Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

вут 2108 підключення


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 fartovuy

fartovuy

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 178 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-листопад 11
  • Авто:ВАЗ 2103

Відправлено 12 листопад 2015 - 13:17

всім привіт , встановив собі ВУТ 2108 виникає питання про правильне підключення !
На сток циліндрі 3 виходи на магістрал,і 08 4ри . Я підключив 3 а 4 вихід заглушив , ЧИ ЗМІНИТЬСЯ робота тормозної системи якщо я всі 4 магістралі підключу окремо ?

#2 Вовка ВАЗ-21063

Вовка ВАЗ-21063

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 326 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-грудень 12
  • Авто:Ваз-21063

Відправлено 12 листопад 2015 - 15:27

Привет собственно у меня такойже вопрос как подключить все контуры.Я думаю протянуть на зад еще одну трубку и соединить шлангой.

#3 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 057 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-вересень 11
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Відправлено 12 листопад 2015 - 15:37

Первые два выхода от вакуума подключают к передней магистрали.
Из двух следующих , один глушат , а второй на задний контур.
Крым наш # Крыш нам

#4 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 12 листопад 2015 - 15:42

fartovuy, візьми трійник і трубки супорта класичні і з'єднай, щоб на зад одна магістраль йшла.

Зображення

Зображення
Головне не машина, а водій!

#5 Piston_013

Piston_013

    Злобный хромировщик


  • Пользователи
  • 1 793 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-серпень 11
  • Авто:21013, N16

Відправлено 12 листопад 2015 - 16:10

Я глушил лишний выход болтом через медную шайбу. Болт от бензобака, для слива топлива.

Наша группа по фотосъемке

https://www.facebook.com/28fotocom/

Группа по гальванике

https://www.facebook.com/steelnnstyle/


#6 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 057 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-вересень 11
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Відправлено 12 листопад 2015 - 17:29

Я глушил лишний выход болтом через медную шайбу. Болт от бензобака, для слива топлива.


Я спец заглушкой :)
Есть на рынке
Крым наш # Крыш нам

#7 fartovuy

fartovuy

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 178 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-листопад 11
  • Авто:ВАЗ 2103

Відправлено 12 листопад 2015 - 17:37

Дякую що розповіли як підключали та заглушували Гтц , але все таки що зміниться(стане ефективніше) якщо я кину ще одну магістраль на зад та підключу як пп!?

#8 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 13 листопад 2015 - 00:14

На мою думку (власний досвід) потрібно підключати ВУТ 2108 по діагональній схемі. Потрібно кидати додаткову магістраль. Діаметри поршнів в ГТЦ однакові а діаметри робочих циліндрів різні. Перед має більшу робочу площу. При діагональній схемі кожен з поршнів ГТЦ створює тиск для однакового споживача (перд+ зад). У випадку забора рідини на перед з одного поршня у Вас теоретично і практично гальма будуть недогальмовувати а зад буде перегальмовувати.

#9 fartovuy

fartovuy

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 178 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-листопад 11
  • Авто:ВАЗ 2103

Відправлено 13 листопад 2015 - 09:33

kriyk, от це відповіть на моє питання ДЯКУЮ

#10 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 13 листопад 2015 - 18:25

Будь-ласка земляче.

#11 pash.z

pash.z

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 504 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-лютий 13

Відправлено 13 листопад 2015 - 22:43

не согласен,как же колдун,гтц на класике так же имет два одинаковых поршня,а играют роль не объём а давление тормозной жидкости , а если так рассуждать как вы то выходит что на зад магистраль длиннее значит будет срабатывать позже, но так не выходит.Разное давление на контурах может выдать гтц с разным диаметром поршней либо колдун (регулятор тормозных усилий).А на счет схеммы подключения, на диагональной при повреждении одного контура тормозят два колеса по диагонали что считается более ефективным при аварийной ситуации.У меня один выход заглушен, колдун от ланоса через переходники.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика