.
Ккд Та Інші Проблеми Економічності Автомобіля
#2
Відправлено 04 червень 2020 - 18:01
Пропоную тут обговорювати актуальні проблеми економічності експлуатації ТЗ.
Прохання до модераторів - перенесіть сюди повідомлення з інших тем.
У мене є тільки один вид економії палива, класна зарплата, а не, розкішний прибуток.
Певна річ ліпше авто на газу із ступеню стискання 1*14 і двигуном не менше 1500 куб см. з турбіною...
#3
Відправлено 04 червень 2020 - 19:11
У меня пока не дула турбина был расход 13-14 газа по городу. После замены турбины первый баллон кончился с расходом 19,1 л/100км по городу. Ну да, радовался динамике, газовал.
з турбіною...
Заправил следующий баллон и он кончился с расходом 16,5 при довольно спокойной езде.
Так что турбина не панацея, если она вдула больше воздуха то и топлива пропорционально пошло больше.
Пы.Сы. напомню - машина Passat B5 1.8t АКПП
#5
Відправлено 04 червень 2020 - 21:34
У меня пока не дула турбина был расход 13-14 газа по городу. После замены турбины первый баллон кончился с расходом 19,1 л/100км по городу. Ну да, радовался динамике, газовал.
з турбіною...Заправил следующий баллон и он кончился с расходом 16,5 при довольно спокойной езде.
Так что турбина не панацея, если она вдула больше воздуха то и топлива пропорционально пошло больше.
Пы.Сы. напомню - машина Passat B5 1.8t АКПП
Мав на увазі зміни в моторі ведуть до змін в трансмісії. Або без змін в трансмісії вийшов вуличній спортивний боєць, турбований.
Для газу потрібна збільшена С.С. зразу підміниться ККД. таке саме зробити для спиртового палива-бензину, отримаємо економію.
#6
Відправлено 05 червень 2020 - 15:38
Для газу потрібна збільшена С.С.
1.Мне вот интерестно почему все в одно горло орут,шо для газла нужна повышенная сж,из каких таких расчетов это-такое мышление ?
2.Или вопрос по другому - почему на поршнях Зил 130 -ть под Гбо на днищах сделаны лужи (копия как на поршнях 21011) ? Хотя заводские поршня 130-го под бензин идут с ровным днищем.
Ото такие пироги.
#8
Відправлено 05 червень 2020 - 16:11
Не обов'язково "нужна", а допустима - щоб досягти кращої ефективності.
Оно и на бензине КПД двигуна напрямую зависит от СЖ.
Або без змін в трансмісії
Вряд ли - имхо даже на 1,6 класегоблоке без тюнинга при замене семёрочной пятиступки на R1 получим прирост КПД в целом.
- VETERAN подобається це
#9
Відправлено 05 червень 2020 - 17:18
Для газу потрібна збільшена С.С.
1.Мне вот интерестно почему все в одно горло орут,шо для газла нужна повышенная сж,из каких таких расчетов это-такое мышление ?
2.Или вопрос по другому - почему на поршнях Зил 130 -ть под Гбо на днищах сделаны лужи (копия как на поршнях 21011) ? Хотя заводские поршня 130-го под бензин идут с ровным днищем.
Ото такие пироги.
потому что у газа октановое число больше, а как мы знаем у автомобилей под 95й бензин больше СЖ, поэтому и увеливают эту СЖ для лучшего сгорания топлива
- БАККАРА подобається це
— БОЛЕЛЬЩИКИ? Я ДУМАЛ ЭТО ДЕРЕВЬЯ!
(С) Вальтер Рёрль
#10
Відправлено 05 червень 2020 - 17:43
Не обов'язково "нужна", а допустима - щоб досягти кращої ефективності.
Оно и на бензине КПД двигуна напрямую зависит от СЖ.Або без змін в трансмісії
Вряд ли - имхо даже на 1,6 класегоблоке без тюнинга при замене семёрочной пятиступки на R1 получим прирост КПД в целом.
Це важливо!!! Ми говоримо про двигун, про ККД двигуна. Якщо не змінити ряд у трансмісії то змінений ККД двигуна просто зробить вашу машину (спортивною) golden88 не сподобалось. Маю на увазі розхід пального. Чи сподобалось))).
#11
Відправлено 05 червень 2020 - 17:55
Для газу потрібна збільшена С.С.
1.Мне вот интерестно почему все в одно горло орут,шо для газла нужна повышенная сж,из каких таких расчетов это-такое мышление ?
2.Или вопрос по другому - почему на поршнях Зил 130 -ть под Гбо на днищах сделаны лужи (копия как на поршнях 21011) ? Хотя заводские поршня 130-го под бензин идут с ровным днищем.
Ото такие пироги.
потому что у газа октановое число больше, а как мы знаем у автомобилей под 95й бензин больше СЖ, поэтому и увеливают эту СЖ для лучшего сгорания топлива
Я не можу відповідати за тих хто таке робить бо не зовсім не в курсі інших змін в двигуні ЗИЛ-130. але якщо вони понизили СС. через те що мотор перейшов на газ то яка ж там вона тепер...жми сюда
#12
Відправлено 05 червень 2020 - 18:00
Для газу потрібна збільшена С.С.
1.Мне вот интерестно почему все в одно горло орут,шо для газла нужна повышенная сж,из каких таких расчетов это-такое мышление ?
2.Или вопрос по другому - почему на поршнях Зил 130 -ть под Гбо на днищах сделаны лужи (копия как на поршнях 21011) ? Хотя заводские поршня 130-го под бензин идут с ровным днищем.
Ото такие пироги.
потому что у газа октановое число больше, а как мы знаем у автомобилей под 95й бензин больше СЖ, поэтому и увеливают эту СЖ для лучшего сгорания топлива
Так чим вище октанове число бензину(палива) тим довше розгорається суміш в циліндрах. Для того що би змусити горіти скорше змінюють СС.
#13
Відправлено 05 червень 2020 - 18:11
Ступінь стиску двигуна внутрішнього згоряння
Для газу потрібна збільшена С.С.
1.Мне вот интерестно почему все в одно горло орут,шо для газла нужна повышенная сж,из каких таких расчетов это-такое мышление ?
2.Или вопрос по другому - почему на поршнях Зил 130 -ть под Гбо на днищах сделаны лужи (копия как на поршнях 21011) ? Хотя заводские поршня 130-го под бензин идут с ровным днищем.
Ото такие пироги.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів