Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Ремонт КПП Полонеза


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
137 ответов в этой теме

#21 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 31 Январь 2013 - 23:32

А чим допомогти? Потрібно розбирати і дивитися. Може синхронізатор вийшов з ладу. А у мене є стара коробка - вибиває 4-ту і нічого зробити не можу. Вже кілька раз розбирав, підшипники і синхронізатори міняв - все без толку.

#22 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 сообщений
  • Регистрация 01-Февраль 11

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 08:57

Ось ця "штука", яку на фото тримають у руці (називається шток включення передачі) напевне виновата.
Размещенное изображение
На цьому штоці є канавки куди заходять ось ці пімпики (називаються сухарі) і передача ніби зашчолкується.
Размещенное изображение
Коли канавки вже зношені, то сухарі не можуть втримати муфту, яка під дією пружини (називається пружина синхронізатора) "вибиває передачу в нейтральне положення.
Размещенное изображение
Крім того блокувальні сухарі (передостаннє фото) підпираються ось цими пружинами
Размещенное изображение
Які (як і всі пружини) можуть з часом "просісти" і також не фіксувати сухарі в тому положенні, в якому вони мають бути. Ховаються пружини ось тут і плутати місцями їх не можна:
Размещенное изображение
Ось така мурзилка...
Размещенное изображение

#23 rembrant-41

rembrant-41

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 185 сообщений
  • Регистрация 11-Май 11

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 09:30

Народ допоможіть! поставив 5 кпп від полонеза,погано включається 4 передача,а якщо втикнеш то при скиданні газу-вибиває!:bw:


у меня такая чухня с 5-й. пока не ковырял, но как мне ранее отвечали - гаплык шестерням.
возможно разболталось что внутри...

#24 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 10:26

funof325, ті пружинки в 2101 різного кольору (одна інакша), а в полонезівській не помітив різниці, хоча стараюсь не переставляти місцями.
У мене спочатку вибиває четверту - тільки коли різко скидаєш газ. Пізніше так само починає вибивати другу, четверту тоді вже вирубує так, що не втримаєш рукою - яка там вже пружинка. Таке враження, що недовключається, ніби корпус задовгий і вилка не дістає. Міняв уже все - і вилки, і штоки, і синхронізатори з муфтами та підшипниками.
Проїхала та коробка у мене нормально під 100 000км і таке почалось. Тепер уже років 6 їжджу на іншій, а цю періодично перебираю. Тепер і викинути шкода - купа нових деталей.

#25 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 сообщений
  • Регистрация 01-Февраль 11

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 12:21

VETERAN, часом агрегат "доходить" до такого стану, що "ремонту" не підлягає або він економічно недоцільний. Хоча 100 000 км це для коробки не показник, але все ж таки пробіг суттєвий і не виключено, що і заводський брак десь закрався (навіть по допусках чи по марці сталі) і коробка "вмерла". Викидати її не потрібно, може пригодитися в якості донора... Ну, не мені Вам розказувати...
Размещенное изображение

#26 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 19:51

Та коробка ще до покупки хтозна скільки набігала. Але обідно, чесне слово, що не вдається відремонтувати. Запчастин в Польщі накупив більше, ніж ціла коробка вартує.

#27 Ярослав 75

Ярослав 75

    Прохожий


  • Пользователи
  • 3 сообщений
  • Регистрация 31-Январь 13

Опубликовано 01 Февраль 2013 - 23:15

"Майстри" кажуть треба первинний вал міняти.Поможе? Чи підходить від 5ти ступки ВАЗ???

#28 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 сообщений
  • Регистрация 01-Февраль 11

Опубликовано 02 Февраль 2013 - 01:06

Ярослав 75,якщо чесно не знаю як первинний вал впливає на включення 4 передачі. "Майстрі" багато чого можуть розказувати, але якщо коробка проблемна, то буває дешевше поміняти на нову б/у ніж ремонтувати стару б/у.
Размещенное изображение

#29 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 02 Февраль 2013 - 09:44

не знаю як первинний вал впливає на включення 4 передачі

Зношуються зуби, на які заходить муфта включення передачі. Але частіше ці проблеми спричиняє синхронізатор.

#30 Ярослав 75

Ярослав 75

    Прохожий


  • Пользователи
  • 3 сообщений
  • Регистрация 31-Январь 13

Опубликовано 02 Февраль 2013 - 19:08

Дякую! будем розбиратись

Добавлено через 45 секунд
Як кажуть вскритіє покаже:bm:

#31 rembrant-41

rembrant-41

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 185 сообщений
  • Регистрация 11-Май 11

Опубликовано 04 Февраль 2013 - 08:49

Дякую! будем розбиратись

Добавлено через 45 секунд
Як кажуть вскритіє покаже:bm:


главное чтобы не получилось "вскрытие показало что пациент умер от вскрытия":bm:

#32 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 сообщений
  • Регистрация 26-Март 11

Опубликовано 28 Май 2013 - 22:49

ВАЗ 21011, КПП 5-тиступка фіатівська.
Що може бути, коли на початку 3-4 передач чути металевий шелест пару секунд, а як тільки швидкість прибавляється, шелест пропадає.
Хотів перевірити запалювання, їду 50, вставляю 4-ту, газ в підлогу, і якраз в той момент коли мав би слухати "пальці", чути з КПП пару секунд металевий шелест, дзвін (як щось крутиться і ніби не притерлось ще).
До речі, міняв недавно щеплення, можливо там ще щось притирається?

І ось від коли придбав авто, пройшло 2 роки, масло у КПП не міняв, і до мене не знаю коли міняли.
Тому по цьому приводу маю кілька питань:
1) Яке масло ляти потрібно і у якій кількості? (Вичитав, здається до 2-х літрів на таку КПП, або якраз по заливну "горловину").
2) На скільки розумію процес не важкий, потрібно збоку знайти заливну горловину, відкрутити її, потім знизу зливну горловину, відкрутити її, зляти масло, закрутити зливну горловину і заливати необхідну кількість нового масла?

Червоним виділені заливна і зливна горловина? Чи зливна синім?
Размещенное изображение

Сообщение изменено: AnDruWa, 28 Май 2013 - 23:01.


#33 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 29 Май 2013 - 08:01

Заливна - червона - та, що нижче. Зливна пробка знаходиться в бляшаній кришці знизу. Заливається поки масло не зрівняється з рівнем отвора і не почне текти назад. Влазить біля 1,6 літра. Від якості масла залежить апетит машини - густе потягне більшу витрату палива, а ріденьке - шумніше працює коробка. Я використовую ріденьку півсинтетику - зимою легше крутиться і літом паливо економлю. Якщо захочеш налити 2 літри - наливай через кулісу - коли всі пробки закрутиш.

#34 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 сообщений
  • Регистрация 26-Март 11

Опубликовано 29 Май 2013 - 10:50

VETERAN, Дякую Вам, тепер зрозумів.

Щоб мене в магазині (ринку не довіряю) не розвели з тим маслом, і так як я в ньому не дуже розбираюсь, підкажіть, будь ласка, яке тоді хоча б по марці, харакретистикам (**w**) дивитись?

Я не те, що захочу заляти саме 2 літри, мені цікаво, як правильніше і як легше? Чи це треба буде трохи опускати КПП, щоб заляти через заливну горловину?

#35 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 29 Май 2013 - 19:22

Зазвичай пробки заливної горловини зроблені з алюмінію чи його споавів. І тому в них майже у всіх зриваються грані - це перше. По друге вони знаходяться в такому місці, що не дуже зручно заливати при встановленій КПП на автомобілі (не зручно це дуже мяко сказано). Простіше в декілька разів заливати мастило через кулісу з салону (відпускаєш чотири болта і вуаля лий скільки влізе). Я в полонез заливав до 1,8 літра, КПП працює тихіше, але жене через датчик спідометра вся подушка була мокра і від мастила розлісувалася. Підтримую VETERAN, бо і сам лию напівсинтетику 75W90.
А по питанню шелеста, кільце в колоколі поставив полонезівське чи вазівське? Якщо вазівське то воно тоньше і може продукувати різні звуки на 3 і 4 передачах.

#36 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 29 Май 2013 - 19:32

Зазвичай пробки заливної горловини зроблені з алюмінію чи його споавів.

Алюмінієва - та, що вище - червоним обведена. Це якась технологічна. Заливна стальна, з конічною різьбою і зовнішнім шестигранником. Зливна також з конічною різьбою, але внутрішнім шестигранником.

#37 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 29 Май 2013 - 19:39

В моїй були алюмінієві ВСІ (хай їм грець) ну крім зливної нижньої.

#38 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 сообщений
  • Регистрация 26-Март 11

Опубликовано 02 Июнь 2013 - 20:30

Поміняв я масло в редукторі (ЖЛ-5), в КПП (ЖЛ-4), металевий шелест на початку 3 та 4-ї передач пропав, здається легше включається, тихіше вроді працює, не так шумить в салоні, але на нейтралці якісь звуки дивні.
Щеплення вижав - все добре, щеплення пускаю (нейтралка) - шось чи то шумить чи то гудить, тобто чути як працює кпп, як тільки щеплення вижимаю, звук пропадає.
На передачах таких звуків немає, слухав навіть коли легенько на 1-й тільки щепленням їхав - ніяких зайвих звуків.

Можливо щось не так зробив чи можливо воно має "притертись"? Хоча там нема вроді чому притиратись.:bw:

#39 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 6 296 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 02 Июнь 2013 - 21:22

AnDruWa, Все нормально - так і має бути. Якщо шум ледве чути. Це крутяться первинний і вторинний вал з усіма шестернями. Якщо сильно виє - зношений підшипник первинного валу. Коли витискаєш зчеплення - зупиняється коробка.

#40 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 сообщений
  • Регистрация 26-Март 11

Опубликовано 06 Июнь 2013 - 21:53

VETERAN
Сьогодні вже покатався нормально вперше після заміни масла, і ніяких зайвих звуків чи неприємних відчуттів, лише здається трохи менше чути КПП.
Дякую за консультації)




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика