Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Як правильно запустити двигун?


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 06 листопад 2013 - 17:41

Допоможіть новачку. Недавно придбав свій перший автомобіль ВАЗ2107. Є питання з пуском двигуна.
Підкажіть чому при теплому двигуну підсос має бути закритим а потрібно трохи підгазовувати при старті і навпаки при холодному двигуні підсос має бути витянутий на себе + трохи підкачати ручною подачею палива в карбюратор і ні вякому разі не газувати при пуску (хіба можна спробувати перед запуском старнтера пару р аз натиснути на педаль газа)?

Вчора при теплому двигуні (проїхався пару кілометрів і зупинився щоб підібрати сусіда) не зміг завестись. Акумулятор ніби заряджений стартер крутить але невистачає чуть чуть щоб завестить (пробував підгазовувати одночасно з пуском). Виручив сусід який заглянув під капот і відкрив "трамплер" трохи його підчистив і потім вручну підкачав ричагом ручної подачі палива в карбюратор після чого автомобіль завівся. Стартер тільки замінили на новий бо старий зіпсувався.

P.S. Чоловік який продавав нам автомобіль рекомендував починати рух хододного автомобіля з відкритим підсосом і проїхатись пару км. доки не прогрієтся двигун. Наскільки правильно їздити з відкритим підсосом і чим це може обернутись якшо довгий час їздити з ним якшо забудеш випадково закрити?

Повідомлення відредагував sashamo: 06 листопад 2013 - 17:44


#2 wertyg

wertyg

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 230 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 11

Відправлено 06 листопад 2013 - 17:50

Вчора при теплому двигуні

- бензин течёт во впуск после остановки, двигатель горячий помогает этому процессу, смесь очень богатая. нужно открывать дросселя(вентилировать). на горячем двигателе педаль газа в половину(на глаз,прийдёт с практикой) и крути стартер,схватит попускай педальку(не рви душу.) ).

Підкажіть чому при теплому двигуну підсос має бути закритим

- может ты хотел сказать ручка полностью утоплена - воздушная заслонка полностью открыта? двигатель теплый, зазоры ближе к норме,впускной коллектор горячий,карбюратор горячий,испаряемость топлива высокая, пуск с полностью открытой возд.заслонкой и нажатой педалью газа, см выше.

#3 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:03

"нужно открывать дросселя(вентилировать)" тобто натискати на ричаг ручної підкачки палива?

При теплому двигуні маю на увазі ручка повністю втоплена (від мене) а при холодному рекомендують ручку відтянути повністю до себе

#4 semdj

semdj

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 465 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-лютий 09

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:16

sashamo, дроссель-это грубо говоря заслонка в карбюраторе которая связана с педалью газа.когда нажимаешь на газ она открывается,и воздух засасывает в двигатель бензин(точнее смесь бензина и воздуха).Когда двигатель гарячий-в коллекторе под карбюратором много паров бензина и мало воздуха.поэтому нужно нажимать на газ,чтоб провентелировать.а на холодном-наоборот.когда вытягиваешь ручку подсоса,перекрывается воздух и коромысло подсоса на карбе слегка нажимает на газ.Ну это конечно в общих чертах
Ночь-это время глупых мыслей и потрясающих идей

#5 Jammm

Jammm

    Модератор


  • Модераторы
  • 3 278 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-квітень 10

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:35

как все сложно.. :)
при исправленном автомобиле запуск холодного двигателя с вытянутым на половину подсосом, выжатой педалью сцепления;
запуск горячего при закрытом подсосе, немного подгазовывая

у меня так, правда подсос у меня автоматический, поэтому я не парюсь
Динозавры ГАИ и пидроздИла Радар
НАКАЗАН: http://clck.ru/8rio4 и газета http://sdrv.ms/16h0wO9

#6 GeTo

GeTo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 209 Повідомлень:
  • Реєстрація 10-вересень 13

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:35

По поводу езды с подсосом))
Вред он может только один принести,большой расход топлива!
Правильно или нет,решать тебе.
Смотри как делаю я:)
„Прихожу в гараж,проверяю все жидкости,проверяю уровень масла,подкачиваю бензонасосом,сажусь за руль,выжимаю сцепление 3-5 раз,подкачиваю педалью газа 1-2 раза,вытягиваю подсос на половину(всё это зависит как настроена заслонка) и завожу” у меня заводится с пол пинка. А зимой,когда температура около-20 то тогда полностью вытягиваю подсос.
Удачи в Тюнянге) если есть вопросы пиши,попробую ответить

#7 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:36

Тобто якшо я не можу завести гарячий двигун після раптової зупининки ( так як було вчора) то потрібно перед запалюванням натиснути пару раз на педльку газ (щоб провентилювати карбюратор?)? Чи потірбно при цьому ще й вручну підкачати ручкою в карбюратор паливо так як вчора зробив це сусід?

#8 WAZ

WAZ

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 821 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 08

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:42

вытянутым на половину подсосом

При правильно отрегулированом пусковом подсос нужно вытягивать полностю и только после запуска двигателя утопить до приемлевых оборотов.

#9 Хтось

Хтось

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 488 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-березень 11

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:53

Чи потірбно при цьому ще й вручну підкачати ручкою в карбюратор паливо так як вчора зробив це сусід

вручну підкачується тільки після довгої стоянки авто, або коли виїздив весь бенз і заправився а в поплавковій пусто, шоб не напрягати стартер(довго крутити поки накачає бенз)
Именно в эту минуту гаишник понял что очень близок к провалу операции "Колядун" :-D

#10 Dizeli-t

Dizeli-t

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 838 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 12

Відправлено 06 листопад 2013 - 18:59

Сперва заехать к карбюраторщику и мотористу - пусть проведут диагностику двигателя вцелом и системы питания в частности.
Они же и объяснят как правильно пускать/прогревать.
Мир делится на умных и глупых, а глупые – на религиозные кланы и политические партии.

#11 Jammm

Jammm

    Модератор


  • Модераторы
  • 3 278 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-квітень 10

Відправлено 06 листопад 2013 - 19:08

WAZ, я писал по памяти, ибо после установки автоматического подсоса, я не парюсь.. он сам там все делает :)
Динозавры ГАИ и пидроздИла Радар
НАКАЗАН: http://clck.ru/8rio4 и газета http://sdrv.ms/16h0wO9

#12 Хтось

Хтось

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 488 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-березень 11

Відправлено 06 листопад 2013 - 19:10

ручка підсоса для того шоб збагатити суміш перекривши прохід для повітря (таким чином втягується більше бензу) на холодному двигуні, бо бензин погано випаровується і через це погано мішається з повітрям, з прогріванням двигуна поступово втоплюєш підсос(слухаючи шоб стабільно робив двигун)
а ше краще почитай це
Зображення
Именно в эту минуту гаишник понял что очень близок к провалу операции "Колядун" :-D

#13 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 06 листопад 2013 - 19:52

Вчора при теплому двигуні (проїхався пару кілометрів і зупинився щоб підібрати сусіда) не зміг завестись. Акумулятор ніби заряджений стартер крутить але невистачає чуть чуть щоб завестить (пробував підгазовувати одночасно з пуском). Виручив сусід який заглянув під капот і відкрив "трамплер" трохи його підчистив і потім вручну підкачав ричагом ручної подачі палива в карбюратор після чого автомобіль завівся. Стартер тільки замінили на новий бо старий зіпсувався.

Тык может и бензонасос не держит,если после не долгой остановки надо подкачивать.А трамплёр надо проверить-контакты,и т.д.Я холодный завожу при полностью вытянутом подсосе,а не трогая газ,горячий-полностью убран подсос,могу не много газнуть,хотя заводиться и без газа хорошо.Карб выставлял по прибору икс-1,+замена всех прокладок.А с старым стартером чего?Ибо 90% причина-реле,контакты,и т.п.

Повідомлення відредагував alexart: 06 листопад 2013 - 19:55


#14 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 06 листопад 2013 - 19:58

Были высказаны 2 факта: несмог завестись(значит достаточно долго крутил стартером) и ,,знакомый чистил трамплер..,, отсюда вывод- ревизия и регулировка зажигания(свечи в первую очередь) Р.С- конечно вместе с опытным человеком.

#15 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 07 листопад 2013 - 10:13

Зупинка дійсно не довга може хвилина максимум півтори. Значить все таки треба підкачувати якшо зупинився ненадовго зрозуміло. Сьогодні спробував холодний двигун завести як пише книжка з підсосом не газувавши. Завелось на ура (раніше заводив холодний двигун з підсосом і підгазовуючи). Тепер спробую гарячий двигун завести без підсоса підгазовуючи перд заводкою стартера і під час заводки. Якшо не заведеться буду пробувати підкачувати вручну бензин. Дякую за відгуки більш менш розібрався з питанням правильної заводки двигуна.

P.S. До речі уточню. Коли ми купляли наш ВАЗ2107 то він їздив на газу (причому не на рідкому а на газоподібному не знаю як правильно називається) але коли ми купили то балон продавець зняв бо він був не на рідки газ і ми залили в машину А92. Може ще це дає що зміна палива для мотора.

Повідомлення відредагував sashamo: 07 листопад 2013 - 11:35


#16 SUP-2101

SUP-2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 147 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 07
  • Авто:VW Transporter T3

Відправлено 07 листопад 2013 - 11:50

Когда ездят на газу, то карбюратор используют редко, и он закоксовуэться. Надо его перечищать 100%.
При езде с подсосом увеличиваются холостые, зимой чревато тем, что машина не захочет поворачивать и вылетит в сугроб (в лучшем случае). Личный опыт. При входе в поворот на 2й передаче, подсос не дал скинуть скорость и пришлось тормозить, что заклинило передние колеса. В итоге - полет шмеля прямо по курсу и полные штаны впечатлений. Стажу тогда было аж две недели.
Не мешай машине работать!

#17 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 07 листопад 2013 - 11:57

Я теж помітив що з підсосом на другій передачі на газ не потрбно натискати машина сама летить, тому в поворот поки що входжу скидаючи на 1-шу передачу. За слушне зауваження про підос 2-гу передачу і поворот взимку дякую, буду вчитись на ваших помилках.

Окрім карбюратора ще щось треба регулювати якшо машина їздила на газу а тепер на бензині? Можливо бензонасос, кут випередження і тп...?

#18 Kartas

Kartas

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 534 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-жовтень 08

Відправлено 07 листопад 2013 - 13:06

Тепер спробую гарячий двигун завести без підсоса підгазовуючи перед заводкою стартера і під час заводки

Только не нужно педалью газа многократно работать, а то можно и на горячем двигателе залить свечи, так как при каждом нажатии педали газа ускорительная система впрыскивает порцию топлива струёй в первичную камеру карбюратора. Достаточно при пуске двигателя чуть надавить на педаль, больше или меньше выяснится с опытом.

Добавлено через 7 минут

Окрім карбюратора ще щось треба регулювати якшо машина їздила на газу а тепер на бензині? Можливо бензонасос, кут випередження і тп...?

Конечно теперь нужно настроить зажигание, провести ревизию топливной системы.
!?!?!

#19 Лукаш1

Лукаш1

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 972 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-квітень 11
  • Авто:ВАЗ-2103

Відправлено 07 листопад 2013 - 17:37

При входе в поворот на 2й передаче, подсос не дал скинуть скорость

Так а сцепление? Я если надо конкретно тормозить, я сцепу и тормоз жму на рефлексе уже, хотя зимой наоборот может из-за этого сорвать в занос. Наверно сильно подсос вытянут был, если сделать подсосом ХХ на 1000-1200 сильно газовать не будет.

Я теж помітив що з підсосом на другій передачі на газ не потрбно натискати машина сама летить, тому в поворот поки що входжу скидаючи на 1-шу передачу.

1-я передача используется обычно для трогания или если скорость меньше 5 км/ч, что у вас там за повороты такие крутые, на 2 передаче можно снизить скорость до 10 км/ч. 1-я передача обычно сложно включается на ходу.

#20 Dizeli-t

Dizeli-t

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 838 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 12

Відправлено 07 листопад 2013 - 18:22

1-я передача обычно сложно включается на ходу.

Нашего человека никакие трудности не остановят :multi:

P.S. До речі уточню. Коли ми купляли наш ВАЗ2107 то він їздив на газу (причому не на рідкому а на газоподібному не знаю як правильно називається) але коли ми купили то балон продавець зняв бо він був не на рідки газ і ми залили в машину А92. Може ще це дає що зміна палива для мотора.

Тебе, брат, прямая дорога к карбюраторщику ибо если машина ездила на метане (это "газообразный", как ты выразился, газ), то на бензине никто не ездил с вероятностью 146%, и карбюратор подлежит обязательной ревизии и чистке (в подробности вдаваться не буду - гугл все расскажет). Сам на газу катаюсь, но как перехожу на бензин - это что-то с чем-то (машина под ГБО заточена и на бензине ездит не так как должна).

Повідомлення відредагував Dizeli$t: 07 листопад 2013 - 18:24

Мир делится на умных и глупых, а глупые – на религиозные кланы и политические партии.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика