Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

ВАЗ2106 ЖИВЧИК 1977р


  • Please log in to reply
92 replies to this topic

#81 Zir

Zir

    Член Клуба


  • Пользователи
  • 4 182 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-січень 11
  • Авто:Ваз 2105

Відправлено 04 січень 2016 - 15:35

з розрізною повезло знайшов б.у на 2108 київському форумі.

Жива? Продаеться? На щось мiняеться?:)

Добавлено через 1 минуту

для свіжої капіталки

82.4--?:multi:
....

#82 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 16:01

Жива? Продаеться? На щось мiняеться?:)

Добавлено через 1 минуту

82.4--?:multi:


Та ні я зробою двигун обкатаю і думаю буду продавати бо хочу щось на 213 му блоці.в блоці виробітки нема буде просто 82.0 з іншою групою поршня.

#83 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 04 січень 2016 - 16:25

розпредвал на ньому стояв окб 780

можеш розказати як на ньому їздиться? по місту спокійно наприклад, як у нього низа? хоч трохи з міста рушати на одному зчепленні можна?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#84 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 16:38

можеш розказати як на ньому їздиться? по місту спокійно наприклад, як у нього низа? хоч трохи з міста рушати на одному зчепленні можна?


Чесноикажучи ліпшого двигуна а мене не було.з місця можна і на 2й було рушати,з тим проблем не було холостий хід можна було і 700обертів виставити без плпвання обертів. Такий двигун з місця не може рушати з дьорганням бо дуже низький r/s.низів більше ніж хватає.прихід на валіку був з 3500до6500 в економ їзді в ш літрів вписувався,якщо нааалював то і 15 було)))) канали в гбц і колекторі були поліровні а дзеркало.

#85 Zir

Zir

    Член Клуба


  • Пользователи
  • 4 182 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-січень 11
  • Авто:Ваз 2105

Відправлено 04 січень 2016 - 17:16

Emissions, Ты не мажся пiд 05 блок, давно читаемо що по твоiм словам то фуфло в 82:)
....

#86 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 17:19

якщо спокійно їздити то не фуфло. якщо для адскіх отжигів то канешно що він довго не витримає.....

#87 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 04 січень 2016 - 17:20

Emissions, Ты не мажся пiд 05 блок, давно читаемо що по твоiм словам то фуфло в 82:)


ниче не понял, расшифруй.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#88 Zir

Zir

    Член Клуба


  • Пользователи
  • 4 182 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-січень 11
  • Авто:Ваз 2105

Відправлено 04 січень 2016 - 17:37

Emissions, Та чи ты не кричал что 05 блок точить в 82--это фуфло даже под стоковый вал 66? С поршнями 21083 просто--сток с пониженной степенью под 80-й бензин? Ну ладно, то *минимальный* вариант, хочется спросить--ну ТАК ШО, 05 Блок Человек расточил веселее:) Стенки не стали бочкой, Человек грамотно построил Двигатель. ШО!? Все по честному...:bn: 05 блок не самый плохой блок:)
....

#89 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 17:48

забув сказати що степінь стиску в мене була 10.7 і він не здувся)))

#90 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 04 січень 2016 - 18:50

Emissions, Та чи ты не кричал что 05 блок точить в 82--это фуфло даже под стоковый вал 66? С поршнями 21083 просто--сток с пониженной степенью под 80-й бензин? Ну ладно, то *минимальный* вариант, хочется спросить--ну ТАК ШО, 05 Блок Человек расточил веселее:) Стенки не стали бочкой, Человек грамотно построил Двигатель. ШО!? Все по честному...:bn: 05 блок не самый плохой блок:)


лично я сторонник точить в 82, эт очисто на удачу, повезет не повезет, вот товарищу повезло и все тип топ, и надеюсь отслужит еще долго)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#91 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 19:26

лично я сторонник точить в 82, эт очисто на удачу, повезет не повезет, вот товарищу повезло и все тип топ, и надеюсь отслужит еще долго)


Ну ще двоє моїх знайомих їздять на 82х поршнях і проблем наразі немає) і зараз якраз збираю 1.6 в 11му блоці) ще один момнет якщо планується висока степінь стиску то обоаязково шліфанути плоскість блоку! Інакше через тис так 10 компресія завітає до тосолу)))

#92 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 04 січень 2016 - 19:30

ну це ясно, у мене СЖ десь 10 повиннаа виходити) блок правда не шліфував.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#93 ~@roma@~

~@roma@~

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 116 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-липень 12

Відправлено 04 січень 2016 - 19:55

я з тим не ризикую,не хочу потім проблем...




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика