Ремонт КПП Полонеза
Автор
borzoj
, жов 02 2012 09:05
143 replies to this topic
#22
Відправлено 01 лютий 2013 - 08:57
Ось ця "штука", яку на фото тримають у руці (називається шток включення передачі) напевне виновата.
На цьому штоці є канавки куди заходять ось ці пімпики (називаються сухарі) і передача ніби зашчолкується.
Коли канавки вже зношені, то сухарі не можуть втримати муфту, яка під дією пружини (називається пружина синхронізатора) "вибиває передачу в нейтральне положення.
Крім того блокувальні сухарі (передостаннє фото) підпираються ось цими пружинами
Які (як і всі пружини) можуть з часом "просісти" і також не фіксувати сухарі в тому положенні, в якому вони мають бути. Ховаються пружини ось тут і плутати місцями їх не можна:
Ось така мурзилка...
На цьому штоці є канавки куди заходять ось ці пімпики (називаються сухарі) і передача ніби зашчолкується.
Коли канавки вже зношені, то сухарі не можуть втримати муфту, яка під дією пружини (називається пружина синхронізатора) "вибиває передачу в нейтральне положення.
Крім того блокувальні сухарі (передостаннє фото) підпираються ось цими пружинами
Які (як і всі пружини) можуть з часом "просісти" і також не фіксувати сухарі в тому положенні, в якому вони мають бути. Ховаються пружини ось тут і плутати місцями їх не можна:
Ось така мурзилка...
#24
Відправлено 01 лютий 2013 - 10:26
funof325, ті пружинки в 2101 різного кольору (одна інакша), а в полонезівській не помітив різниці, хоча стараюсь не переставляти місцями.
У мене спочатку вибиває четверту - тільки коли різко скидаєш газ. Пізніше так само починає вибивати другу, четверту тоді вже вирубує так, що не втримаєш рукою - яка там вже пружинка. Таке враження, що недовключається, ніби корпус задовгий і вилка не дістає. Міняв уже все - і вилки, і штоки, і синхронізатори з муфтами та підшипниками.
Проїхала та коробка у мене нормально під 100 000км і таке почалось. Тепер уже років 6 їжджу на іншій, а цю періодично перебираю. Тепер і викинути шкода - купа нових деталей.
У мене спочатку вибиває четверту - тільки коли різко скидаєш газ. Пізніше так само починає вибивати другу, четверту тоді вже вирубує так, що не втримаєш рукою - яка там вже пружинка. Таке враження, що недовключається, ніби корпус задовгий і вилка не дістає. Міняв уже все - і вилки, і штоки, і синхронізатори з муфтами та підшипниками.
Проїхала та коробка у мене нормально під 100 000км і таке почалось. Тепер уже років 6 їжджу на іншій, а цю періодично перебираю. Тепер і викинути шкода - купа нових деталей.
#25
Відправлено 01 лютий 2013 - 12:21
VETERAN, часом агрегат "доходить" до такого стану, що "ремонту" не підлягає або він економічно недоцільний. Хоча 100 000 км це для коробки не показник, але все ж таки пробіг суттєвий і не виключено, що і заводський брак десь закрався (навіть по допусках чи по марці сталі) і коробка "вмерла". Викидати її не потрібно, може пригодитися в якості донора... Ну, не мені Вам розказувати...
#32
Відправлено 28 травень 2013 - 22:49
ВАЗ 21011, КПП 5-тиступка фіатівська.
Що може бути, коли на початку 3-4 передач чути металевий шелест пару секунд, а як тільки швидкість прибавляється, шелест пропадає.
Хотів перевірити запалювання, їду 50, вставляю 4-ту, газ в підлогу, і якраз в той момент коли мав би слухати "пальці", чути з КПП пару секунд металевий шелест, дзвін (як щось крутиться і ніби не притерлось ще).
До речі, міняв недавно щеплення, можливо там ще щось притирається?
І ось від коли придбав авто, пройшло 2 роки, масло у КПП не міняв, і до мене не знаю коли міняли.
Тому по цьому приводу маю кілька питань:
1) Яке масло ляти потрібно і у якій кількості? (Вичитав, здається до 2-х літрів на таку КПП, або якраз по заливну "горловину").
2) На скільки розумію процес не важкий, потрібно збоку знайти заливну горловину, відкрутити її, потім знизу зливну горловину, відкрутити її, зляти масло, закрутити зливну горловину і заливати необхідну кількість нового масла?
Червоним виділені заливна і зливна горловина? Чи зливна синім?
Що може бути, коли на початку 3-4 передач чути металевий шелест пару секунд, а як тільки швидкість прибавляється, шелест пропадає.
Хотів перевірити запалювання, їду 50, вставляю 4-ту, газ в підлогу, і якраз в той момент коли мав би слухати "пальці", чути з КПП пару секунд металевий шелест, дзвін (як щось крутиться і ніби не притерлось ще).
До речі, міняв недавно щеплення, можливо там ще щось притирається?
І ось від коли придбав авто, пройшло 2 роки, масло у КПП не міняв, і до мене не знаю коли міняли.
Тому по цьому приводу маю кілька питань:
1) Яке масло ляти потрібно і у якій кількості? (Вичитав, здається до 2-х літрів на таку КПП, або якраз по заливну "горловину").
2) На скільки розумію процес не важкий, потрібно збоку знайти заливну горловину, відкрутити її, потім знизу зливну горловину, відкрутити її, зляти масло, закрутити зливну горловину і заливати необхідну кількість нового масла?
Червоним виділені заливна і зливна горловина? Чи зливна синім?
Повідомлення відредагував AnDruWa: 28 травень 2013 - 23:01
#33
Відправлено 29 травень 2013 - 08:01
Заливна - червона - та, що нижче. Зливна пробка знаходиться в бляшаній кришці знизу. Заливається поки масло не зрівняється з рівнем отвора і не почне текти назад. Влазить біля 1,6 літра. Від якості масла залежить апетит машини - густе потягне більшу витрату палива, а ріденьке - шумніше працює коробка. Я використовую ріденьку півсинтетику - зимою легше крутиться і літом паливо економлю. Якщо захочеш налити 2 літри - наливай через кулісу - коли всі пробки закрутиш.
#34
Відправлено 29 травень 2013 - 10:50
VETERAN, Дякую Вам, тепер зрозумів.
Щоб мене в магазині (ринку не довіряю) не розвели з тим маслом, і так як я в ньому не дуже розбираюсь, підкажіть, будь ласка, яке тоді хоча б по марці, харакретистикам (**w**) дивитись?
Я не те, що захочу заляти саме 2 літри, мені цікаво, як правильніше і як легше? Чи це треба буде трохи опускати КПП, щоб заляти через заливну горловину?
Щоб мене в магазині (ринку не довіряю) не розвели з тим маслом, і так як я в ньому не дуже розбираюсь, підкажіть, будь ласка, яке тоді хоча б по марці, харакретистикам (**w**) дивитись?
Я не те, що захочу заляти саме 2 літри, мені цікаво, як правильніше і як легше? Чи це треба буде трохи опускати КПП, щоб заляти через заливну горловину?
#35
Відправлено 29 травень 2013 - 19:22
Зазвичай пробки заливної горловини зроблені з алюмінію чи його споавів. І тому в них майже у всіх зриваються грані - це перше. По друге вони знаходяться в такому місці, що не дуже зручно заливати при встановленій КПП на автомобілі (не зручно це дуже мяко сказано). Простіше в декілька разів заливати мастило через кулісу з салону (відпускаєш чотири болта і вуаля лий скільки влізе). Я в полонез заливав до 1,8 літра, КПП працює тихіше, але жене через датчик спідометра вся подушка була мокра і від мастила розлісувалася. Підтримую VETERAN, бо і сам лию напівсинтетику 75W90.
А по питанню шелеста, кільце в колоколі поставив полонезівське чи вазівське? Якщо вазівське то воно тоньше і може продукувати різні звуки на 3 і 4 передачах.
А по питанню шелеста, кільце в колоколі поставив полонезівське чи вазівське? Якщо вазівське то воно тоньше і може продукувати різні звуки на 3 і 4 передачах.
#36
Відправлено 29 травень 2013 - 19:32
Алюмінієва - та, що вище - червоним обведена. Це якась технологічна. Заливна стальна, з конічною різьбою і зовнішнім шестигранником. Зливна також з конічною різьбою, але внутрішнім шестигранником.Зазвичай пробки заливної горловини зроблені з алюмінію чи його споавів.
#38
Відправлено 02 червень 2013 - 20:30
Поміняв я масло в редукторі (ЖЛ-5), в КПП (ЖЛ-4), металевий шелест на початку 3 та 4-ї передач пропав, здається легше включається, тихіше вроді працює, не так шумить в салоні, але на нейтралці якісь звуки дивні.
Щеплення вижав - все добре, щеплення пускаю (нейтралка) - шось чи то шумить чи то гудить, тобто чути як працює кпп, як тільки щеплення вижимаю, звук пропадає.
На передачах таких звуків немає, слухав навіть коли легенько на 1-й тільки щепленням їхав - ніяких зайвих звуків.
Можливо щось не так зробив чи можливо воно має "притертись"? Хоча там нема вроді чому притиратись.
Щеплення вижав - все добре, щеплення пускаю (нейтралка) - шось чи то шумить чи то гудить, тобто чути як працює кпп, як тільки щеплення вижимаю, звук пропадає.
На передачах таких звуків немає, слухав навіть коли легенько на 1-й тільки щепленням їхав - ніяких зайвих звуків.
Можливо щось не так зробив чи можливо воно має "притертись"? Хоча там нема вроді чому притиратись.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів