Стала идти рывками на 2000 об и 4 передаче. Иногда и на других.

Где В Киеве На Правом Берегу Могут Настроить Карб Озон?
#5
Відправлено 12 травень 2022 - 21:30
Ghost in shell, спробуй клапана відрегулювати. Може зазор замалий.
Перевір бігунок і кришку трамблера.
#7
Відправлено 13 травень 2022 - 11:18
Ghost in shell, один нещільний клапан зворотнім пропуском збиває роботу цілого двигуна.
#8
Відправлено 13 травень 2022 - 14:04
Ghost in shell, один нещільний клапан зворотнім пропуском збиває роботу цілого двигуна.
А как проверить без розборки,які признаки?
#9
Відправлено 13 травень 2022 - 14:17
А как проверить без розборки,які признаки?
Найчастіше проявляється при повному газі на середніх обертах. У екстремальних випадках - хлопок в карб, коли різко відкриваєш заслонки з ХХ.
Подібно проявляються проблеми із зазором контактів переривача, неконтакт у роз'ємі датчика холла, чи початок здихання ДПКВ.
Найшвидше перевірити - поміряти компресію, чи відрегулювати зазори клапанів.
Але є різні провали - наприклад провал потужності, при відкриття другої камери у карбі - там свої причини. Різниця з попереднім - тяга відновлюється після відкриття дросельної заслонки, а з клапаном - триває довше.
- optimus prime подобається це
#10
Відправлено 13 травень 2022 - 19:13
На правом берегу хз
а вот в данный момент мужичок на славуте стоит возле дарницкого моста, с вывеской, вижу бывает даже очередь машин, видимо толковый мужик
примерно вот здесь https://goo.gl/maps/8Xoyh4NhifhxN55m7
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#11
Відправлено 14 травень 2022 - 14:40
А как проверить без розборки,які признаки?Найчастіше проявляється при повному газі на середніх обертах. У екстремальних випадках - хлопок в карб, коли різко відкриваєш заслонки з ХХ.
Подібно проявляються проблеми із зазором контактів переривача, неконтакт у роз'ємі датчика холла, чи початок здихання ДПКВ.
Найшвидше перевірити - поміряти компресію, чи відрегулювати зазори клапанів.
Але є різні провали - наприклад провал потужності, при відкриття другої камери у карбі - там свої причини. Різниця з попереднім - тяга відновлюється після відкриття дросельної заслонки, а з клапаном - триває довше.
Так,дякую за інформацію.Є в мене таке, знімаю клапанну кришку а там зазора теплового нема, куда він тікае ,ХЗ, раза два в рік підлаштовую , з моїми пробігами хватае
#15
Відправлено 03 травень 2023 - 17:56
Машина стояла с осени.
На той неделе из сапуна карб и крайние свечи залило маслом. Пришлось самому мыть-продувать.
Был у мастера на Виноградаре.
Во втором цилиндре компрессия 5 атм, надо менять прокладку под коллекторами. Второй цилиндр вообще не работал, запустили.
После выходных механик займется прокладкой и клапанами по втором.
Сегодня заглохла на подъеме при переходе на ХХ. Вроде заводится и глохнет. Минут 40 возился... Что было - ХЗ...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів