кто какую максимальную скорость разгонял на ваз
#41
Відправлено 25 жовтень 2010 - 20:41
Калібрували ГАЙці - виписали протокол на 176км/год. Завжди вони приписують! Я просив дати мені копію протоколу, щоб мати доказ - не дали. Правда і штраф мені не прийшов.
Добавлено через 2 минуты
Тепер я регулярно звіряюсь з радарами в Польщі - деякі показують реальну швидкість і блимають, поки не скинеш до дозволеної.
#44
Відправлено 25 жовтень 2010 - 21:08
Было это ещё до поварки в 2006-м году зимой.
Доработки:
водительский полик вываливался, вместо пассажирского фанерка лежала,
в арках задних была сделана коррозией сквозная вентиляция
погнутая моторная балка
отвалившиеся реактивные тяги
карб Солекс 83
для облегчения половина проводки была выкинута, остался необходимый минимум
Адреналину было гораздо больше чем на Кватропорте 250 по Бориспольской
Повідомлення відредагував 2-ешник: 25 жовтень 2010 - 21:10
#46
Відправлено 25 жовтень 2010 - 21:22
#47
Відправлено 25 жовтень 2010 - 21:38
#48
Відправлено 25 жовтень 2010 - 21:49
#56
Відправлено 26 жовтень 2010 - 12:15
А чому всі звертають увагу тільки на мотор? Основне поле битви - ходова і трансмісія. Поміняли масло в коробці на рідше - вже є до 10% приросту, які з мотора витягнути ой як важко. А якщо ще вирівняти кардан і трохи перекачати колеса - взагалі БУМЕР!
А как же момент и мощность? Если двигатель не будет тянуть выше 5000?
Добавлено через 2 минуты
да уж,страшно на форум мустангов и корветов входить там наверное все 300км/час катают ,всё таки у них движки по мощней чем наши,чесное слово, вы когда за такие скорости пишите хоть сами верите что машина столько едит?
моя максималка - 160 км/час по спидометру не верю
Настоящий жигулист в жизни должен сделать 3 вещи - поварить кузов, откапиталить мотор и перебрать ходовую
#58
Відправлено 26 жовтень 2010 - 12:49
А как же момент и мощность? Если двигатель не будет тянуть выше 5000?
Я не мав на увазі дохлий двигун - просто нормальний. А момент і потужність на що тратиться? На власні втрати в автомобілі і на опір повітря. Я і пропоную зменшити втрати в автомобілі, що еквівалентно зростанню корисної потужності на виході. Ще й економити можна.
#60
Відправлено 26 жовтень 2010 - 17:40
Я стараюсь относиться к старшим по возросту с уважением,но 10% прироста от более жидкого масла в коробке-перенести не могу. Я на днях сменил в коробке и мосту смазки-вместо ТАД-17- J4 и J5 от ZIC.Где мои 10% ? Их нет,и небудет...А чому всі звертають увагу тільки на мотор? Основне поле битви - ходова і трансмісія. Поміняли масло в коробці на рідше - вже є до 10% приросту, які з мотора витягнути ой як важко. А якщо ще вирівняти кардан і трохи перекачати колеса - взагалі БУМЕР!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів