Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
* * * * - 7 Голосів

кточтоделает?


  • Please log in to reply
69993 replies to this topic

#487272 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 28 серпень 2013 - 15:49

Тема для спілкування про що завгодно
 

3.3використовувати нецензурні вирази (мат, видозмінений мат, їх замінники, і т. п.) в заголовку і тілі послання, в підписі, ніку і в будь-якому іншому місці на форумі (пам'ятайте, повідомлення форуму можуть читати і жінки і діти)

користувачам, які використовують нецензурні вирази, буде відключена можливість відповідати в темах;

 

3.18політичні обговорення
такі теми (повідомлення) будуть видалені, користувачеві будуть покарані балами за порушення


Повідомлення відредагував apache: 29 вересень 2023 - 20:55

  • djurka, RussellWrabs, Devinsciet and 3 others like this

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#50501 Tymothy

Tymothy

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 343 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-січень 12

Відправлено 21 листопад 2017 - 09:55

Tymothy, цілком згоден - все саме так і є.

:az:

І що?

 

Да как бы это....

 


А с кондишином на жигуля это вы напевно пошутили?

Зовсім ні - я вже купу всякого переробив для цього

.......

 

Мене більше тривожить радіатор охолодження. Один варіант - масляний радіатор від ЗІЛа - гарно продувається, але не певний, що вистачить для кондиціонера. Інший - радіатор від віконного кондиціонера - однозначно достатній, але може погано продуватися. Напевно двигун буде грітися.

А купить нормальный от ино и приколхозить как правильно? По крайней мере функционал будет соответствовать....


P.S. Я не сижу на игле одобрения социумом.....

#50502 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 10:03


купить нормальный от ино и приколхозить
Нє наш путь...

Почнемо. Куди в салоні той громадний радіатор з моторами і вентиляторами присобачити?

А де радіатор охолодження притулити?

А в цілому - ідея гарна - просто морду, разом з двигуном, кондиціонером і всім решта, приліпити до салону жигуля.



#50503 Tymothy

Tymothy

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 343 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-січень 12

Відправлено 21 листопад 2017 - 10:11

Всё равно морду придётся резать (видно в конце)

 

И все камешки, жучки-бабочки сидят в сотах намертво и гнут, и ломают, и забивают...


P.S. Я не сижу на игле одобрения социумом.....

#50504 Автонаездник

Автонаездник

    ЗЛОЙ ДЯДЯ


  • Модераторы
  • 3 236 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-грудень 13
  • Авто:В гараже

Відправлено 21 листопад 2017 - 10:18

Вот почитал тут ваши колхозные мысли)).

Мысль вслух.

Метал нынче по 5.80..

Разобрать этот колхоз - детали продать, а остальное - в металлом. 

Вырученные средства + суму денег (которые пытаетесь бес толку просрать в жигуля) и купить бюджетную машину с кондиционером.

Это же так просто.

Но нет - это не наший путь.



#50505 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 10:21

Tymothy, я в салоні взагалі нічого міняти не буду - охолоджувати повітря буде пічка, яка зазвичай гріє. Тільки додасться невеличкий піддон - щоб конденсат калюжою не стояв під ногами.


Это же так просто. Но нет - это не наший путь.
Істину глаголиш. А що на пенсії робити - не весь же час по світу мотатися.

#50506 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 21 листопад 2017 - 11:55

 

Tymothy, я в салоні взагалі нічого міняти не буду - охолоджувати повітря буде пічка, яка зазвичай гріє. Тільки додасться невеличкий піддон - щоб конденсат калюжою не стояв під ногами.

 

 


Это же так просто. Но нет - это не наший путь.
Істину глаголиш. А що на пенсії робити - не весь же час по світу мотатися.

 

А помпа на кондиц. яка?



#50507 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 11:58


А помпа на кондиц. яка?
Маєш на увазі компресор? Взяв від фольксвагена - доставний, тобто на своєму кронштейні, який можна приліпити куди захочеш. Знятий з мерса - весь комплект, крім радіатора спереду.

#50508 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 21 листопад 2017 - 12:29

 


А помпа на кондиц. яка?
Маєш на увазі компресор? Взяв від фольксвагена - доставний, тобто на своєму кронштейні, який можна приліпити куди захочеш. Знятий з мерса - весь комплект, крім радіатора спереду.

 

Радіатор той що з переду, чи варта обидва глянути? хоча то діфцит за ту суму що мені подобається.



#50509 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 12:33


Радіатор той що з переду, чи варта обидва глянути?
Хочеш для мене подивитися? Дякую - не потрібно.

Маю два варіанти - від віконного кондюка і перероблений масляний.



#50510 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 21 листопад 2017 - 12:51

 

А електропривід маслонасоса тепер все частіше використовують.

 

В АКПП бывает, но не для смазки двигателя.


Красота никогда не давалась легко.

#50511 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 12:55


не для смазки двигателя
Зустрічав у літературі, що хвалили якісь типи двигунів з електробензонасосами - типу спочатку роблять масляну плівку, а вже пізніше дають навантаження на деталі.

З'явиться настрій - перевірю.



#50512 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 21 листопад 2017 - 13:01

 

 двигунів з електробензонасосами -

 

Так бензо или маслонасосами?

 

Возможно, такие системы применяются где-нибудь на поездах, кораблях или самолетах, но точно не на легковых автомобилях.


Красота никогда не давалась легко.

#50513 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 13:14

Интервент, вибачаюсь - маслонасосами з приводами від електродвигуна.


такие системы применяются где-нибудь на поездах, кораблях или самолетах
Що кругом працює - запрацює і на моєму жигулі.  :)

#50514 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 21 листопад 2017 - 14:19

Пізніше почну дослідження, чи може електромотор, встановлений на місце трамблера, крутити маслонасос. Хочу спиляти у грибка зовнішні зуби шестерні, які зачеплені до проміжного валика. Буде стабільний нормальний тиск - піду далі.

Саме з таким компоноуванням, насос 2101 + електромотор, працювати не буде. Хіба я не знаю нюансів, як то ел.мотор якийсь мені незнайомий з зміною обертів.



#50515 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 14:24

БАККАРА, а навіщо міняти оберти? 



#50516 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 993 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-квітень 10

Відправлено 21 листопад 2017 - 15:03

БАККАРА, а навіщо міняти оберти? 

Діапазон зміни обертів не у всьому діапазоні, а для регулювання  обертів при нагріві масла.(відносно). Але справа не втому, масляна помпа має мати відповідну частину ,сам насос до електричної. Бо перегріється як моя дрелька за пару секунд. При, трохи більше, половині обертального моменту було понад 3 атмосфери 



#50517 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 15:15


масляна помпа має мати відповідну частину ,сам насос до електричної
Я так розумію, що ти вважаєш, що оберти будуть занадто високі?

Подивлюся - максимум має бути біля 3000об./хв.


Бо перегріється як моя дрелька за пару секунд.

Це питання потужності двигуна.

#50518 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 21 листопад 2017 - 15:31

 

Це питання потужності двигуна.

 

Кстати, а какой для маслонасоса нужен двигатель? Если брать такой, чтобы и мощность была высокой и режим работы непрерывный, он ведь места займет как три трамблера.


Красота никогда не давалась легко.

#50519 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 21 листопад 2017 - 15:57


какой для маслонасоса нужен двигатель?
Поекспериментуємо. Сподіваюся, що мерсівського двигуна, який крутив два вентилятора радіатора, буде достатньо.

он ведь места займет как три трамблера.

У мене є двигун з винищувача - совав елерони - потужність 2,2квт. Він якраз такі розміри має.  :multi:

#50520 Автонаездник

Автонаездник

    ЗЛОЙ ДЯДЯ


  • Модераторы
  • 3 236 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-грудень 13
  • Авто:В гараже

Відправлено 21 листопад 2017 - 15:59

VETERAN, У тебя еще внуков нет??? А то по ходу делать нечего))






3 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів


    Yandex (3)
Яндекс.Метрика