как поменять поперечину в передней подвеске?
#1
Відправлено 06 квітень 2007 - 11:26
Кто то что то может сказать по этому поводу сказать, а то нужно поменять и не знаю куда ехать, на СТО или к сварщику?
Всем заранее спасибо
My car iz VAZ-21063=>21099i
#2
Відправлено 06 квітень 2007 - 12:01
Как поменять поперечину к которой крепится нижний рычаг передней подвески. В книге написано, что она крепится к ланжерону, а как именно? Сваркой или прикручивается?
Кто то что то может сказать по этому поводу сказать, а то нужно поменять и не знаю куда ехать, на СТО или к сварщику?
Ты имеешь ввиду стабилизатор? Если да то он прикручивается, к тому же в местах соединения стоят резиновые прокладки , а если та ось на которой весит рычаг (на сайлентах), то она тоже крепится болтами + прокладки для выставления развал-схождения
#3
Відправлено 06 квітень 2007 - 12:07
вот развиваем мысль дальше. Ось крепится как раз к этой поперечине болтами, а вот она в свою очередь к ланжерону. Вот меня и интересует способ крепления к ланжеронуТы имеешь ввиду стабилизатор? Если да то он прикручивается, к тому же в местах соединения стоят резиновые прокладки , а если та ось на которой весит рычаг (на сайлентах), то она тоже крепится болтами + прокладки для выставления развал-схождения
My car iz VAZ-21063=>21099i
#9
Відправлено 07 квітень 2007 - 10:25
Запоминай последовательность: поддамкратить обе стороны,снять колёса,открутить подушки двига,выбить нижние шаровые,одеть на пружины съёмники,ослабить гайки сайлентблоков,открутить и снять аммортизаторы,приподнять двиг(если работаешь в яме,используй штатный домкрат,перевёрнутый вверх ногами,упёртйй в доску,поперёк ямы),открутить четыре гайки снизу балки и 2 анкерных болта-поперёк(предварительно всё залей WD,вынимай балку вниз!
#10
Відправлено 28 вересень 2008 - 10:22
#17
Відправлено 05 квітень 2010 - 18:04
Вобщем сейчас в раздумьях, как разобрать всю переднюю подвеску наименьшей кровью, может у когото есть подробный мануал или кто хитростями поедлитя, буду очень благодарен!
#18
Відправлено 05 квітень 2010 - 18:58
2. Відкручуєш подушки двигуна від балки (знизу в балці є отвір для торцового ключа).
3. Знімаєш передні амотртизатори і стабілізатор (від важелів).
4. Знімаєш всі захисти знизу і припіднімаєш двигун.(можна припідняти кузов і підкласти щось під картер (не під балку).
5. Від крила до крила ложиш дошку, або щось підходяще, щоб не момняти крила і прив'язуєш до цього двигун. Можна зачепити лебідкою і припідняти двигун таким способом.
6. Піднімаєш кузов, відкручуєш колеса, переконуєшся, що пружини вільно лежать на нижніх важелях.
Відкручуєш по дві гайки кріплення важелів до балки. З допомогою монтіровки рівномірно стягуєш важелі з болтів. Звертаєш увагу, щоб вісь важеля не поверталась і не злизувала різьбу. Це буде тривалий процес - прикипає серйозно.
7. Відкручуєш по дві гайки з кожного боку і по одному болту (проходить через лонжерон) і виймаєш балку.
Тепер треба все гарно почистити і переконатись в наявності тріщин в лонжеронах біля болтів кріплення балки знизу. Бажано відразу вварити по два відрізки труби через лонжерон і пропускати болти наскрізь.
8. Оглянь нову балку і, навіть якщо все ОК, бажано приварити знизу до неї стальну полосу, товщиною не менше 5мм і обварити місця точкової зварки біля болтів важелів. Це краще зробити наперед.
9. Тепер перевертаєш листок вверх ногами і збираєш все в зворотньому порядку.
Між балкою і лонжеронами можливо прийдеться вставити дистанційні металеві прокладки - якщо там буде хоч мінімальний зазор. Інакше болти стягнуть лонжерони і ті з часом потріщать.
Катер рульового не має до цього ніякого відношення - тому його можна не знімати. Хіба би дуже хотілось.
Можливі труднощі - точно будуть - прокручується болт кріплення важеля (забиваю кінець викрутки між шляпкою болта(квадратною) і балкою; прокручується болт кріплення балки (краще до цього не допускати - наперед чистити, мазати, проходити плашкою).
Попутно бажано замінити сайлентблоки, провірити і змазати шарові опори і все, що проявиться.
Все - марш на геометрію.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів