Замок зажигания: эксплуатация и ремонт
#61
Відправлено 22 січень 2011 - 00:46
Спочатку зніми ковпачок - там є три вмятини - легенько викруткою піддінь і зсунь.
З боку руля, над блокуючим пристроєм є фіксатор - його потрібно вийняти. Він має вигляд штифта з накаткою. Я робив збоку надпил ножовкою - трохи навскоси -і викруткою піддівав. А можна і висверлити.
Тепер можна вийняти сам механізм з циліндрами - просто розклинь викруткою.
От і все - можна його мити і продувати. Далі можна йти, якщо на тримтять руки і маєш терпіння.
Збоку побачиш латунну бляшку - якщо її зсунути - під нею є 5 пружинок і циліндри замка. Переплутаєш - ключ не відкриє. Я робив собі ключ і до нього доробляв циліндрики.
Це варта робити, якщо маєш якийсь цінний замок. Я робив, бо хотів відновити замок, в якому ключ виймається в двох положеннях - СТОЯНКА і ВИКЛЮЧЕНО. Маю ще один замочок - рідний, ще з 1971 року - його буду повністю реставрувати.
#63
Відправлено 22 січень 2011 - 13:23
Після того, що я вже написав, зніми ті латунні пластинки. Трошки змісти їх вздовж пазу якоюсь маленькою гострою викруткою і, притискаючи їх пальцем, витягни плоскогубцями. Палець потрібен, щоб пружинки не порозлітались. Я витягав поступово - витягнув на 2-3мм - вийняв пружинку і циліндрик і відмітив, що вони перші, щоб пізніше не перепутати. І так всі 5 штук. Ще раз все повторити для другого ряду. Вони мають ідентичні набори. В циліндричній вставці є свій набір, який відповідає ключу. Захочеш поміняти ключ - випиляй нові циліндрики для нього. Циліндрики, які труться об ключ мають на торці канавку, витерту ключем - їх краще переробити.
Вставку, в яку вставляється ключ можна вийняти після того, як зніметься розклепаний фіксатор на кінці.
Коли її виймеш - зверни увагу на канавки, витерті в середині отвору корпусу. Якщо вони дуже глибокі - замок працювати буде, але не буде дуже надійним від взлому.
Успіху!
#65
Відправлено 28 січень 2011 - 15:37
ато с покупки машины был москвичевский, потом поставил зиловский, сейчас уже дожил до того что замок посерди трассы умер и поставил тумблер с кнопкой, но это как-то не то, хочу замок или лучше быть на кнопке с тумблером??
#66
Відправлено 29 січень 2011 - 11:20
скажите пожалуйста какой замок зажигания купить??? ну фирма или еще как.
ато с покупки машины был москвичевский, потом поставил зиловский, сейчас уже дожил до того что замок посерди трассы умер и поставил тумблер с кнопкой, но это как-то не то, хочу замок или лучше быть на кнопке с тумблером??
с кнопки тож прикольно))) а если хочь замок, то бери обычный российский.
http://uaz-upi.com/p...m_id=price_form
зайди посмотри приблезительные цены.
#67
Відправлено 13 лютий 2013 - 16:10
Вчера случилась беда(((. Решил прогреть Малютку, впихнул ключ, повернул и он заклинил в положении запуска стартера, путем неких усилий я его смог повернуть в положение 2 и он там сломался, заглушил машину "передачей" .Перепугался за стартер, до сих пор неизвестно все ли с ним в порядке. Замок и ключ были еще родные 1980 года. Сегодня на рынке купил замок производства Димитровграда, добротный такой, хочу сегодня поменять, но вот меня мучит вопрос как мне остаток ключа вернуть в положение "0" и извлечь старый замок??
У кого есть подобный опыт поделитесь пожалуйста. Буду очень признателен)))
#68
Відправлено 13 лютий 2013 - 16:18
АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000
#70
Відправлено 13 лютий 2013 - 21:17
Хоч і велика перерва , але не міг не написати. Я думав , що замки вже ніхто не розбирає і не ремонтує. Але ні , життя продовжується. Чому я пишу. Невитертий ключем кінець циліндрика я просто обертав в бік ключа.Циліндрики, які труться об ключ мають на торці канавку, витерту ключем - їх краще переробити.
#71
Відправлено 13 лютий 2013 - 22:22
#73
Відправлено 05 червень 2013 - 23:25
#75
Відправлено 07 червень 2013 - 22:41
А сам остаток без контактов и личиники не может заедать. Я личинку поменял, т. к. она была плохая, контакты вроде при повороте рукой возвращаются.Проблема либо в личинке, либо в контактах. Вытащите стопорное кольцо и контакты, покрутите их и личинку. И тогда будет понятно что клинит
#77
Відправлено 08 червень 2013 - 08:36
Проблема либо в личинке, либо в контактах. Вытащите стопорное кольцо и контакты, покрутите их и личинку. И тогда будет понятно что клинит
Что такое ,,остаток,,? Меняйте контакты.
Остаток это то что остаётся если снять контакты и личинку, так называемый "язычок" что зкрывает руль или как там его называют он же тоже приводится в движение если не ошибаюсь, вообщем как то так. И мужики спасибо за совет, а то ищу куда жать чтоб сказать спасибо и не нахожу этот значок
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів