Как проверить редуктор?
#1
Відправлено 03 квітень 2012 - 22:31
Подопечный №1:bw:
Подопечный №2:bw:
#2
Відправлено 04 квітень 2012 - 21:15
В поисках инфы я перерыл чуть-ли не весь инет и общался не с одним человеком.
Версии в основном одни и те-же (надейся...) Как сказал один советчик " при покупке б/у люфты должны быть по любому по мере износа и есть больше шансов, ну если встряхнуть как дедовским методом не должен брякать как колокольчик."
#3
Відправлено 05 квітень 2012 - 08:44
На данный момент на рынках существует три типа редукторов ВАЗ 2101 ( передаточное число 4.3 ),ВАЗ 2103 ( передаточное число 4.1 ) и ВАЗ 2106 ( передаточное число 3.9 )
На ведомой шестерне (в смысле самая большая шестерёнка) на торце можно прочесть всю информацию, например - ВАЗ 2106 11/43 4537. Что означают? - ВАЗ 2106- модель редуктора, 11/43- 11 зубьев на валу, 43 на большой шестерне и 4537 номер комплекта шестерен главной передачи. Значит передаточное число редуктора 43/11 = 3.9 Для сведения ВАЗ 2102 единственные машины шли с передаточное число 4.44. Сейчас ВАЗ 2104 собирают с передаточным числом 3.9.
Повідомлення відредагував alligato: 05 квітень 2012 - 20:37
#5
Відправлено 05 квітень 2012 - 20:49
"Элементарно сэ-э-эрррр!
Главная пара(передаточное число):
2101 - 4.3 - с места рвет, скорости максимальной нет
2102 - 4.44 - рвет с места еще круче, утащить может что угодно, скорости макс. нет - ну куле грузовой
2103 - 4.1 - с места едет чутка похуже, но и максималочка повыше - оптимальный вариант
2106 - 3.9 - с места не едет, максималка неплохая - идеален для тех кто ездит много и быстро. "
#7
Відправлено 05 квітень 2012 - 20:56
#8
Відправлено 05 квітень 2012 - 23:44
Це "видеть нужно".як ви регулюєте редуктор?
Нічого складного нема, але скільки не запрошував - ніхто не хоче навчитися.
Перш за все - мию редуктор ще на машині - зливаю масло, піднімаю міст і знімаю колеса, заливаю в міст солярки. Тепер заводжу двигун і кручу вперед і назад, нахиляючи міст на один і другий бік (підставляю домкрат). Крім того - за трос ручника - пригальмовую один та інший бік - щоб диференціал покрутився.
Повторюю це ще раз з бензином замість солярки.
Виймаю півосі, відкручую кардан і знімаю редуктор. Він чистенький - як новий. Проводжу загальну діагностику - стан шестерень, люфти і зазори.
Затиснувши в тиски, знімаю диференціал, разом з планетаркою.
Продуваю підшипники хвостовика і оцінюю їх стан. При потребі, замінюю зношені деталі і регулюю натяг підшипників. Якщо редуктор вже добре побігав - міняю сальник. До хвостовика прикручую стальну полосу, за яку тримаю хвостовик, коли затягую гайку. Гайку затягую доти, доки ця полоса під своєю вагою опускається повільно вниз, але не хитається. Пролетіли - міняємо втулку.
Провіряю диференціал. Якщо палець бовтається - заміна. Якщо сателіти сильно не бовтаються - можна не міняти. Якщо на шестернях півосей сильно зношені шліци (куди вставляються півосі) - краще замінити. Якщо сателіти і шестерні півосей сильно хитаються - треба підібрати товщину регулювальних шайб шестерень. Я, крім грубших шайб під шестерні, ставлю саморобні сферичні шайби з бронзи під сателіти (зазвичай товщиною в межах 0,4 -1мм). Перевірено - працюють довго і не зношуються. Це роблю для симетричного зближення конічних шестерень.
При знятті планетарки рекомендую позначити її розташування на корпусі диференціалу. Обов'язково треба перевірити стан підшипників диференціалу - часто вони є причиною шуму редуктора.
Ставимо диференціал на місце і злегка пальцями закручуємо гайки (не пам'ятаю, як вони правильно називаються - різьба на них зовнішня), якими підпираються підшипники диференціалу. Закручую болтики, якими прикручуються фіксатори гайок і штангенциркулем вимірюю відстань між ними. Відкручуючи одну і закручуючи іншу гайку наближаю планетарку до хвостовика, щоб залишився невеликий зазор. Тепер регулюю попередній натяг підшипників диференціала - закручую одну з гайок так, щоб виміряна відстань між болтиками збільшилась на 0,15мм (не можу повністю покластись на свою пам'ять - давно вже це робив останній раз - уточніть це значення в книжці). Тепер потрібно як можна щільніше наблизити планетарку до хвостовика - одну гайку на один зуб фіксатора відкручуємо, а іншу закручуємо (зберігаючи величину натягу підшипників). Зазор провіряємо, похитуючи планетарку рукою і обертаючи хвостовик, щоб побачити зазор у всіх положеннях планетарки. зазвичай планетарка одним боком підходить ближче до хвостовика - стараюся, щоб зазор у цьому місці був майже не відчутний. З іншого боку планетарки може бути більш відчутний зазор. Якщо зазори суттєво відрізняються - погано прикручена планетарка до корпусу диференціала і слід підібрати її положення. Завершення регулювання - встановити фіксатори і прикрутити їх болтиками.
Всі роботи виконую на чистому і сухому редукторі - тільки тоді відчуваються всі маленькі зазори. Якщо редуктор не планується відразу ставити на машину - потрібно гарно змастити всі деталі трансмісійним маслом.
Правильно зібраний і відрегульований редуктор не повинен мати значних люфтів між шестернями, а хвостовик повинен обертатись з суттєвим зусиллям, але не туго.
Не можна окремо міняти хвостовик, або планетарку - тільки пару. При цьому необхідно встановити регулювальну шайбу на хвостовику. Її товщину розраховувати за формулою (є в книжці), враховуючи параметри пари і корпуса редуктора. Краще цим не займатись - товщина шайби підбирається з точністю до 5мікрон.
От і все - ставимо на машину і слухаємо його шум - правильно все зробили, чи спробуємо ще раз?
- Вентель подобається це
#9
Відправлено 06 квітень 2012 - 00:12
0.14 -0.18 ммна 0,15мм (не можу повністю покластись на свою пам'ять - давно вже це робив останній раз - уточніть це значення в книжці
а яка сама максимально допустима виработка зубців шестерень, в мене є редуктор на якому вершина зуба великої шестерні 2,5 мм - є смисл його регулювати?(на негудящому робочому редукторі 2,8 мм)
#11
Відправлено 06 квітень 2012 - 09:24
редуктор з гострими зубами
, але ж доїздив до такого стану без шуму.
Вот и возникает вопрос что-ж вызывает шум?
#12
Відправлено 06 квітень 2012 - 09:43
#17
Відправлено 16 березень 2015 - 14:19
Виталий Степанович. Териториально по моему дето на Виноградаре вроде, я не помню точно уже. Он еще и карданы балансировал на станке.
#19
Відправлено 16 березень 2015 - 14:59
Добавлено через 1 минуту
Давненько это правда было, не знаю как он там, как здоровье у него, занимается ли еще этим делом. Но это все можно позвонить и уточнить если будет нужно.
#20
Відправлено 16 березень 2015 - 15:04
Но то такое дело.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів