Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

разборные шаровые и наконечники


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 xcb24

xcb24

    Новичок


  • Пользователи
  • 23 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 10

Відправлено 19 грудень 2010 - 19:00

кто делал или уже стоят разборные наконечники , у парниши в гараже видел вчера он перебирал,
помогите чертежами или советом:multi:

#2 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 19 грудень 2010 - 19:29

Я майже всі 40 років використовую розбірні шарові опори і наконечники.
Для шарових вся переробка - це зубило. Для акуратності можна спочатку висверлити місце зварки. Я особисто просто розколюю корпус з допомогою зубила і зашліфовую на точилі прилягаючі поверхні. Раз на два роки міняю пластикові вставки і раз на рік мию і змазую. Кращі є старі конструкції - повністю металеві - не мають схильності до скрипу і нічого міняти не потрібно (деколи міняю гумове підтискаюче кільце, яке не викидаю, а використовую через кілька замін - воно відновлюється).
Наконечники рульових переробити трохи складніше. Спочатку обпилюєш на точилі завальцовку дна, витягуєш і чистиш,миєш все нутро. Далі - я виточив кільце з різьбою і диск - заглушку з різьбою. Кільце приварив на місце завальцовки, а диск закрутив і цим заглушив цю конструкцію. Зараз я вже бачу, що така складна конструкція не потрібна - досить приварити кусок трубки, просверлити збоку кілька отворів, у які вставляти кусочки дроту для фіксації штатного дна, яке було в наконечнику. При ремонті потрібні запчастини - пластикові вставки і, деколи, кульовий палець.
Візьми собі на смітнику СТО кілька старих деталей і потренуйся.

#3 xcb24

xcb24

    Новичок


  • Пользователи
  • 23 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 10

Відправлено 19 грудень 2010 - 20:45

а можно пару фоток или чертеж

Прикріплені файли


Повідомлення відредагував xcb24: 19 грудень 2010 - 21:55


#4 -ANDREY-

-ANDREY-

    Новичок


  • Пользователи
  • 24 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-січень 11

Відправлено 17 січень 2011 - 23:48

да есть такие но не факт что тебе попадутся пальци сырец когда будеш менять-----------------мое мнение лучше брать провереные бренды так как я не слышал что продаются фирменные ремкомплекты (когдато сам задумывался)

#5 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 18 березень 2011 - 20:42

Были у меня рулевые наконечники разборные. Повыкидывал. Перебирать приходилось раз в год. То ли качество деталей ерунда, то ли герметичность хуже чем у заводских получается. Но в итоге поставил неразборные хорошего качества и вот уже шесть лет - полет нормальный и замены не требуют. Поменял за все время один наружный рулевой, да и то от того, что пыльник лопнул и вовремя не заметил. А по цене: пальцы новые, втулки(говорят хорошие), пыльники, так в итоге почти то же самое, что в сборе купить.
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО

#6 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 18 березень 2011 - 21:15

кто делал или уже стоят разборные наконечники , у парниши в гараже видел вчера он перебирал,
помогите чертежами или советом:multi:

у моего брата стоят уже лет10,разборные шаровые,и проблем-никаких.поменял втулки-и забыл

#7 petertuning

petertuning

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 549 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-лютий 08

Відправлено 21 березень 2011 - 16:12

делал шаровые на тойту так..фторопласт умер через 5 т.к. причем сразу на обоих шаровых...надо капролон
тюнинг навсегда




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика