Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Дренадна трубка впускного колектора


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Vova BS

Vova BS

    Прохожий


  • Пользователи
  • 7 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-грудень 10

Відправлено 12 грудень 2010 - 17:46

Скажіть чи має в дренажну трубку впускного колектора смоктати повітря. Зображення В мене не стабільно працює на холостих і коли прогрівається. Коли закрию трубку пальцем все міняється в хорошу сторону - дуже гарно і рівно машина починає працювати. таке враженя, що десь підсмоктує повітря. Після їзди на великих оборотах холості підвищені, а коли постоїть 1-2хв то нормальні. Взагалі коли прогріється машина то третій циліндр якби не працює. Знімаю провід з свічки і нічого не змінюється. Коли різко газну то не труїть а працює на 4-ох циліндрах. Вже що тільки не робив. іскра є, компресія гарна, свічки міняв місцями не допомагає. Все нормалізується коли закрити дренажну трубку.

#2 Leusenok

Leusenok

    Забанен


  • Заблокированные
  • 258 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-січень 10

Відправлено 12 грудень 2010 - 18:18

По идее не должно

#3 lukas

lukas

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 800 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-травень 07

Відправлено 12 грудень 2010 - 19:32

Все нормалізується коли закрити дренажну трубку.

-так и закрути :multi:, у меня её вообще нет:-)
придёт время, и возможно, я напишу здесь, что либо толковое....

#4 Июль

Июль

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 345 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-жовтень 09
  • Авто:ВАЗ 2104, ВАЗ 2101

Відправлено 12 грудень 2010 - 19:57

Эту трубку обычно обламывают, и появляются проблемы с холостыми (там на конце обжато до диаметра 0,8 мм). Ее лучше заглушить!

Повідомлення відредагував Июль: 12 грудень 2010 - 20:04


#5 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 12 грудень 2010 - 21:15

Vova BS, Встав у трубку одну жилку від троса - тоненький дротик - і затисни той кінчик плоскогубцями. Після того - висмикни той дротик - отримаєш трубку з малесеньким отвором - як книжка пише. Зовсім заглушувати не варта - через неї витікає перелив з карба, коли мотор холодний.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика