Ну ще не всі)Та то уже мелочи. Главное что точки крепления приварены.Але як не одне то друге...
VAZ 2103 Andriy1352
Автор
Andriy1352
, сер 03 2014 17:53
11078 replies to this topic
#4398
Відправлено 23 січень 2017 - 20:23
optimus prime, ну те, що гвинти сирі, то я згоден)), а так то хіба ще явище дифузії, коли приіржавіє))
Головне не машина, а водій!
#4400
Відправлено 23 січень 2017 - 20:30
Тим паче, що флянець в флянець входять доволі легко, яб сказав навіть з маленьким люфтом.Ну а что еще если там больше ничего нет.По вашему всю мощность держат 4 говноболта?
От я покрутив тікишо редуктор. Бокові флянці крутяться важко, а вхідний легесенько. Так що думаю не таке вже там навантаження. Ну типу поніжайка. Легко мотору планетарку крутити.
Головне не машина, а водій!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів