БАККАРА,щось не стандартне?
VAZ 2103 Andriy1352
#5427
Відправлено 25 квітень 2017 - 23:38
Але зайвим не буде[emoji4]Если для обычного стокового автомобиля так вобщем то оно и ненужно
*
Можу просто додати,
1. поршні додатково поливаються знизу, на холостих 1.5 атм при 700 об
2... а я думаю чи варто писати все, бо поки що це на грані відчуттів, стало тихіше.
варто дослідити, ще багато не зроблено з того що прагнув зробити.
Максимально починаючи з 3500 насос помпує 4.2-4.5 атм и так до 6000
#5429
Відправлено 26 квітень 2017 - 00:33
Може й так. У мене е дiрочки в шатунах але свердлити отвори у вкладишах я не став. Хоча може й даремно, просто не маю такого власного досвiду щоб порiвняти що воно до чого i чи була б якась рiзниця.
Але зайвим не буде
Один вiдомий персонаж теж полюбляв полiтати на ядрi Можливо то був пращур?
машина гарматне ядро!
#5433
Відправлено 27 квітень 2017 - 07:26
Манометр, шланг і свічка для вкручування в гбц. Таким чином самому можна перевіряти. А щоб "записати" показник, в свічку вкручується золотнік. В мене є один такий не мій, швагра. Хочу свій.Я компресометр з свічки маю робити. Може це теж?)
Це цiкаво. Яким саме чином? Якi саме будуть деталi?
*
- Zir подобається це
#5437
Відправлено 27 квітень 2017 - 13:20
Я так розумiю нарiзана рiзьба в корпусi свiчки щоб вкрутити шланг. А яким чином вставлений золотник? I вiд чого вiн? Вiд велика? Яким чином вiн працюе? Я думав там треба шарiковий клапан щоб туди продавлювало а назад нi. А закручувати в цилiндр просто вiд руки, за шланг? Не пропускае? Вийшла купа-мала запитань
#5438
Відправлено 27 квітень 2017 - 13:30
Я буду робити трохи інакше. Щось варити щось виточать, шланг до манометра на хомуті буде. Але принцип тойже.
*
- Zir подобається це
#5439
Відправлено 27 квітень 2017 - 13:40
Я думав до свiчки приварити подовжуючу трубку а вже на неi чiпляти шланг затискаючи хомутом. Щоб можна було розеднати i затягнути ключем свiчку в цилiндрi. Може то довго буде збирати--розбирати але ж в мене одна машина а не СТО. Непоняв за золотник--неповнiстю затягувати щоб воно продавлювало i в той же час не дуже швидко спускало? Я думав у бiк шарiкового клапану вiд звичайного автомобiльного насосу або може якось з тавотницi згородити.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів