власне є авто. жорстків нивовські різані пружини, жорсткі амо, подвійний стаб, задній стаб, подвійні тяги, розпорка, всьо є. цікавить власне як можна підсилити конструкцію переднього подвійного стаба і зробити це так щоб не рвало резину!
всі повідомлення не по темі, або типу: "не страдай фігньою", "нах треба?", "краще нормальні пружини і амо" буду тупо ігнорувати, мене це не цікавить!
на мою думку, найкращий варіант був би просто грубший набагато стаб і то причому один навіть)))) але такого щастя нема)))
стандартна схема кріплення стаба на десяточних яйцях, мені здається, що вона просто не реалізовує повністю ефект подвійного стаба.
1)є варіант поліуритану, але це троха дорого, бо тре 6 втулок стаба, і 8 втулок на яйця. це вийде дуже дорого! питання настпне, чи дасть ефект, якщо поставити поліуритан тільки в ричати? тільки дві крайні втулки. бо я думаю шо воно трохи толку дасть, але не знаю точно
2)я вже знаю 3 машини, в яких другий стаб тримається не на яйцях, а на скобах з стандартними копійочними втулками. виглядає воно міцніше, але вже ці 3 машини на слаломі порвали купу резини, тому це тре якось теж тре вирішити
3) чи можна просто додатково до яєць, доставити ше таку ж пару яєць, або скоби? чи дасть ефект? але і чи не буде дерти резину як в другому варіанті?
4) а може по всій довжині тупо зварити намертво стаби:multi:
короче от-такото. хто шо думає?
якщо будуть питання типу "невже тобі мало жорсткості?" відповідаю зразу, тре помаксимуму зменшити крени авто!
Повідомлення відредагував slim_painter: 19 травень 2010 - 14:37