VAZ 2103 Andriy1352
#6762
Відправлено 27 жовтень 2017 - 03:56
Першим ділом тяги міняв. Як я писав, попередні зварні на основі бехотяг і 2110 накінечників були короткі і сходження виставити не вдавалось-колеса дивились в різні боки. Тай вісь обертання важеля і рейки не співпадали трохи(біля балки, а біля колеса гут, бо сошка переварювалась).
Тепер це все виправлено.
Нова скрутка на основі тяг логана і тих же 2110 накінечників, для зняття добре підходить класикознімач тяг.
Походу замінив пильники накінечників, бо полопали за майже два роки. Один замінив вазівським а інший з Логана.
Поставив то всьо, ще трошки підкрутив рейку, бо був маленький люфт і зробив сходження 1-2мм, а було розходження близько 20-ти. Ще трохи кастор ставив, підклавши товсті гровера під задні болти. Розвал не чіпав. Тепер спробую як поїде. Як буде рулитись і не тягтиме в бік, то хай буде так поки.
Також мені не давав спокою розподвал 21213, який я поставив взамін зламаного 2101. Не крутиться і фсьо. На початку добра тяга а близько 3000 і вище пустозвін і машина гарчить мов трактор. А я пам'ятаю, як перед поломкою їхав 2101 і який був звук.
Отже зараз недохід був півзуба добрих, перекинув на зуб і тепер перехід. Зібрав все, завів. Завелась одразу без проблем, сторонніх звуків немає. По гаражі метр вперед-назад пробував і ніби нормально. Треба тестити. Як не допоможе, то буду зірку пересвердлювати.
Всім добра!
*
- andreika2103 подобається це
#6763
Відправлено 27 жовтень 2017 - 04:24
https://www.drive2.r...58684027734013/
#6764
Відправлено 27 жовтень 2017 - 04:29
Як не допоможе, то буду зірку пересвердлювати.
шото у тебя там не так, регулировка обычно половина зуба, чуть более, на сторону. Этого достаточно. Если мало то просто перекидываешь цепь на зуб. А вообще ставь по перекрытию.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#6766
Відправлено 27 жовтень 2017 - 07:06
Я так і зробив. Спробую, бо в цьому положенні тайга не їде.шото у тебя там не так, регулировка обычно половина зуба, чуть более, на сторону. Этого достаточно. Если мало то просто перекидываешь цепь на зуб. А вообще ставь по перекрытию.Як не допоможе, то буду зірку пересвердлювати.
*
Ага. В руках дуже легко теліпаються але люфт не відчувається.Андрей это у тебя еще бэхотяги трудятся те что купил с рейкой?
*
#6767
Відправлено 27 жовтень 2017 - 07:43
по розподвалу ніби удачно, ще не поняв бо не прогрілась до кінця і мало їздив.
по керму-шото не то. Кермо не вертається після повороту і стало важчим. Ні, не таким, як без гідропідсилювача, але і не легким. Буду шось крутити.
#6768
Відправлено 27 жовтень 2017 - 08:17
https://www.drive2.r...58684027734013/
#6771
Відправлено 27 жовтень 2017 - 09:21
Погнав кататись. Стало добре. Кермо легке і повертається назад після повороту, авто стабільне на прямій. Добре загалом з перших вражень.
З неприємного-проходячи останній поворот до доми(~90гр), пропало гідропідсилювання. Заїхав в двір і під капотом побачив порваний ремінець. Ненадовго його вистачило, приблизно 300км.
*
#6773
Відправлено 27 жовтень 2017 - 09:22
Та виявилось даремно. Вона і не стукала. Просто невеликий м'який люфт був. На Логані як підтягував, то через постукування і було гут.А на кой ты ту рейку трогал?
Она же наших дорог до тебя не видела. Как приехала с Англии, так сразу в Киев, а потом к тебе.
*
#6774
Відправлено 27 жовтень 2017 - 09:25
Andriy1352, Это пипец товарисчи. Тут же ж не как с редукторами на классику. Тут за заводом не надо проверять моменты натяга и создавать умные лаборатории
Не мешай запчасти работать.
#6780
Відправлено 27 жовтень 2017 - 20:33
Якісь дорогі пропозиції). Пам'ятаєш свап в19tu за $350?Андрей прям прорвало предложений Продам двигатель м20в20 с навесным и мкпп
Все в хорошем состоянии, цена за весь комплект 400у.е. 067 591 97 35 Днепр
А тут "динозаври" під горизонталки. Хоча рарітєт, як е30 і старше
*
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів