Окупність ГБО (пропан-бутан) на класиці – 12,5 тис.км.
#1
Відправлено 29 червень 2010 - 12:23
Запрати які ми маємо понести:
- Встановлення самого ГБО – 2800 грн.,
- Оформлення у МРЕО – 800 грн.,
- Ваш час на ці процедури - безцінний .
Всього 3600 грн. (не рахую ТО (заміна фільтра і т.д.) по газу в майбутньому, бо фільтр коштує 20-30грн (можна замінити самому), газолін в редукторі також не важко зливати).
Порахуємо час, за який відіб’ється ця сума.
Ціна 1л. бензину А-95 – 7,7 грн.,
Ціна 1л. пропан-бутан – 3,5 грн.
Витрата на 100км:
- бензину – 8л,
- газу – 9,4 л. (більше на15-20% від бензину).
Витрати на 1 тис.км.
- на бензині: 1000км*8л/100км*7,7грн/л = 616 грн.,
- на газу: 1000км*9,4л/100км*3,5рн/л = 329 грн.
Економія на 1 тис.км = 287 грн,
Відповідно, щоб заощадити 3600 грн. необхідно проїхати 12,5 тис.км.
Можна ще подивитися калькулятори окупності в неті. Наприклад http://gbo.com.ua/ukr/calculator.shtml, http://brcgasequipment.ua/calc.php, http://www.kostagas.com.ua/usefulinfo/calc.php
Тому, якщо Ви в рік проїжджаєте 10-15 тис. км. і не збираєтесь продавати авто декілька років, рекомендую ставити ГБО, щоб Вам не казали:
- про ціни на газ (на бензин також коливаються),
- запах в салоні (якщо нормально змонтовано, то газ не травить),
- втрату потужності (можна відрегулювати так, що буде краще тягнуть чим на бензині, але буде витрата більша. Запасу витрати 10-20% достатньо для компенсації тяги).
І ще для здешевлення установлення ГБО, а саме отримання документів, ГБО необхідно ставити тоді, коли Ви тільки купили авто і маєте тимчасовий техпаспорт (в деяких випадках дають постійний, в деяких тимчасовий), тоді не потрібно буде платити за його переоформлення. Звісно краще перепитати у своєму МРЕО, бо в кожному свої порядки.
Але можливість такого безкоштовного вписання ГБО в тех. паспорт існує.
Надіюсь комусь стане в пригоді.
З радістю відповім на питання.
#2
Відправлено 29 червень 2010 - 18:18
открыл для нас спецтему,то не поленюсь изложить свои тезисы.
В вышеизложеных расчетах все,что касается газа взято по наинизшей цене,все,что касается бенза-по максимуму.
Так называемые "калькуляторы" созданы установщиками газа,и не думаю,что кто-нибуть не понимает,в какую сторону они вертят сонце
У большинства клубней машины на "доверке",газ в техпаспорт не впишут,значит замена ТП,и скорее всего Госномеров.Все это через процедуру втеменного ТП,и красных номеров (сколько это стоит-знаете?)
Визит к эксперту тоже может плохо закончиться
При прохождении ТО нужна бдет отдельная справочка на ГБО (тоже не бесплатно)
И моя интуиция мне шепчет,что Vladymyr как раз и занимается установкой ГБО,и решил немного продвинуть продукт.Я точно не помню,что об этом говорят правила Клуба,модератор разберется!
А так темка может быть перспективной,как про прямотоки
#5
Відправлено 30 червень 2010 - 07:11
Прокоментую останні повідомлення:
- Ціна установки ГБО адекватна і коливається в межах 2700-3000 грн.,
- Оформлення у МРЕО коливається 500-1000грн. – почитайте форум, звичайно коли у Вас не пройдено ТО, радянські номера, або потрібно забашляти щоб дали довідку про справність авто – тоді інша справа, але це поодинокі випадки,
- На даний час ціна А-95 на Лукойлі 7,7 та ANP-7.45 грн.,
- На даний час заправляюсь газом по 3,4 грн.
- З витратою палива також начебто все в порядку.
Навіть якщо взяти самі максимальні ціни, то вийде окупність через 15 тис., але ніяк через 20-30тис.
Калькулятором на сайті можете не користуватися, якщо не довіряєте (розумієте), я Вам все розписав.
Для установки ГБО потрібно готуватися заздалегідь, щоб понести мінімум затрат (описано в першому повідомлені). А не купити авто і через рік ставити ГБО і платити гроші за новий техпаспорт. Зараз майже ніхто не продає авто по дорученню, навіть авто вартістю 4000 грн. хочуть переоформляти.
Довідка для проходження ТО ГБО видається установниками газу і вже закладена у вартість 2700-3000грн.
По поводу для чого це я роблю, я вже писав в темі http://www.vaz2101.org/showthread.php?p=660449#post660449. Цитата “Будуть запитання по газу - можете питати (я його не ставлю і нічого не продаю - просто хочу допомогти колегам).”
Вам краще платити вдвічі більше, чим довіряти людині.
Приємно дня!
#6
Відправлено 30 червень 2010 - 09:23
к тому же ТО для авто с газом в 2 раза дешевле, но нужно то на гбо. так что ТО выходит как для обычного авто
#7
Відправлено 30 червень 2010 - 12:37
Теоретически на равное количество км,расход газа (пропан-бутан),при всем рабочем комплекте,должна быть на 20% больше чем бензина...Считайте сами,за сколько возможно окупить.Но это при условии,что на карбюратор ставят газовый дозатор,а на бензиновый инжектор-газовый инжектор,соответственно.
#8
Відправлено 09 липень 2010 - 15:46
Логика простая. Есть у меня деньги на бензин-лью бензин. Нету денег - на газ тридцатка найдётся.
Недавно срочно пришлось прогнать 1000 км. Поверьте, на газу реально выгодней. Т.е мне разгон и динамика по трасе не интересовала-мне надо было доехать и доехать подешевле. Газовых заправок валом. Цены от 3.40 до 4.00. Качество бензина меня не интересует (он мне не нужен) как и качество газа (едет да и ладно).
В салоне не воняет. Раз в месяц беру банку с мыльной водой, кисточку и мажу все соединения. Ни разу нигде не пускало. Заодно поджимаю хомуты. Раз в год меняю фильтр.
#10
Відправлено 09 липень 2010 - 17:32
Выйдет немалая экономия на оборудовании.
Поначалу конечно жутковато ездить, а потом жадность побеждает страх.
#11
Відправлено 09 липень 2010 - 19:24
250 стоят сертификаты цены знаю последнии обзвонил пол Украины Сам интересовался,
а вот регистрация замена техпаспорта (или как мне ещё номеров+ТО) добавит штуцира 2-а
не меньше
#12
Відправлено 09 липень 2010 - 20:50
http://www.vaz2101.o...ead.php?t=14411
(примерно 150 у.е. - это, чтоб не ждать вообще, 20 мин и тех.паспорт в руках), единственное - это меняю воздушный фильтр через 2 тыщ., так я его и так часто менял. Вобщем, сплошной позитив!
#13
Відправлено 09 липень 2010 - 21:21
#14
Відправлено 10 липень 2010 - 05:28
P.s. Себе ставлю гбо на весь транспорт с начала века. Цены на бенз тогда были 1-70, на газ 1-30 (+-). Кроме того не было такой сети заправок, так что экономить на горючке не получалось. Просто попалась в руки машина из голландии с газом установленным, оценил все прелести. А перед тем как покататься с голландским гбо попал в аналогичную ситуацию, когда ехать надо, а "оно не едет". И до ближайшего сервиса, где знают что такое инжектор - 50 км. Так что смотреть на вещи нужно "ширше"
#15
Відправлено 10 липень 2010 - 09:39
Одна из моих прошлых машин была с ГБО,и я отлично знаю,что проблем с такой системой предостаточно.Одно приятно-нет нужды настраивать карб-лиш бы заслонки открывались
Да,ГБО-выгоднее,а вот на счет удобнее-вопрос спорный,например места в багажнике точно меньше,да и заправки не так густо,как бензиновые.
100%,что газ нужен тому,кто ездит много,и очень много.А если пробеги не большие,то и заморачиваться я б не стал.Да и моща на газу не та,15-20% менше.
#16
Відправлено 27 липень 2010 - 09:05
- ГБО встановлено з заводу (балон під запаску),
- пробіг авто 98 тис.км, із них 95 тис. на газу (обкатував пару тисяч на бензині),
- перша заміна газового фільтра на 75 тис., потім через 10тис.,
- газолін з редуктора зливати через 8-10тис.,
- свічки: заводські – 20тис., потім NGK через 30-40 тис.,
- замість запаски придбано докатку із ауді – так вирішено питання вільного місця в багажнику,
- фільтр повітряний – заміна через 10тис. (але при цьому бензиновий не так часто замінюється), якщо пізніше – росте витрата газу.
За весь час експлуатації ніяких надзвичайних проблем не виникало (тьфу-тьфу-тьфу).
Їздив в Одесу, Ялту – нормально їде навіть по дорогах Криму.
#17
Відправлено 04 листопад 2010 - 12:59
Повідомлення відредагував Sanya: 04 листопад 2010 - 13:04
#18
Відправлено 04 листопад 2010 - 19:17
#19
Відправлено 04 листопад 2010 - 19:41
#20
Відправлено 05 листопад 2010 - 10:13
Правда зимой без бенза никак. Заводиться и греться нужно именно на бензе иначе газовому редуктору каюк.
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів