В перерві між антикорозійними роботами глянув до колодок ручніка. Ліве колесо відрегулював з першого разу. Праве одразу не вийшло, ліньки було ще раз знімати супорт і диск, тож вирішив спробувати регулювати через отвір для колісного гвинта. Це я так в ютубі бачив. Щось крутив, крутив і нічого не вийшло. Зняв диска і побачив, що я навпаки звів колодки до упора). Підкрутив назад, трохи підтягнув троси, наче нормально стало. При піднятому на два положення ручніку насилу диски провертаю а при повністю піднятому провернути не можу. Ну ще точніше з колесами відрегулюю.
Ще приміряв колодку до передньої Логана. В нього трохи більша площа, а диски 260мм, як і в жигуля спереду. Але в жигуля інакші колодки і трохи ніби більші, наскільки я пам'ятаю. Значить, як поставити спереду хочаб 286 диски(є такі Альфа-Лянча 4*98), то буде нормальний баланс.
Фото для тих, хто не знає, як реалізоване ручне гальмо на е36:
Далі буде..