Перейти до вмісту

Друзі. Прошу вас допомагайте проекту Друк армії. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні! Apache

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 21063 " borzoj - ЖУЛІ"


  • Закрита тема Тема закрита
279 replies to this topic

#41 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 23 лютий 2012 - 23:02

Сьогодні помітив що в мене нема на карбі "возвратної пружини" http://www.autoprosp....7-karb_028.jpg
Сижу і чухаю потилицю з думкою "чи була вона взагалі там". Потрібна вона чи ні?

Там была. Если поставишь педаль станет чуть тугой. У меня как то слетела - сразу педаль стала ватной, но назад возвращалась без проблем.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#42 Dron1200

Dron1200

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 871 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-вересень 08
  • Авто:LADA 112

Відправлено 24 лютий 2012 - 09:23

borzoj, если у тебя ОЗОН последних годов, то можно переставить тяжку выше на рычаге дрос.заслонки.
Пружину лучше найди, а то неотбросит на полном ходу...
LADA 112 1.6i,16v

#43 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 11:33

borzoj, если у тебя ОЗОН последних годов, то можно переставить тяжку выше на рычаге дрос.заслонки.

Вже разок переставляв тяжку, при витягнену підсосі 4500об/хв .
А пружинку прикуплю

#44 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-лютий 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 15:26

Тобто ви мені радите його поставити (хоч мабуть що він стоїть якщо вірити цьому мануалу) , чи просто говорите що 13-14В це нормально?


Просто мав на увазі, що зарадка в 13,9 В - це нормально для Жигулівського стоку. Хоча... чув краєм вуха на спеціалізованій фірмі по обслуговуванню і продажу акумуляторних батарей, що вони (працівнки фірми) замовлять спеціально "перепрошиті" реле-регулятори напруги, які "дозволяють" тримати зарадку на рівні 14,5 В, ставлять таксистам, які обвішані споживачами (шашка, таксометр, рація, майфун і т. д.)
Зображення

#45 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 15:40

А де він повинен бути розміщений, хоч подивитися який він в мене

#46 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-лютий 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 15:59

Якщо ти про реле-регулятор напруги, то він позначений цифрою 14 на малюнку нижче
Зображення

Ще ось таку інформацію найшов:

Простейшая проверка регулятора напряжения может быть выполнена на автомобиле ваз 2106 с помощью вольтметра (при полностью заряженном аккумуляторе):
- отключите все потребители, за исключением системы зажигания;
- заведите на автомобиле ваз 2106 двигатель и установите частоту вращения коленчатого вала 2500-3000 мин;
- замерьте вольтметром напряжение на клеммах аккумулятора. Напряжение должно быть (14,2±0,3) В. Если напряжение не соответствует норме, замените регулятор напряжени

До речі ось на цьому сайті дуже багато корисної інформації по ремонту і експлуатації:
http://car-exotic.co...air-manual.html

Повідомлення відредагував funof325: 24 лютий 2012 - 16:06

Зображення

#47 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 24 лютий 2012 - 19:54

funof325, тоді догнав. В мене його нема на цьому місці, стоїть відразу на генераторі.

#48 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 26 лютий 2012 - 18:38

Сьогодні помітив що в мене нема на карбі "возвратної пружини" http://www.autoprosp....7-karb_028.jpg

поставив сьогодні пружинку, і педалька стала так тугеноко ходити. Думаю чи не болітиме нога при їзді? В кого її не було і потім ви її поставили, довго звикали до тугішого натискання і відповідно тримання педалі??

#49 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 26 лютий 2012 - 18:42

поставив сьогодні пружинку, і педалька стала так тугеноко ходити. Думаю чи не болітиме нога при їзді? В кого її не було і потім ви її поставили, довго звикали до тугішого натискання і відповідно тримання педалі??

На ШевиНиве покатайся:multi:. Там тугая шо капец, правда и привыкаешь быстро.
Но пересаживаешся и наслаждаешся мягкой педалью.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#50 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-лютий 11

Відправлено 27 лютий 2012 - 10:16

Я думаю, що від надто мякої педалі нога буде швидше втомлюватися, тому що потрібно буде пітримувати її (ногу) в певному положенні, тобто нога буде напружена. Я так на "тугу педаль" ногу поставив і попік, вона ж в тебе всерівно не тугіша за педаль счеплення чи гальм. Ще б я радив почистити і змастити весь привід акселератора, тому що його рідко хто обслуговує, а там набивається багато пилюки - результатом такої операції будеш приємно здиваований. Крім того зменшити за рахунок регулювання таг на карбюраторі (тих що з пластмасками білими і різбою з гайкою) холостий хід педалі - більше інформативності і передбачуваності від дії на "газ".
Зображення

#51 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 27 лютий 2012 - 11:45

funof325, дякую. Покатаюсь а потім буду регулювати.

#52 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 29 лютий 2012 - 15:18

Помічаю по кузову в деяких місцях проходить іржа. Гнати і фарбувати нема зараз сенсу, підкажіть чи вистачить в цих місцях промазати перетворювачем іржі (преобразователем иржи), грунтонуть і фломастером замалювати. Чи потрібно чухати наждачкою і з цятки в 5мм робити 10см підготовленого місця для фарбування в домашніх умовах.

#53 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 10
  • Авто:21043/ланос.

Відправлено 29 лютий 2012 - 15:24

borzoj, Я до метала наждаком тер,потом промазывал преобразователем пару раз.Кислотный грунт/серый грунт/краска.
Вобщем делаеш для себя,я делаю тчательно!

#54 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 29 лютий 2012 - 15:36

Просто не хочеться від маленької цятки чистити пів крила.

#55 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 10
  • Авто:21043/ланос.

Відправлено 29 лютий 2012 - 15:47

borzoj, Фото покажи,там ржавчина какая?

#56 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 29 лютий 2012 - 15:59

На вихідних кину.

#57 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 14 березень 2012 - 18:53

Давно не прописувався тут. З'їздив до тещі на недільку, привітав зі святами, з тестем посидів. Ну і не міг втратити шансу по працювати коло машинки, так як в тестя є яма. .
Перше що помітно це установив юбку "Вихур".Фото не дуже вийшло, но з далеку я в машинку ще більше закохався.
Зображення
Зображення
Друге що було зроблено , це установка двойного стабілізатора. Фото роботи не робив, так як на марився добре
Зображення.
Поїздив по сільським дорогам, думаю ліпших доріг для перевірки ходової просто не знайти. Я не профі але відчув як машинка більш слухатись почала, та і на ямах ліпше себе веде.
Сьогодні приїхав додому. За що я люблю свою машинку , так за те що вона поламалася прямо біля дому. Звичайно ліпше щоб взагалі не ламалася, але якщо вже це стається то ліпше щоб коло дому а не десь в дорозі з дітьми і дружиною.
А поломка це пропало щеплення. Поліз і помітив що трубка лопнула, вся рідина витекла
Зображення
Знявши трубку здивувався я , ну а потім і продавець, до якого я з трубкою прийшов і сказав що зняв її з калсики, на що він відповів "що ніколи таких трубок не бачив".
Зображення
Не морочивши нікого був куплений комплект стандартних двох трубочок, поставив, з дружиною прокачав щеплення і все нормально. Все працює.
Зображення
Це просто підкапотне
Зображення


Фото покажи,там ржавчина какая?

Зображення
Ну а тут вже без слів, хоч теж цікаво що б зробити щоб не варити?
Зображення

#58 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 10
  • Авто:21043/ланос.

Відправлено 14 березень 2012 - 21:22

Зачистить до метала,только качественно.
Нанести,желательно кислотный грунт,грунт и шпаклевку.
Зашкурить под уровень и можно красить,ето у тебя еще пустяк,у меня под дверями похлеще-(((

#59 Just Do It

Just Do It

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 165 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-вересень 11
  • Авто:2106

Відправлено 15 березень 2012 - 13:18

Зачистить до метала,только качественно.
Нанести,желательно кислотный грунт,грунт и шпаклевку.
Зашкурить под уровень и можно красить,ето у тебя еще пустяк,у меня под дверями похлеще-(((

+1.Я би зачистив до чистого металу дротяною щіткою на болгарці,потім вирівняти шпаклівкою,і задути фарбою з балончика.Якщо вдало підібрати колір,то буде практично непомітно.Потім зняти обшивку з дверей,і з внутрішньої сторони промазати це місце мовілем,інакше за 2 роки ця проблема знову вилізе.

#60 borzoj

borzoj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 027 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-червень 11

Відправлено 15 березень 2012 - 13:27

Дякую. З середини двері залиті, а з зовні така кака. Буду значить тренуватися.




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів