Какой карб выбрать на 1.5 мотор чтоб валило?
#21
Відправлено 24 травень 2011 - 08:03
#22
Відправлено 24 травень 2011 - 21:15
#24
Відправлено 27 травень 2011 - 22:21
#25
Відправлено 27 травень 2011 - 23:07
#29
Відправлено 29 травень 2011 - 12:06
21041 дійсно з штуцером під вакуум, а 21041-10 без. Но ці карби дійсно не для "спокійної їзди":multi:.kriyk, у меня карб 21041 со штуцером под вакуум, жики 110/150, 135/135, эмр 60, ун 60/70, вваливает сотню за сек без напряга)
Але твої тарировки жиклерів дійсно вражають. В тебе РАКЕТА.
Є два питання:
1. Де взяв 135 паливний?
2. УН переробляв? Збільшував його продуктивність?
#30
Відправлено 29 травень 2011 - 12:24
21041 дійсно з штуцером під вакуум, а 21041-10 без. Но ці карби дійсно не для "спокійної їзди":multi:.
Але твої тарировки жиклерів дійсно вражають. В тебе РАКЕТА.
Є два питання:
1. Де взяв 135 паливний?
2. УН переробляв? Збільшував його продуктивність?
135 жиклер купил, кустарный, но тарировка соотвествует
насос ун не трогал, переделал только чайник...
Одессу брали не герои, а куча пьяной матросни!
#32
Відправлено 29 травень 2011 - 14:15
Носик ускорительного насоса на 60/70?kriyk, у меня карб 21041 со штуцером под вакуум, жики 110/150, 135/135, эмр 60, ун 60/70, вваливает сотню за сек без напряга)
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів