кто делал или уже стоят разборные наконечники , у парниши в гараже видел вчера он перебирал,
помогите чертежами или советом
разборные шаровые и наконечники
Автор
xcb24
, гру 19 2010 19:00
6 replies to this topic
#2
Відправлено 19 грудень 2010 - 19:29
Я майже всі 40 років використовую розбірні шарові опори і наконечники.
Для шарових вся переробка - це зубило. Для акуратності можна спочатку висверлити місце зварки. Я особисто просто розколюю корпус з допомогою зубила і зашліфовую на точилі прилягаючі поверхні. Раз на два роки міняю пластикові вставки і раз на рік мию і змазую. Кращі є старі конструкції - повністю металеві - не мають схильності до скрипу і нічого міняти не потрібно (деколи міняю гумове підтискаюче кільце, яке не викидаю, а використовую через кілька замін - воно відновлюється).
Наконечники рульових переробити трохи складніше. Спочатку обпилюєш на точилі завальцовку дна, витягуєш і чистиш,миєш все нутро. Далі - я виточив кільце з різьбою і диск - заглушку з різьбою. Кільце приварив на місце завальцовки, а диск закрутив і цим заглушив цю конструкцію. Зараз я вже бачу, що така складна конструкція не потрібна - досить приварити кусок трубки, просверлити збоку кілька отворів, у які вставляти кусочки дроту для фіксації штатного дна, яке було в наконечнику. При ремонті потрібні запчастини - пластикові вставки і, деколи, кульовий палець.
Візьми собі на смітнику СТО кілька старих деталей і потренуйся.
Для шарових вся переробка - це зубило. Для акуратності можна спочатку висверлити місце зварки. Я особисто просто розколюю корпус з допомогою зубила і зашліфовую на точилі прилягаючі поверхні. Раз на два роки міняю пластикові вставки і раз на рік мию і змазую. Кращі є старі конструкції - повністю металеві - не мають схильності до скрипу і нічого міняти не потрібно (деколи міняю гумове підтискаюче кільце, яке не викидаю, а використовую через кілька замін - воно відновлюється).
Наконечники рульових переробити трохи складніше. Спочатку обпилюєш на точилі завальцовку дна, витягуєш і чистиш,миєш все нутро. Далі - я виточив кільце з різьбою і диск - заглушку з різьбою. Кільце приварив на місце завальцовки, а диск закрутив і цим заглушив цю конструкцію. Зараз я вже бачу, що така складна конструкція не потрібна - досить приварити кусок трубки, просверлити збоку кілька отворів, у які вставляти кусочки дроту для фіксації штатного дна, яке було в наконечнику. При ремонті потрібні запчастини - пластикові вставки і, деколи, кульовий палець.
Візьми собі на смітнику СТО кілька старих деталей і потренуйся.
#5
Відправлено 18 березень 2011 - 20:42
Были у меня рулевые наконечники разборные. Повыкидывал. Перебирать приходилось раз в год. То ли качество деталей ерунда, то ли герметичность хуже чем у заводских получается. Но в итоге поставил неразборные хорошего качества и вот уже шесть лет - полет нормальный и замены не требуют. Поменял за все время один наружный рулевой, да и то от того, что пыльник лопнул и вовремя не заметил. А по цене: пальцы новые, втулки(говорят хорошие), пыльники, так в итоге почти то же самое, что в сборе купить.
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів