Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Какой карб выбрать на 1.5 мотор чтоб валило?


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#21 DavыdoV

DavыdoV

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 283 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-квітень 11

Відправлено 24 травень 2011 - 08:03

Ну вот опять кто советует к 172 (это Пекар я так понимаю!?),кто плюется в его сторону! Что в нем особого!?

#22 DavыdoV

DavыdoV

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 283 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-квітень 11

Відправлено 24 травень 2011 - 21:15

завтра пойду посмотрю и пообщаюсь по поводу к 172.Но все же пока склоняюсь к солексу 21073! а на осень горизанталки вкарячу!

#23 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 27 травень 2011 - 12:14

Глянь ДААЗ 21041-10 дифузори 1-24, 2-26 в базі, однозначно для "отжига" самий добрий і є подальший потенціал для роздраконення, але є один ганж - відсутній штуцер вакуумрегулятора. Він розроблявся для "москаля" з електронним випередженням запалення.

#24 DavыdoV

DavыdoV

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 283 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-квітень 11

Відправлено 27 травень 2011 - 22:21

там и лапка газульки нужна другая по моему? так а как его тогда вмастырить? Пока что ищю солекс 21073!

#25 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 27 травень 2011 - 23:07

Потрібно докупити всього лише привід 21073 "вертольот" і вставити штуцер вакуума, ну і підібрати жиклери під себе. А потім.... воно того варте:multi:. Машина просто звір на верхах. В цьому карбі жиклер ЕМР 60, а в всіх інших 40 підхват просто скажений, а якщо замінити носик УН з роздвоєнного на тайговський одинарний то і на низах буде тянути дуже сильно. Але нажаль цей карб дійсно рідкістний звір.

#26 4ydo

4ydo

    Член клуба


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-травень 07

Відправлено 29 травень 2011 - 00:25

kriyk, у меня карб 21041 со штуцером под вакуум, жики 110/150, 135/135, эмр 60, ун 60/70, вваливает сотню за сек без напряга)
ВАЗ-21063, 1600сс, 34х31, Д115, Solex 24x26

Одессу брали не герои, а куча пьяной матросни!

#27 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 29 травень 2011 - 07:02

вваливает сотню за сек без напряга

за сколько сек?:)

#28 4ydo

4ydo

    Член клуба


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-травень 07

Відправлено 29 травень 2011 - 10:59

за сколько сек?:)


9.5-10, блин по сливе писать тяжко....
ВАЗ-21063, 1600сс, 34х31, Д115, Solex 24x26

Одессу брали не герои, а куча пьяной матросни!

#29 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 29 травень 2011 - 12:06

kriyk, у меня карб 21041 со штуцером под вакуум, жики 110/150, 135/135, эмр 60, ун 60/70, вваливает сотню за сек без напряга)

21041 дійсно з штуцером під вакуум, а 21041-10 без. Но ці карби дійсно не для "спокійної їзди":multi:.
Але твої тарировки жиклерів дійсно вражають. В тебе РАКЕТА.
Є два питання:
1. Де взяв 135 паливний?
2. УН переробляв? Збільшував його продуктивність?

#30 4ydo

4ydo

    Член клуба


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-травень 07

Відправлено 29 травень 2011 - 12:24

21041 дійсно з штуцером під вакуум, а 21041-10 без. Но ці карби дійсно не для "спокійної їзди":multi:.
Але твої тарировки жиклерів дійсно вражають. В тебе РАКЕТА.
Є два питання:
1. Де взяв 135 паливний?
2. УН переробляв? Збільшував його продуктивність?



135 жиклер купил, кустарный, но тарировка соотвествует

насос ун не трогал, переделал только чайник...
ВАЗ-21063, 1600сс, 34х31, Д115, Solex 24x26

Одессу брали не герои, а куча пьяной матросни!

#31 cqe

cqe

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 359 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-травень 08

Відправлено 29 травень 2011 - 12:39

эмр 60

у меня с таким жиклёром постоянно обогащённая смесь,что только ни делал ,поменял на 40

#32 Athlon Fx

Athlon Fx

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-лютий 10

Відправлено 29 травень 2011 - 14:15

kriyk, у меня карб 21041 со штуцером под вакуум, жики 110/150, 135/135, эмр 60, ун 60/70, вваливает сотню за сек без напряга)

Носик ускорительного насоса на 60/70?

#33 4ydo

4ydo

    Член клуба


  • Пользователи
  • 943 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-травень 07

Відправлено 29 травень 2011 - 14:25

cqe, если ставить в первую тж больше 115 тоу меня тоже богатит, но я поставил 110, для города хватает и жрет не много



Athlon Fx, да
ВАЗ-21063, 1600сс, 34х31, Д115, Solex 24x26

Одессу брали не герои, а куча пьяной матросни!




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика