11

Відправлено 11 листопад 2015 - 14:13

Читав що в списку вимог при проходженні ТО є такі пункти як
наявність ржавщини на кузові, сколів на дисках, справність кондиціонера та одометра.
:bk:
ТО буде проводитись тільки на СТО які отримали державну акредитацію, та мають спеціалізоване європейське обладнання.
Також в штаті СТО повинен бути експерт який несе особисту відповідальність за якість перевірки транспорта.

Тому, виходячи з норм які мають бути встановлені, думаю пройти ТО не вдасться ні одному жигулю.
Будь він вилизаний як в кота яйці.

Добавлено через 1 час 46 минут

Якщо введуть Евро-5 то його ніхто не пройде.

З таким об'ємом переробок пора уже задуматись про АВС


Думали і непотрібно воно (авс) особиста думка.

#7 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 11 листопад 2015 - 17:40

Маладца. Заморочился.

#8 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 11 листопад 2015 - 20:50

Гарна доробка:ay:
як ще будемо на Дністрі, то роздивимось)
Головне не машина, а водій!

#9 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 11 листопад 2015 - 21:27

Дякую всім за добрі слова.

#10 Лукаш1

Лукаш1

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 972 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-квітень 11
  • Авто:ВАЗ-2103

Відправлено 11 листопад 2015 - 22:12

Якщо введуть Евро-5 то його ніхто не пройде.

Евро 5 введут, но его введут для авто которые ввозятся в страну.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика