Радиатор 2110 в классику
#21
Відправлено 05 листопад 2013 - 01:57
#22
Відправлено 05 листопад 2013 - 09:45
#23
Відправлено 05 листопад 2013 - 10:58
-Я не знаю
-Никто не знает...
#24
Відправлено 05 листопад 2013 - 13:04
В нашому випадку маємо 35*45 товщина 3см, порахувавши обєм отримуємо різницю в два рази, що відповідає і робочому обєму двигуна.
То мені чомусь здається що німці не дурні-ставити на мерса такий радіатор.
Інша розмова про алюмінієві набірні радіатори - то таки гіменце рідкісне.
Добавлено через 11 минут
ты ж вот не заморочился типа: стояло такое то говно - температура был такая то, поставил другое - стало сколько то.
Я заморочився, стояв штатний латунний, один електровентилятор вмикався перідично в пробках, вимикався за 5-7 хвилин-потік.
на швидку куплений LSA набірний, постійна робота електровентилятора мене не влаштувала, поставив на помпу на 6 лопатей, електричного переніс на перед, по трасі ще нормально, а тільки в місто і знову вмикається карлсон.
Зараз стоїть "Лузар" паяний люмінтій, з вентиляторами та ж комбінація- забув коли електровентилятора чув, думаю на зиму з помпи зняти.
Повідомлення відредагував Golandetc: 05 листопад 2013 - 13:07
#25
Відправлено 05 листопад 2013 - 13:46
а если б его почистить =))) и пластины не сгнили, то было б отлично и дальше =)тояв штатний латунний, один електровентилятор вмикався перідично в пробках, вимикався за 5-7 хвилин-потік
дизеляки слабей греютсяправляється з дизельним двигуном в 3.2 літри
-Я не знаю
-Никто не знает...
#27
Відправлено 05 листопад 2013 - 20:29
Розсмішив!!!дизеляки слабей греются
Турбований дизель зі ступенем стиску 18:1, при роботі на паливі яке врази гірше загоряється і випаровується ніж бензин, при цьому соляра загоряється від стисненого гарячого повітря в камері зрогання, гріється менше???
Повідомлення відредагував Golandetc: 05 листопад 2013 - 20:43
#28
Відправлено 05 листопад 2013 - 20:31
Тут 4 отверстия и все.
#30
Відправлено 05 листопад 2013 - 20:46
А у меня 2103. Для особоодаренных написано в справа в профиле и на аватаре жопа 03. Там ничего пилить болгаркой не нужно.
Не говорите ГОП пока не дошли до того места которое хотите перепрыгивать
#31
Відправлено 05 листопад 2013 - 20:53
Я не з тих людей: що доводять авто до такого стану, потрібно було пропаяти нижній патрубок і все, часу на це не було.а если б его почистить =))) и пластины не сгнили, то было б отлично и дальше =)
Добавлено через 1 минуту
Для особоодаренных написано
За посиланням викладено фото сімки, з порізаним телевізором в усмерть.
І над переостаннім фото фраза автора "Готовый вид. Конечно колхоз"
Повідомлення відредагував Golandetc: 05 листопад 2013 - 20:56
#32
Відправлено 06 листопад 2013 - 00:01
кое что забыл....петли капота вроде мешать будут,у 01 они вверху стоят,а у 03-06 они дугой идут и возле радиатора крепеццо...посмотри и померяй на всяк случай.Там ничего пилить болгаркой не нужно.
Добавлено через 35 секунд
кое что забыл....петли капота вроде мешать будут,у 01 они вверху стоят,а у 03-06 они дугой идут и возле радиатора крепеццо...посмотри и померяй на всяк случай.Там ничего пилить болгаркой не нужно.
#33
Відправлено 06 листопад 2013 - 07:31
смейтесь дальшеРозсмішив!!!
1.кпд у дизельного двигателя выше, соответственно больше энергии топлива расходуется в мехработу и меньше в тепло.
2. по опыту дизеляки шреются дольше, плюс сейчас ставят свечи, что б подоггрелалась охлаждайка (не путать с бензином, именно охлаждайка).
у него ауди петли, собственно как и у меня =) поэтому уже давно по приемлимой цене искал радиатор (упустил, которые 2107гт нашел 10 шт)кое что забыл....петли капота вроде мешать будут,у 01 они вверху стоят,а у 03-06 они дугой идут и возле радиатора крепеццо...посмотри и померяй на всяк случай.
-Я не знаю
-Никто не знает...
#34
Відправлено 06 листопад 2013 - 08:44
И у тех производителей что каталоги рою все радики люминь.
#35
Відправлено 06 листопад 2013 - 09:27
дешевый материал, сейчас все авто делаются на экономию, меньше вложить денег, больше срубить себе в карман...И у тех производителей что каталоги рою все радики люминь.
Добавлено через 1 минуту
медные радиаторы на вазе-пережиток совка (причем в хорошем понимании этого слова), т.к. в совке не считались как экономичней. считалось как надежней и лучше, ну и нововведения на вазе не так уж и охотно принимают или уже принимали =)
-Я не знаю
-Никто не знает...
#37
Відправлено 06 листопад 2013 - 10:02
принципи дії бензинового та дизельного двигунів однакові, але в дизеля КПД більша за рахунок палива, яке має більшу густину а відповідно більше молекул для згорання у такому ж обємі, тепла виділяється більше, як на роботу так і на зовні.1.кпд у дизельного двигателя выше, соответственно больше энергии топлива расходуется в мехработу и меньше в тепло.
#38
Відправлено 06 листопад 2013 - 11:18
#40
Відправлено 06 листопад 2013 - 12:08
Добавлено через 1 минуту
тем более опыт людей это подтверждает что лузар спорт не давал должного отвода тепла по сравнениею с обычным (хоят 2-х итрех рядные уже необычные,у них отвод тепла + 30% и +55% кажись от однорядного) 2110 латунным
-Я не знаю
-Никто не знает...
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів