Автоваз разрешил установку 14 колес на жигули.
Даже гдетто бумагу с ихним распоряжением встречал
Ссылку или фото давай.
АвтоВАЗ разрешил в руководствах к ВАЗ 2113-2115 Самара 2 ставить 14" колесаПЛЮС-МИНУС ДЮЙМ МАЛЕНЬКАЯ ШИННАЯ РЕВОЛЮЦИЯСвежее издание "руководств" ВАЗа в этом смысле весьма примечательно: владельцам "Нивы" и "самар" разрешили использовать прежде "незаконные" колеса.
Таким образом, устная информация специалистов завода, которой мы располагали, нашла подтверждение в официальном издании: для автомобилей семейства "Нива", включая удлиненные версии и "Надежду", среди допустимых названы 15-дюймовые шины, а на все "самары", включая
VAZ 2115 и 2114, можно устанавливать 14-дюймовые колеса. Только не надо забывать, что индексы скорости и грузоподъемности - величины не менее важные, чем ширина покрышки и вылет колеса, так что рекомендации завода стоит выполнять в полной мере (см. таблицу).
Теперь, если дотошный инспектор не захочет выдать вам талончик ТО из-за "неправильных" колес, предъявите ему новое "Руководство по эксплуатации", раздел "Уход за шинами".
Этот бумажный аргумент не слабее железного!
http://www.zr.ru/articles/36531 ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ 31. ТЕХНІЧНИЙ СТАН ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ
31.1. Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання
повинні відповідати вимогам стандартів, що стосуються безпеки
дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також
правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників
та іншої нормативно-технічної документації.
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно
із законодавством:
31.4.5. Колеса і шини:
а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з
дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту
малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з
дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів -
2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм.
Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка
протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;
б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що
оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування
протектора і боковини;
в) шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу; г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні
шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і
неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини
різних моделей з різними малюнками протектора для легкових
автомобілів, різними типами малюнків протектора - для вантажних
автомобілів;
ґ) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні
шини, а на іншу (інші) - діагональні;
д) на передній осі автобуса, який виконує міжміські
перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на
інших осях - шини, відновлені за другим класом ремонту;
е) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім
автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини,
відновлені за другим класом ремонту;
є) відсутній болт (гайка) кріплення або є тріщини диска і
ободів коліс;
http://zakon.rada.go... P.S и давайте не называть диаметр "радиусом", ведь буква
R в размере покрышки означает
Radial - радиальная конструкция покрышки. Сейчас почти все легковые покрышки радиальные, хотя первые шины на ВАЗ 2101 были диагональными
И-151 (
http://kama-center.r...cription/29.php) и легендарные "москвичевские"
М-145 Простор (
http://kama-center.r...cription/30.php)(на АвтоВАЗе их еще на ВАЗ 2102 ставили). В ПДД тоже есть упоминания про радиальные и диагональные шины (пункты г и ґ).