Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Регулировка Клапанов


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 057 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-вересень 11
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Відправлено 30 листопад 2017 - 21:21


если голова не пиляная и цепь не ушатаная то разрезная шестерня ненужна..

 

Распространенное заблуждение.

 

Такой совет можно дать тому , кто юзает ПП. При прочих равных условиях , ремень вытягивается меньше , чем цепь.

 

Цепь , за 100 тык пробега , вытягивается и дает несовпадение по меткам до семи градусов , а это больше чем пол зуба.


Крым наш # Крыш нам

#22 Dmitro

Dmitro

    Прохожий


  • Пользователи
  • 126 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-вересень 15
  • Авто:2106i

Відправлено 30 листопад 2017 - 23:07


Сергей72 писал фазы у всех ДВС (бензиновых) одинаковы ? Це залежить від будови вихлопної системи - є резонатор, чи нема і на які оберти налаштовано.

Нет конечно. Исключительно от геометрических параметров распредвала.


сама настройка касается абсолютно любого бензинового двс .понятие перекрытие подразумевает что поршень стоит строго в вмт а оба клапана открыты на одинаковое растояние .

Если упрощенно, то да

Если не упрощенно-например, на 16 клапанных двухвальных моторах часто ставят разную величину открытия вп и вып клапанов в вмт коленвала, все от настроек системы в целом зависит и от результата, который хотят получить



#23 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 30 листопад 2017 - 23:28


Нет конечно. Исключительно от геометрических параметров распредвала.
А для чого це перекриття роблять?

#24 Dmitro

Dmitro

    Прохожий


  • Пользователи
  • 126 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-вересень 15
  • Авто:2106i

Відправлено 01 грудень 2017 - 00:10

для продувки цилиндра



#25 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 01 грудень 2017 - 08:23


для продувки цилиндра
Вірно. А продувку що робить? Надлишковий тиск в карбюраторі, чи зворотня хвиля розрідження з вихлопного колектора? Якщо не буде резонатора і глушника, буде та зворотня хвиля?

#26 Dmitro

Dmitro

    Прохожий


  • Пользователи
  • 126 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-вересень 15
  • Авто:2106i

Відправлено 01 грудень 2017 - 11:33


Вірно. А продувку що робить? Надлишковий тиск в карбюраторі, чи зворотня хвиля розрідження з вихлопного колектора? Якщо не буде резонатора і глушника, буде та зворотня хвиля?

Дак правильно, но путаешь причину и следствие. Фаза двигателя и перекрытие определяются исключительно геометрией распредвала, а впоследствии под распредвал подбирается выхлоп, чтобы добиться резонанса на определенных оборотах мотора



#27 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 01 грудень 2017 - 18:55


а впоследствии под распредвал подбирается выхлоп,
Або під вихлоп точать вал.  :multi:

В мотоциклах взагалі - продувають через дири у поршнях. А без глушника їхати не хоче.



#28 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 грудень 2017 - 20:52

 


для продувки цилиндра
Вірно. А продувку що робить? Надлишковий тиск в карбюраторі, чи зворотня хвиля розрідження з вихлопного колектора? Якщо не буде резонатора і глушника, буде та зворотня хвиля?

 

а разве обратная волна не для подпора смеси?


 


а впоследствии под распредвал подбирается выхлоп,
Або під вихлоп точать вал.  :multi:

В мотоциклах взагалі - продувають через дири у поршнях. А без глушника їхати не хоче.

 

в том случае если есть лепестковый клапан на впуске.  А так обычно поршень без тех дыр.


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#29 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 01 грудень 2017 - 20:58


а разве обратная волна не для подпора смеси?
Я мав на увазі хвилю з пониженим тиском, яка висмоктує з камери залишки продуктів згорання і починає засмоктувати паливо, коли вже відкрився впускний клапан.

#30 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 грудень 2017 - 21:29

 


а разве обратная волна не для подпора смеси?
Я мав на увазі хвилю з пониженим тиском, яка висмоктує з камери залишки продуктів згорання і починає засмоктувати паливо, коли вже відкрився впускний клапан.

 

Имхо волна разрежения не может быть обратной (не правильное выражение). Фронт разрежения.


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#31 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 01 грудень 2017 - 21:45


Имхо волна разрежения не может быть обратной (не правильное выражение). Фронт разрежения.
Не буду вдаватися в мовну полеміку - всі вже зрозуміли про що йдеться. Кому потрібна істина в остаточному вигляді - зв'яжіться з пані Фаріон - вона безапеляційно розповість - що і як.

#32 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 грудень 2017 - 22:08

Имхо волна разрежения не может быть обратной (не правильное выражение). Фронт разрежения.

Не буду вдаватися в мовну полеміку - всі вже зрозуміли про що йдеться. Кому потрібна істина в остаточному вигляді - зв'яжіться з пані Фаріон - вона безапеляційно розповість - що і як.
добре, шановний.
Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика