не підійшли бо лопались.
Може.
Може натягнув на погані поршня.
Може не Гейц був, а хуГейц
Для инф. есть еще кольца NE. Они наборные. Говорят шо как бюджетный варик ничьо ипонские.
Відправлено 24 жовтень 2018 - 21:24
Andriy1352, Ну оно ж не пихалось бы. Да и номерки применения есть по каталогам.
Відправлено 24 жовтень 2018 - 22:01
Може того і не пихнув))Andriy1352, Ну оно ж не пихалось бы. Да и номерки применения есть по каталогам.
Відправлено 25 жовтень 2018 - 07:23
Andriy1352, Возможно по м43 есть разница в ТУ и не ТУ моторе. Я не думаю, что на один и тот же мотор ставили разные кольца по заводу. Это как минимум не удобно.
Відправлено 25 жовтень 2018 - 10:19
а если для разных рынков?Andriy1352, Возможно по м43 есть разница в ТУ и не ТУ моторе. Я не думаю, что на один и тот же мотор ставили разные кольца по заводу. Это как минимум не удобно.
Відправлено 28 жовтень 2018 - 11:44
Відправлено 01 листопад 2018 - 16:06
Відправлено 01 листопад 2018 - 17:24
Відправлено 01 листопад 2018 - 19:04
Відправлено 01 листопад 2018 - 19:19
Що ще хотів сказати. В плані ремонту, рохбирання-складання дригун не зручний.
Гбц просто так не знімеш, бо ланцюг проходить всередині заспокоювача, який в свою чергу буває досить проблематично зняти.
Передню кришку так не знімеш-треба піддон відкручувати.
Впускний колектор всборі теж окремо не знімеш. Або посувати гбц або розбирати колєктор-він з двох частин.
Подивився я на то і з теплотою згадав простий вазодригун. Тай з m43-44 я не бачив жодних проблєм. Там взагалі класно, бо грм в окремих кришках і після розбору в руках легенький і компактний блок, який самому можна тягати без проблєм.
ну в классике тоже переднюю крышку не снять пока поддон от нее не отпустишь. Так еще и радиатор снимать иначе шкив не снимешь.
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів