Бітумна мастіка
Автор
Вовчик
, тра 10 2010 20:59
13 replies to this topic
#1
Відправлено 10 травень 2010 - 20:59
Всім привіт. Погрунтував знутрі кузов. Хочу тепер бітумною мастікою замазати. Розпочав з багажника (майже закінчив). Власне питання: скільки мастіки я повинен вмазати в САЛОН ? 2 кг хвате? Чому я питаю: я на багажник витратив приблизно трохи менше 1 літра. (ну звісно розбавляв бензином). Після 10 разу перечитування статей по таким питанням, я роблю висновок, що я дуже тонко мажу. Отже - скільки кілограмів в салон запхати? І щоб не плодити зайвих тем: ковролін клеїти прямо на мастіку, чи просто ложити?
Я всё таки приведу в порядочек мою копеечку...
#2
Відправлено 10 травень 2010 - 21:17
1. Мастики у меня ушло неполная большая высокая банка. хз сколько там, салон и днище. Берешь кисточку и мажешь, бензом необязательно разбавлять, начинай с моторного щита, передние корыта, туннель и дальше. Должно хватить.
2. Ковролин клади когда мастика высохнет. Иначе, если надо будет просушить - запаришься отдирать.
ЗЫ. Я еще сверху мастики (когда высохла) наклеил пенополиэтилен. Как шумка он фигня, но держит тепло влагу на себе удерживает, не давая ей стечь на мастику.
2. Ковролин клади когда мастика высохнет. Иначе, если надо будет просушить - запаришься отдирать.
ЗЫ. Я еще сверху мастики (когда высохла) наклеил пенополиэтилен. Как шумка он фигня, но держит тепло влагу на себе удерживает, не давая ей стечь на мастику.
Пошли всех в жопу и жми на газ!
Ты - круче Шумахера, у тебя - ВАЗ! ( уже нет)
Ты - круче Шумахера, у тебя - ВАЗ! ( уже нет)
#4
Відправлено 10 травень 2010 - 21:30
ковролін клеїти прямо на мастіку, чи просто ложити?
себе вымазал днище (внутри) сначала грунтом, потом корабельным суриком (днище катеров вскрывают) после высфхания - мастикой с резиной от "Велкор" 2 раза, после полного высыхания положил шумку стандартную, а на нее ковролин)) всё натянул порогами с саморезами))
Ничто так не обесценивает свою машину, как новая машина соседа...)
#6
Відправлено 10 травень 2010 - 21:38
Мужики, я зрозумів, що туди пів відра треба... Ок. Йдемо далі. От зараз зупинився: мені спочатку мастіку вмазати, потім задувати дірки маслом з салом, чи потім після змащеня мастікою?. Справа в тім, що я сам буду задувати підручними засобами - (вже спробував), я воно по дну трохи ляпається і розливається. Потім мастіка в тих місцях погано прилипне? Так? Як ви робили?
Я всё таки приведу в порядочек мою копеечку...
#7
Відправлено 10 травень 2010 - 21:43
вымазал днище, высохло за пару дней...потом поставил машину на опорные триноги снял все 4 колеса...и задувал полости, все гуд....Як ви робили?
Сегодня подкручивал глушитель, тобиж был на яме...осматривал днище.."а хоть бы где отпало"...
Ничто так не обесценивает свою машину, как новая машина соседа...)
#9
Відправлено 11 травень 2010 - 19:17
Добавлено через 3 минуты
До речі, хочу спросити у вельмишановних спеціалістів, чи можна додати масло до мастіки? (Я наприклад коли дім підмазую смолою, родичам, то крім бензину додаю відпрацьоване масло, щоб мастіка була м'якшою так би мовити і вона не репається)
Добавлено через 23 минуты
maxisdark, в кастрюлі довожу до кипіння: нігрол+моторне масло+мовілю трохи+пушсало. Велосипедний ручний насос: зрізаю зі шлангочки гайку, що до золотніка кріпиться. За бажанням і за обставинами можна прікріпити ще одну шлангочку прозору -біля 40 см. Всмоктую з катрюлі варево, і інтенсивно вдуваю в порожнини. Потім ще раза 2-3 прокачую - масло вилітає розпилюючись. Отак вже задув порожнину в коробці, на яку спирається диван, порожнини в багажнику отам де крила змикаються з корпусом - туди навіть щітка не достане. (там я надівав іншу шлангочку - зовсім коротеньку -4-5 см. І дув наче зі шприця. Масло обов'язково майже кипить ! Надівай рукавиці потовше бо насос гаряченний. (я додава багатенько пушсала, тому треба щоб майже кипіло - бо застигає швидко!). Кастрюлю став на електроплитку поруч, щоб не бігав з насосом. Для прикладу - я дув знизу в передню стійку, то масло вилітало під кришею. Я розумію що спосіб кустарний, може і якісь місця залишаться голі, але купити компресор і пульвік я не потягну . Тому отак і викручуюсь.
До речі, хочу спросити у вельмишановних спеціалістів, чи можна додати масло до мастіки? (Я наприклад коли дім підмазую смолою, родичам, то крім бензину додаю відпрацьоване масло, щоб мастіка була м'якшою так би мовити і вона не репається)
Добавлено через 23 минуты
maxisdark, в кастрюлі довожу до кипіння: нігрол+моторне масло+мовілю трохи+пушсало. Велосипедний ручний насос: зрізаю зі шлангочки гайку, що до золотніка кріпиться. За бажанням і за обставинами можна прікріпити ще одну шлангочку прозору -біля 40 см. Всмоктую з катрюлі варево, і інтенсивно вдуваю в порожнини. Потім ще раза 2-3 прокачую - масло вилітає розпилюючись. Отак вже задув порожнину в коробці, на яку спирається диван, порожнини в багажнику отам де крила змикаються з корпусом - туди навіть щітка не достане. (там я надівав іншу шлангочку - зовсім коротеньку -4-5 см. І дув наче зі шприця. Масло обов'язково майже кипить ! Надівай рукавиці потовше бо насос гаряченний. (я додава багатенько пушсала, тому треба щоб майже кипіло - бо застигає швидко!). Кастрюлю став на електроплитку поруч, щоб не бігав з насосом. Для прикладу - я дув знизу в передню стійку, то масло вилітало під кришею. Я розумію що спосіб кустарний, може і якісь місця залишаться голі, але купити компресор і пульвік я не потягну . Тому отак і викручуюсь.
Я всё таки приведу в порядочек мою копеечку...
#14
Відправлено 12 травень 2010 - 22:23
newo, Мовіль дуже хороша річ (вона втікає в усі дірки), але так само швидко і змивається. По-друге для мене один мовіль це досить не бюджетно. Я планую витратити літрів 5 на задувку... мовіль у мене піде лише на такі порожнини як: кастрюлі фар, ребра капота та багажника, двері (крім нижньої частини). На нижню частину дверей навпаки до варева додам ще сала - щоб на жарі меньше витікало.
Я всё таки приведу в порядочек мою копеечку...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів