Так спробуй. Я спочатку ставив передні циліндри 2108 а вже потім ВУТ
2108 ВУТ на кассику
#241
Відправлено 27 березень 2018 - 15:30
#243
Відправлено 04 квітень 2018 - 07:49
Вчора поміняв ВУТ, ще раз прокачав- результату 0( педаль накачується, а коли заведу - падає вниз. Поміняв ремкомплект ГТЦ - таке саме. Компресором повидував всю рідину з трубок і запустив нову, прокачав, шось стало проявлятися,педаль нормальна,але перед тим трошки підкрутив шток ВуТа. Передні супорта(2108) чуть підторможені,а коли їхати і різко нажати на педаль - задні йдуть юзом,а перед хочби шо. Міняти ше новий ГТЦ?
#244
Відправлено 04 квітень 2018 - 07:54
Може мозок жуе регулятор заднього кнонтуру? Він же - "КОЛДУН"
Ти контуру на РЦС не переплутав? Хоча там же діагональна система.
#245
Відправлено 04 квітень 2018 - 08:24
До того ніхто ніколи його не чіпав.Контури не переплутав, перші виходи на перед,а дальні - один заглушений а один на зад. Як стояли рідні супорта - все працювало чудово, а потім почали клинити, стравлював повітря з ВУТ і їхав дальше.
Він же - "КОЛДУН" Ти контуру на РЦС не переплутав? Хоча там же діагональна система.
#246
Відправлено 04 квітень 2018 - 09:00
Я когда ставил 08 ВУТ и ГТЦ - не было нормального хода между педалью и ВУТ. То-есть шток уже немного был нажат , хотя педаль полностью опущена. Сделал больше ход штока путем откручивания упорной гайки на педали- педаль стала чуть выше- появился больше ход.
#249
Відправлено 06 квітень 2018 - 19:31
А як можна провірити чи нема де підсосу повітря?мильним розчином?
Дымом можно и как бы нужно
* *
- Arsex подобається це
#250
Відправлено 06 квітень 2018 - 20:19
А як можна провірити чи нема де підсосу повітря?мильним розчином?
Дымом можно и как бы нужно
* *
а это как?
https://www.drive2.r...58684027734013/
#253
Відправлено 06 квітень 2018 - 21:38
Ай на не! И приятно и по делу использованный косяк
Или намек на то что бы позвать вейпера?
#254
Відправлено 06 квітень 2018 - 21:43
Piston_013, Ну бухают же ж в гаражах. Только бухалово криво выходит, а тут мож озарение придет.
- Piston_013 подобається це
#255
Відправлено 20 квітень 2018 - 13:27
Я когда ставил 08 ВУТ и ГТЦ - не было нормального хода между педалью и ВУТ. То-есть шток уже немного был нажат , хотя педаль полностью опущена. Сделал больше ход штока путем откручивания упорной гайки на педали- педаль стала чуть выше- появился больше ход.
а якшо педаль відразу трошки нажата, то може повітря підбирати? Викинув "колдун", але він робочий. Коли мотор не заведений педаль робиться тверда. Тільки заведу падає вниз. Тормоз є,але не такий як має бути. Шо ше придумати не знаю...(((
#256
Відправлено 20 квітень 2018 - 18:00
а якшо педаль відразу трошки нажата, то може повітря підбирати? Викинув "колдун", але він робочий. Коли мотор не заведений педаль робиться тверда. Тільки заведу падає вниз. Тормоз є,але не такий як має бути. Шо ше придумати не знаю...(((
ки на педали- педаль стала чуть выше- появился больше ход.
Скорее всего у тебя нажата педаль тормоза - неправильно отрегулирована педаль (регулируется выключателем стопов - "лягушкой" или неправильно соединены ВУТ с педалью)
"Колдун" желательно вернуть назад, желательно новый и отрегулировать.
- VETALZZZ подобається це
#257
Відправлено 20 квітень 2018 - 23:27
а якшо педаль відразу трошки нажата, то може повітря підбирати? Викинув "колдун", але він робочий. Коли мотор не заведений педаль робиться тверда. Тільки заведу падає вниз. Тормоз є,але не такий як має бути. Шо ше придумати не знаю...(((
ки на педали- педаль стала чуть выше- появился больше ход.
Скорее всего у тебя нажата педаль тормоза - неправильно отрегулирована педаль (регулируется выключателем стопов - "лягушкой" или неправильно соединены ВУТ с педалью)
"Колдун" желательно вернуть назад, желательно новый и отрегулировать.
Добрався до "колдуна" а він робить як новий)))після 34 років служби)
#258
Відправлено 21 квітень 2018 - 07:09
Добрався до "колдуна" а він робить як новий)))після 34 років служби)
Обычно когда снимают любой элемент гидравлической системы тормозов или выключения сцепления не сильно заботится о герметичном закрытии всех отверстий в цилиндре/"колдуне" и полежав с открытыми отверстиями оставшаяся тормозная жидкость притягивает к себе влагу из воздуха и внутри начинается коррозия, да и пыль часто попадает.
- Arsex подобається це
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів